خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های تفلیس

در سفر با تور گرجستان برا انتخاب بهترین هتل‌ها مقالات بسیاری نوشته‌ایم. اما در میان هتل‌های متنوع تفلیس، به دنبال خاص و متفاوت‌ترین‌ها بودیم که متوجه شدیم، هتل‌های خیلی جالبی در این شهر هستند که شاید از وجودشان بی‌خبر باشید. هر کدام از این هتل‌ها ویژگی‌ منحصر به فردی دارند که باعث شده در لیست ما قرار بگیرند. پس بدون فوت وقت، به سراغ معرفی این هتل‌ها برای مسافران تور تفلیس برویم.

 

Artists Residence in Tbilisi

این هتل زیبا که همچون یک استودیو هنری می‌ماند، حدودا ۱۵ دقیقه پیاده از ناریکالا و ۸ دقیقه پیاده از حمام‌های سولفور تفلیس فاصله دارد. اتاق‌های Artists Residence in Tbilisi همگی دارای یک تراس زیبا با منظره‌ای عالی هستند، اما چیزی که باعث شده ما این هتل را جایی خاص در نظر بگیریم، گالری هنری اختصاصی این محل، بار هنرمندانه و کلیت آن است که به شکلی کلاسیک، با دکور چوبی و کارهای هنری متعدد در نقاط مختلفش ساخته شده و به واقع می‌توان آن را یک "اقامتگاه هنرمندان در تفلیس" نامید.

یک رستوران اختصاصی و کافه‌ای کوچک نیز برای هتل در نظر گرفته شده.

 

هزینه‌های اولیه سفر به تفلیس

آدرس: 4, Teleti street, Ortachala St

 

Stamba Hotel

این مکان را باید یکی از بهترین بوتیک هتل‌های تفلیس محسوب کرد که در ساختمانی قدیمی واقع گشته و با این که همه جایش نوسازی شده، اما می‌توان به وضوح نشانه‌های ساختمان قدیمی را در آن مشاهده کرد. اتاق‌ها به شکل سخاوتمندانه‌ای بزرگ هستند و هر کدام دکور خاص خود را دارند.

بعضی اتاق‌ها یک کتابخانه بزرگ داشته و بعضی پر هستند از آثار هنری و پنجره‌های بزرگ رو به باغ. جدا از ساختمان قدیمی و متفاوت Stamba Hotel، دیگر نکات جالب در مورد هتل داشتن یک باغ بزرگ و زیبا و همچنین یک شکلات فروشی که شبیه به کافه است و چیزهای خوشمزه‌ای برای فروش در اختیارتان می‌گذارد.

آدرس: 14 Merab Kostava Street

 

Vintage Room 1905

یکی دیگر از هتل‌های متفاوتی که در یک ساختمان قدیمی مربوط به سال ۱۹۰۵ ساخته شده و اگر چه شما امکانات کاملا مدرن و عالی در اختیار خواهید داشت، اما دکور و مبلمان و همه چیز هتل، شما را به یاد همان سال‌ها خواهد انداخت.

البته هتل خیلی در مرکز شهر واقع نشده و حدود ۳ کیلومتر از تئاتر روستاولی فاصله دارد. یکی از نکات جالب در مورد Vintage Room 1905  رعایت اصول ریز و درشتی است که شما را در آن فضای کلاسیک نگه دارد. برای مثال سرو غذا در ظرف‌های قدیمی انجام می‌شود و صبحانه سنتی در اختیارتان قرار می‌گیرد. اما در داخل، شما امکاناتی همچون تلوزیون ماهواره‌ای یا اینترنت رایگان را در اختیار خواهید داشت.

 

مرکزخرید گالریا یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای تفلیس

آدرس: 5 Louis Pasteur St

 

Vinotel Boutique Hotel

یکی از زیباترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس، بدون شک بوتیک هتل Vinotel است که در ساختمانی فوق‌العاده زیبا متعلق به قرن ۱۹ ساخته شده و باغی سرسبز و جذاب دور تا دورش دارد. اگر چه در داخل مثل نمونه قبلی، خبری از مبلمان قدیمی و این‌ها نیست، اما در تمامی اتاق‌ها می‌توانید آثار هنری، عکس‌هایی تاریخی و دکوری زیبا را مشاهده کنید.

خود بنا نیز کاملا ساختار کلاسیک خود را حفظ کرده و دیواره‌های شیشه‌ای‌اش، اولین چیزی خواهد بود که نگاه شما را به خود جذب می‌کند. این هتل مجلل، در سال ۲۰۱۷ توانسته بود، جایزه‌ی برترین هتل لاکچری دنیا از آن خود کند.

آدرس: Elene Akhvlediani ascent, no4, 0103

 

Writers' House Residency

این هتل در واقع با همین نام در اوایل قرن بیستم ساخته شده بود و در آن زمان در اختیار نویسندگان به نام شهر قرار گرفته بود. حالا شما می‌توانید در اقامتگی حضور داشته باشید که طراحی منحصر به فردی دارد و هر کدام از اتاق‌هایش به نام یکی از نویسندگان مطرح، اسم گذاری شده است.

اتاق‌هایی که هر کدام طراحی متفاوت و منحصر به فردی دارند و با نام‌هایی همچون الکساندر دوما، نظامی گنجوی، بوریس پاسترناک، جان اشتاین بک و غیره از هم شناخته می‌شوند. این موزه همچنین یک اتاق موزه دارد که در آن چیزهای جالبی به نمایش گذاشته شده است. طراحی داخلی اتاق‌های بزرگ آن نیز شامل مبلمان، تخت بزرگ، میز کار و بعضا کتابخانه است. این هتل دارای اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و رستوران است که در رستوران آن غذاهای محلی سرو می‌شود.

 

آشنایی با مرکزخرید مجلل‌ تفلیس مال

۲۹ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 24 بهمن 1402)

نظرات کاربران