بهترین هاستل‌های کوله‌گردی در مانیل فلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین هاستل‌های کوله‌گردی در مانیل فلیپین

مانیل شهری‌ست که در آن انواع هتل‌ها از جدید و معمولی‌ترین تا قدیمی‌ترین  وجود دارد و این امکان را به خانواده‌ها و گردشگران می‌دهد تا با سلیقه و بودجه‌ای که دارند اقامتگاه مناسب خودشان را پیدا کنند. بنابراین وقتی برنامه سفر با تور فیلیپین را دارید به جز پیدا کردن جای مناسب و محیط تازه از لحاظ بودجه کم‌ترین فشار را روی خود حس خواهید کرد. ما در اینجا بهترین اقامتگاه‌های فیلیپین برای مسافران کوله‌گرد را معرفی می‌کنیم.

 

ماکاتی، زِد هاستل

به عنوان یک انتخاب مکان پرزرق و برق و مدرن، Z Hostel حرفی برای گفتن دارد. این اقامتگاه دارای اتاق‌های مختلط با ظرفیت‌هایی از چهار، شش تا هشت خواب هستند که همه آن‌ها با هزینه کمتر از ۱۰۰۰ پزوی فیلیپین (۲۰ دلار) در نظر گرفته شده‌اند. علاوه بر این، یک خوابگاه بانوان و همچنین یک اتاق خصوصی برای دو نفر نیز موجود است. این هتل با صبحانه درجه یک خود یک مکان فوق‌العاده جذاب را برای کوله گردها فراهم آورده که چشم‌پوشی از آن واقعا دشوار است.

 

۷ مکان کم‌تر شناخته شده در فیلیپین

 

آدرس: 5660 Don Pedro, Makati, 1209 Metro Manila, Philippines

تلفن: +63 2 8856 0851

 

ماکاتی، هاستل Junction

این هاستل با دکوراسیون عجیب و غریبش از جذاب‌ترین‌هایی است که می‌توانیم به شما معرفی کنیم. مبلمان و دکوراسیون خاص آن، برای کوله گردهای پرشور فوق‌العاده است. اینجا دارای چندین خوابگاه مشترک با ظرفیت‌های مختلف از سه تخت تا ده تخت بوده و امکانات اولیه را نیز ارائه می‌دهد. به علاوه این هاستل از لحاظ موقعیت قرارگیری در نزدیکی برخی از بهترین مراکز خرید فیلیپین واقع شده است.

 

 

آدرس: Annex Matheus bldg. General Luna St. cor., Don Pedro, Makati, 1210 Kalakhang Maynila, Philippines

تلفن: +63 2 7501 6575

 

مانیل، هاستل Tambayan Capsule

در Tambayan واقع در نزدیکی مرکز تاریخی مانیل، مکانی مناسب برای کوله‌گردهایی تدارک دیده شده که می‌خواهند دسترسی سریع و آسان به محبوب‌ترین مناظر تاریخی مانند اینترامورس، موزه ملی و پارک ریزال آن هم از طریق مترو داشته باشند. اینجا یک خوابگاه کپسولی است که مرمت شده و حالا با سقف‌های بلند، حصارهای چوبی و برش‌های دیواری، جذابیت زیادی را به وجود آورده است.  اقامتگاه‌های این هاستل با تختخواب شیک و بسیار به روز پر شده‌اند. همه اتاق‌ها به استثنای چهار اتاقک خصوصی، دارای حمام مشترک هستند، که مسئله‌ای نیست زیرا کارکنان اطمینان حاصل می‌کنند که همیشه به خوبی تمیز شده‌اند و نظارت دقیقی بر تمیزی سرویس بهداشتی دارند. هاستل Tapsayan Capsule انتخابی آسان و محیطی تمیز برای کوله گردهاست. مخصوصا طراحی تلفیقی داخلی آن که ترکیبی از مینیمالیستی و کلاسیک را ارائه می‌دهد از جاذبه‌های دلنشین اصلی آنست.

 

درباره مانیل پایتخت فیلیپین بدانیم

 

آدرس: 1607 Jorge Bocobo St, Malate, Manila, 1004 Metro Manila, Philippines

تلفن: +63 2 8521 8850

 

پاسای، Park Avenue Guesthouse 2443

این مهمانخانه جذاب، میزبانی معمولی نیست بلکه با معماری سنتی و طراحی تاریخی برجسته شده است. علی رغم اینکه بیشتر به یک بوتیک هتل شباهت دارد اما در اینجا با یک تختخواب و صبحانه که  دارای جای پارک در خیابان است سر و کار دارید. همچنین خوابگاه‌های چهار تخته متناسب با بودجه مسافران کوله‌گرد نیز در دسترس وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل آن‌ها را انتخاب کنید. اینجا کارکنان بسیار خوش برخوردی دارد که دقیقاً حس و حال بودن در محیط خانگی را به خوبی منتقل می‌کند. این مهمانخانه برای کوله گردهایی که می‌خواهند از شلوغی و سروصدای خوابگاه‌ها دوری کنند و در عوض می‌خواهند اوقاتی با آرامش بیشتر سپری کنند مناسب است. بنابراین اگر اهل شلوغی نیستید و در سفری برای تجدید روح و روان هستید اینجا را انتخاب کنید. محیطی کاملا آرام و مناسب برای دور از هیاهوی مانیل!

 

 

آدرس: 2443 Park Avenue, Pasay, 1300 Park Ave, Pasay, 1300 Metro Manila, Philippines

تلفن: +63 2 8772 4034

 

ماندالوینگ، Crossroads Hostel Manila Co. Ltd

این هاستل در یک ساختمان کوچک و مرکزی که در مرکز شهر واقع شده راه اندازی شده است و در مجموع دارای ۳۰ تختخواب است که در شش اتاق مشترک دارای ظرفیت‌های چهار، شش و هشت نفره، تقسیم‌بندی و گسترش یافته است. دراینجا شما به اتصال وای‌فای دسترسی خواهید داشت و خشکشویی و آشپزخانه نیز در دسترس قرار دارد. در ضمن حمل و نقل عمومی و جاده‌های اصلی نیز به راحتی در دسترس شما قرار دارند تا هر کجا که می‌خواهید بروید. برای نمونه مراکز خرید محبوب مانند اس‌ام مگامال و شانگرلی‌لا پلازا و مرکز خرید گیرین هیلز به راحتی در دسترس‌تان هستند. با داشتن یک میزبانی گرم و پرسنل مفید برای استراحتی به یادماندنی ،ترک این خوابگاه دلپذیر سخت خواهد بود.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

 

آدرس: 76 Mariveles, Mandaluyong, 1550 Kalakhang Maynila, Philippines

تلفن: +63 947 895 7600

۰۲ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران