اینستاگرامی‌ترین نقاط ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
اینستاگرامی‌ترین نقاط ویتنام

ویتنام کشوری بسیار زیبا و دیدنی است که زیبایی‌های طبیعت از دریا و جنگل تا ساحل و کوهستان را یکجا ارائه می‌دهد. طیف گسترده‌ای از کارها و فعالیت‌های مختلفی هست که بتوان در تور ویتنام انجام داد و لذت برد و در نهایت وقت کم آورد. به علاوه ویتنام بهشت اینستاگرامرها است. اما با این همه زیبایی و تنوع باید به کجاها رفت؟ ما در این مقاله شگفت‌اگیزترین نقاطی که همچون نگین در اینستاگرام‌تان خواهد درخشید را معرفی می‌کنیم.

 

ساپا، دره Muong Hoa

دره Muong Hoa که در ساپا در ویتنام قرار دارد  از دو طرف با کوه احاطه شده و یکی از محبوب‌ترین نقاط این کشور برای کوه‌نوردی محسوب می‌شود. این دره به حدی زیبا و چشم‌نواز است که فرصت‌های زیادی برای گرفتن عکس‌های زیبا و پوستری به شما می‌دهد. از کوه‌های سبز و زیبا گرفته تا تراس‌های مزارع برنج، آبشارها و جویبارها و البته اقلیت‌های قومی که با لباس‌های رنگارنگ و زیبا روزهایشان را در چنین پس زمینه‌ای می‌گذرانند انتخاب برای عکاسی بسیار است. برای تجربه فرهنگی بیشتر شب را در یکی از خانه‌های سنتی اینجا بگذرانید.

 

بهترین تجارب اکوتوریسم در ویتنام

آدرس: 01A Thac Bac, Street, Sapa, Vietnam

 

کائو بانگ، آبشار Ban Gioc-Detian

آبشار Ban Gioc-Detian که در مرز چین و ویتنام واقع شده چهارمین آبشار بزرگ جهان است که در مرز بین دو کشور قرار گرفته است و یکی از خاص‌ترین آبشارهای ویتنام است. این رشته آبشار زیبا که در پس زمینه‌ای سبز و درخشان قرار گرفته منظره‌ای به شدت زیبا و چشمگیر ارائه می‌دهد که می‌توان عکس‌های عکس‌های زیبایی گرفت و از طبیعت آن لذت برد. به علاوه در مسیر می‌توانید از غارهای Nguom Ngao نیز دیدن کنید. البته خارجی‌ها به سختی می‌توانند اینجا را پیدا کنند اما اگر از قبل آگاه باشید و با دوستان محلی بروید می‌توانید گردشی تمام عیار داشته باشید.

آدرس: TL 211, Đàm Thuỷ, Trùng Khánh, Cao Bang, Vietnam

 

ها جیانگ، مسیر Ma Pi Leng

مسیر Ma Pi Leng یک گردنه کوهستانی در ها جیانگ، استانی در شمال ویتنام است. این مسیر که ۲۰ کیلومتر طول دارد دو شهر دونگ وان و میو واچ را به هم متصل می‌کند. این یک جاده دیدنی و زیباست که به تراس‌های برنج سرسبز، تشکیلات کوهستانی و صخره‌ای و مناظر بسیار زیبا مشرف است. اگر این مکان را در گوگل جست و جو کنید به زیبایی منطقه چی خواهید برد. در اینجا فرصت‌های زیادی برای عکاسی وجود دارد.

 

طبیعت و فرهنگ زیباترین روستاهای ویتنام

آدرس: Mã Pí Lèng Pass, Pải Lủng, Mèo Vạc District, Ha Giang, Vietnam

 

خیابان قطار هانوی

عکس‌های خیابان قطار هانوی بی‌شک یکی از بهترین جاها برای عکس‌های اینستاگرامی شما بوده و دنبال کنندگان شما را به سمت خود می‌کشاند. این کوچه مسکونی باریکی است که مسیرهای قطار از وسط آن عبور می‌کنند و به طرز ترسناکی تا نزدیکی خانه‌های مردم محلی می‌روند. قطارهای هانوی روزی دوبار از این مسیر عبور می‌کنند و ساکنان محلی را مجبور می‌کنند تا وسایل و بساط خود را جمع کرده و به داخل خانه‌ها ببرند. بعد از این که قطار سوت کشان در محله عبور می‌کند زندگی به حالت اولیه برمی‌گردد و همه به سر جای‌شان باز می‌گردند. این یکی از هیجان‌انگیزترین نقاط هانوی است که توریست‌ها برای رسیدن به آن از قبل برنامه‌ می‌چینند.

آدرس: 36 Hang Gai, Hanoi, Vietnam

 

خلیج هالونگ

این خط ساحلی ۱۲۰ کیلومتری که با هزاران قله سنگ آهکی بیرون زده از آب، غارهای استالاگتیک طبیعی، جزایر زیبا و دهکده‌های ماهیگیری منحصر به فرد زینت یافته از نقاط برجسته میراث جهانی یونسکو در ویتنام و محبوب‌ترین مکان توریستی آن است. بهترین راه برای گشت و گذار در خلیج هالونگ بی ویتنام با تور است. با زیباترین سواحل ماسه سفید، خطه ساحلی سرسبز، آب‌های آبی زلال و هتل‌های درجه یک و زنجیره‌ای دنیا ها لانگ از هر جهت مکانی منحصر به فرد برای سفر به ویتنام است.

آدرس: Bãi Cháy, Hạ Long, Vietnam

 

نین بین، Tam Coc

نین بین از هر لحظ شبیه به خلیج هالونگ است. نین بین با ساختارهای سنگ آهکی فراوان و پوشش گیاهی انبوه و سرسبز جایی فوق‌العاده زیبا و دیدنی است. با این تفاوت که به جای روییدن سنگ‌های آهکی از دل دریا آن‌ها روی خشکی قد برافراشته‌اند. رودخانه‌های زیادی از بین این سنگ‌ها عبور کرده‌اند که در طول سال‌ها باعث به وجود آمدن غارهای زیاد زیبای شده‌اند. مخصوصا با وجود عبادتگاه‌های محلی و پنهان بین این تصویر مسحورکننده نین بین تبدیل به بهشت عکاسان شده است.

 

تجربه ۱۰ فعالیت جذاب در هانوی

آدرس: Ninh Hải, Hoa Lư, Ninh Binh, Vietnam

 

دالات، آبشار Pongour

آبشار رشته‌ای پنگور یکی از بهترین آبشارهای دسته‌ای در ویتنام هستند که منظره‌ای فوق‌العاده تماشایی دارند.

آدرس: Tân Thành, Đức Trọng, Lâm Đồng, Da Lat, Vietnam

۱۱ آبان ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران