هتل‌های تفلیس با بالاترین امتیاز در بوکینگ

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
هتل‌های تفلیس با بالاترین امتیاز در بوکینگ

تفلیس یکی از شهرهای به شدت محبوب در سال‌های اخیر است که با زیبایی طبیعی و فرهنگ غنی گردشگران اروپای شرغی، غرب آسیا و روسیه را به سمت خود می‌کشاند. در حالی که بسیاری از شهرهای دنیا هزینه سفر بالایی لازم دارند سفر به تفلیس گرجستان به نسبت خیلی جاهای دیگر مقرون به صرفه و مناسب بوده و جیب شما را خالی نمی‌کند. تفلیس در قرن پنجم در جایی به شدت خوش آب و هوا ساخته شد و همین موضوع باعث شده که همواره مورد توجه قرار گیرد. برای سفری جذاب در تور تفلیس می‌توانید در بهترین هتل‌های منطقه با لاترین میزان رضایتمندی در وبسایت بوکینگ اقامت داشته باشید.

 

Boutique Hotel Villa Mtiebi (9.0)

این هتل که در مرکز تفلیس واقع شده تنها ۵ دقیقه پای پیاده با تا میدان آزادی و خیابان روستاولی فاصله دارد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و مطبوع هستند و با دکوراسیون داخلی سبک ایتالیایی تزئین شده‌اند. تمامی این اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، مینی بار و حمام اختصاصی هستند و محیطی راحت برای اقامت ارائه می‌دهند. شما می‌توانید صبحانه را در ناهارخوری هتل نوش جان کنید و یا به رستوران‌ها و کافه‌هایی که تنها ۳ دقیقه با هتل فاصله دارند بروید. همچنین برای اوقات فراغت می‌توانید به تورهای فرهنگی و یا پیاده‌روی بپیوندید که هر دوی آن‌ها با پرداخت کمی هزینه در دسترس شما قرار می‌گیرند.

آدرس: Chakhrukhadze Street 10, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Margo Palace Hotel (8.0)

این هتل جذاب سه ستاره در خیابان الباکیدزه واقع شده و در فاصله ۳ دقیقه‌ای از ایستگاه مترو روستاولی و ۷ دقیقه پای پیاده با ایستگاه متروی مرجانیشویلی قرار گرفته است. این هتل با موقعیت مرکزی در شهر یکی از هتل‌های فوق‌العاده برای اقامتی با امکان دسترسی به همه چیز است. اتاق‌ها همگی از تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای برخوردار هستند و حمام اختصاصی با سشوار، دمپایی و حوله ارائه می‌دهند. همچنین در سراسر ملک نیز دسترسی به اینترنت بی‌سیم نیز وجود دارد. شما می‌توانید برای صرف غذا به رستوران داخل هتل بروید و یا برای استراحت و وقت گذرانی در اوقات فراغت به کافه واقع در هتل بروید. به علاوه خدمات دیگری همچون سرویس اتاق، صبحانه در اتاق و یا سفارش خوراکی نیز ارائه داده می‌شود.

 

خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های تفلیس

آدرس: Mikheil Djavakhishvili (Elbakidze) Street 12, 0108 Tbilisi City, Georgia

 

Tamara Guest House (9.4)

تامارا مهمان خانه واقع در شهر تفلیس است که در فاصله ۱.۶ کیلومتری تئاتر روستاولی واقع شده و از امکانات اقامتی مثل WiFi رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان برخوردار است. همچنین این ملک در فاصله ۱.۸ کیلومتری سالن تئاتر اپرای تفلیس و باله تفلیس، ۲.۳ کیلومتری میدان آزادی و ۲.۱ کیلومتری کلیسای جامع سامبا واقع شده است. شما می‌توانید از اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و یک آشپزخانه مشترک برای پخت و پز استفاده کنید. اتاق‌ها و محیط داخلی این مهمانسرا ساده و صمیمی با دکوراسیونی خانگی و بومی است. همه اتاق‌های میهمان دارای تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز هستند. همچنین یک محدوده نشیمن عمومی هم وجود دارد که می‌توانید در آن لم بدهید و کتاب بخوابید و یا با دیگر مهمانان آشنا شده و تجربه‌ای فرهنگی کسب نمایید.

آدرس: tsinamdgvrishvili street #53, Chugureti, 0102 Tbilisi City, Georgia

 

Doors Meidan Design Hotel (9.4)

هتل Doors Meidan Design که در تفلیس واقع شده و کمتر از ۱ کیلومتر با میدان آزادی فاصله دارد، منظره زیبایی از شهر ارائه می‌دهد و دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، انبار چمدان و WiFi رایگان در سراسر ملک است. اتاق‌ها همگی راحت و مطبوع با دکوراسیونی دوست داشتنی هستند و امکاناتی مثل تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و کمد لباس را ارائه می‌دهند. از مکان‌های دیدنی محبوب نزدیک هتل Doors Meidan Design می‌توان به تئاتر اپرا و باله تفلیس، تئاتر روستاولی و کلیسای جامع ارامنه سنت جورج اشاره کرد.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تفلیس

آدرس: Tumaniani Street 16 Old Tbilisi, 0105 Tbilisi City, Georgia

 

Hotel Tato (8.5)

هتل تاتو در نزدیکی مرکز تفلیس واقع شده و تنها ۲.۷ کیلومتر با میدان آزادی و ۲.۸ کیلومتر با تئاتر روستاولی فاصله دارد. هتل تاتو امکانات متداولی همچون پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان و تراس ارائه می‌دهد و به اتاق‌های خانوادگی و راحت خود افتخار می‌کند. بنابراین اگر در سفری خانوادگی در تور گرجستان هستید می‌توانید برای اقامت در این هتل حساب کنید. در تمامی این اتاق‌ها نیز امکاناتی مثل حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس و کتری برقی نیز ارائه می‌دهند.

آدرس: 26 Martkofi Street, 0103 Tbilisi City, Georgia

۱۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران