بهترین فعالیت‌ها در روزهای بارانی مانیل

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بهترین فعالیت‌ها در روزهای بارانی مانیل

مترو مانیل، کلان شهری بزرگ و شلوغ و جذاب است که بار بخش زیادی از مسافران به فیلیپین را به دوش می‌کشد. شهری که همچون دیگر نقاط این کشور زیبا هوایی گرم‌سیری دارد که تابستانی همیشگی را همراه با باران‌های ناگهانی به همراه دارد. پس برای لذت بردن از سفر با تور فیلیپین به مانیل -مخصوصا در فصول بارانی- حتما باید بدانید که چه تفریحات و فعالیت‌هایی در فضاهای سرپوشیده برایتان مهیاست. بدون فوت وقت به سراغ معرفی چند مورد از بهترینِ این فعالیت‌ها می‌رویم.

 

 پارکینگ‌های غذایی

 بر کسی پوشیده نیست که بسیاری فیلیپین را جدا از جزایر زیبایش، به غذاهای متنوعی که دارد می‌شناسند. غذاهای خیابانی فیلیپین بخشی از این فرهنگ غذایی هستند و شما می‌توانید مراکز زیادی پیدا کنید که ون‌ها و دست فروش‌های جمع می‌شوند و انواع غذاها را در محیطی عالی و جذاب به فروش می‌رسانند. بسیاری از این محیط‌ها یا به قول معروف "پارکینگ‌های غذایی" در محیط روباز هستند، اما بعضی از بهترین‌ها همچون Marikina’s Truck Park ، Crave Park، Megamall’s Makansutra، Quezon City’s Grub Hub و Kapitolyo’s Food Haven در محیط‌های سرپوشیده برپا می‌شوند و جاهایی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر خوشمزه در مانیل به حساب می‌آیند.

 

۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی

 غذای خیابانی

 

مراکز خرید

مراکز خرید مدرن در مانیل کم نیستند. مراکزی همچون SM Mall of Asia، SM Megamall، Greenbelt Mall یا Glorietta و البته چندین و چند مورد دیگر. این مراکز خرید تنها جاهایی برای گشتن میان مغازه‌ها و انتخاب کالاهایی نیستند که می‌خواهید با خود سوغات ببرید، مراکز تفریحی بزرگی هستند که فعالیت‌های مختلفی را می‌توانید در آن‌ها تجربه کنید. برای مثال SM Mall of Asia دارای یک پارک اختصاصی بزرگ، مجموعه سینمایی مدرن با چندین سالن و یک پیست اسکیت در استاندارد المپیک است. SM Megamall نیز در کنار انواع رستوران‌ها و کافه‌ها مرکزی سینمایی همراه با سالن بولینگ، پیست اسکیت و بخش‌های تفریحی بسیار است. پس برای تفریح و گشت و گذار هم که شده، حتما مراکز خرید را نیز در نظر بگیرید که محیط‌های سرپوشیده هستند و به راحتی می‌توانند روزهای بارانی شما را دگرگون کنند.

 

جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده فیلیپین

 

دیدن موزه‌های شهر

 مانیل چند موزه‌ی بسیار مهم دارد که بازدید از آن‌ها در سفر به این شهر واجب است. آیالا را قبل از هر موزه‌ی دیگری به شما پیشنهاد می‌کنیم که در سال ۱۹۶۷ ساخته شده و با توجه به آثاری که در آن به نمایش در می‌آید، از نظر تاریخی و فرهنگی بسیار مهم است. اما از دیگر موزه‌هایی که می‌توانید به دیدنشان روید می‌توان به موزه ملی تاریخ طبیعت، موزه مردم شناسی و موزه هنر متروپولیتن اشاره کرد.

 

 

Climb Central

 شاید بهتر باشد روز بارانی خود در سفر به مانیل را کمی هیجان‌انگیزتر بگذرانید! Climb Central همانطور که از اسمش پیداست یک باشگاه سنگ نوردی است که از بزرگ‌ترین سالن‌های سنگ‌نوردی در دنیا محسوب می‌شود. نکات خوب زیادی در مورد این باشگاه وجود دارد، اما مهم‌ترین آن این است که هم برای نوجوانان دیواره‌های مناسب دارد و هم بزرگسالانی که تا به حال این ورزش را امتحان نکردند نیز، می‌توانند با کمک مربیان اولین تجربه‌ی خود را در سفر از سر بگذرانند.

 

۶ تفریح هیجان انگیز فیلیپین برای عاشقان آدرنالین

 

آدرس: Unit 02, The Portal, Mayflower Street,, Greenfield District, BRGY Highway Hills, Mandaluyong City

 

بازی‌های فرار از اتاق

اگر در یک جمع جوان به مانیل سفر کرده‌اید، یکی دیگر از فعالیت‌های هیجان انگیزی که می‌توانید انجام دهید، رفتن به چند مرکز بازی‌های فرار از اتاق است. این بازی‌ها در واقع اتاقک‌هایی هستند که با پازل‌ها و معماهای مختلف پر شده‌اند و شما باید با حل آن‌ها کلید خروج را پیدا کنید. تم هر کدام متفاوت بوده و بسته به زمانی که به سفر می‌روید نیز، بازی‌های مختلفی در هر کدام از این مراکز وجود دارند. دو مرکز بازی بسیار معروف و محبوب همراه آدرس آن‌ها را در زیر برایتان می‌آوریم:

 

 

  • Breakout Philippines
  • آدرس: Paragon Plaza, Reliance St. corner EDSA, Mandaluyong City

 

  • Mystery Manila
  • آدرس: 2nd floor, G. A. Yupangco Building, Jupiter St., Brgy. Bel Air, Makati City

 

Manila Ocean Park

مجموعه Manila Ocean Park تنها یک آکواریوم بزرگ نیست، این مکان به غیر از آکواریوم، تونل دریایی و هزاران نوع آبزی که در خود دارد، یک پارک تفریحی با تم دریایی نیز به حساب می‌آید. مکانی بسیار عالی که می‌توانید همراه خانواده در محیط آرام و سرپوشیده‌اش تفریح کنید و روز بارانی خود در مانیل را به بهترین شکل سپری نمایید.

 

هتل‌های نوستالژیک فیلیپین که شما را به سفر زمان می‌برند

 

آدرس: Behind the Quirino Grandstand Luneta, Manila, Luzon

۲۳ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران