اجرای موسیقی زنده در اوبود بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
اجرای موسیقی زنده در اوبود بالی

اوبود که در ارتفاعات مرکزی بالی در محیطی بسیار زیبا و سرسبز واقع شده به خاطر فضای هنری و معنوی غنی‌اش در دنیا شناخته شده بوده و از نقاط محبوب مسافران تور بالی برشمرده می‌شود. با وجود حالت توریستی اوبود اما مردم آن زندگی آرامی دارند و ترجیح می‌دهند سحرخیز باشند به جای این که تا شب زنده‌داری کنند. با این که بیشتر کافه‌ها و رستوران‌ها زود تعطیل می‌شوند، اما هستند جاهایی که تا دیروقت اجرای موسیقی زنده دارند. ما در این مقاله بهترین نقاط بالی برای شب نشینی با دوستان و عزیزان‌تان معرفی می‌کنیم.

 

Betelnut

بتلنوت از نقاط بسیار جذابی است که سعی می‌کند به تمامی سلیقه‌ها چیزی که می‌خواهند را بدهد. شما می‌توانید این رستوران را به راحتی در مرکز جالان رایا اوبود پیدا کنید که منویی قابل توجه از غذاها و نوشیدنی‌های عالی ارائه می‌دهد. از نقاط قوت و مورد توجه این رستوران این است که هر شب برنامه خاصی برای مهمانان خود ترتیب می‌دهد که شامل شب فیلم، شب‌های فیلم مستند، شب‌های گفتگو و شب‌های موسیقی با اجرای زنده می‌شود. با فضایی مناسب استراحت کردن اینجا انتخابی عالی برای لمیدن بعد از گشت و گذار طولانی در اوبود محسوب می‌شود. نوازندگان و گروه‌هایی که در Betelnut اجرا می‌کنند با دقت انتخاب می‌شوند و اجراها، موسیقی و شعرهایی که به نمایش در می‌آیند کیفیت بالایی دارند. اگر به اوبود رفتید اجراهای آن‌ها را از دست ندهید.

 

جذاب‌ترین تورهای تفریحی بالی

آدرس: Ubud Main St., Ubud, Indonesia

 

Akasha Restaurant & Juice Bar

برای رسیدن به آکاشا باید حدود ۱۵ دقیقه به سمت شمال اوبود رانندگی کنید. این سفر کوتاه به خودی خود یک تجربه ماجراجویانه محسوب می‌شود. زیرا در مسیر رسیدن به آن از مزارع سرسبز برنج و جنگل‌های درخشان عبور خواهید کرد. اگر در فکر رفتن به کنسرتی جذاب و نشاط‌آور هستید قطعا باید به اینجا بیایید. مخصوصا با دریم کچرهای بزرگ و عظیمی که از تیرچه‌ها بامبو آویزان شده‌اند و کاناپه‌های بزرگ خانگی صرف غذا در اینجا به شدت جذاب و روح نواز خواهد بود. ناگت‌های جک فروت از اصلی‌ترین چیزهایی است که حتما باید در این رستوران امتحان کنید. به علاوه محیط گرمسیری، دکوراسیون دلنشین و اجرای موسیقی از اینجا انتخابی عالی برای قرارهای عاشقانه نیز ساخته است. اگر در سفری دو نفری هستید برای سوپرایز کردن همسرتان این کافه را انتخاب کنید.

 

گشتی فرهنگی در سفر به بالی

آدرس: Jalan N Sinta, Keliki, Tegallalang, Ubud, 80571, Indonesia

 

No Màs Bar

نو ماس یکی از گزینه‌های کلاسیک اوبود برای شب زنده‌داری‌های بی‌پایان و گفتگو با دوستان است. فضای محیط دنج و صمیمی بوده و صدای موسیقی زنده در آن بلند و همه‌گیر است. یعنی در اینجا می‌توانید با صدای بلند گفتگو کنید، بخندید و اجازه دهید تمام استرس شما خالی شود. در اسپانیایی، no màs به معنای (دیگر نه) و منظور به بس است ترجمه می‌شود در حالی که مهمانان این کافه معمولا درخواست نوشیدنی بیشتری می‌کنند. اگر به دنبال تجربه شبی به یادماندنی با دوستان صمیمی هستید این کافه را به شما توصیه می‌کنیم.

آدرس: Jalan Monkey Forest, Ubud, 80571, Indonesia

 

CP Lounge Ubud

این تنها کلوپ اوبود است که تا دیروقت باز بوده و میزبانی بازدیدکنندگان شب زنده‌دار را می‌کند. فضای اینجا با صندلی‌های بیرون و داخلی و همچنین کاناپه های راحت، کوسن‌ها، میزهای بزرگ برای گروه‌های بزرگ، قلیان و میزهای استخر بزرگ پر شده است. هر شب در پی‌سی مهمانی برگزار می‌شود. در بیشتر زمان‌ها یک گروه موسیقی تا نیمه‌های شب می‌نوازد و همه را به جنب و جوش وادار می‌کند. پی‌سی دارای دیوارهایی عایق شده و ضد صدا است به همین دلیل تا ساعت ۴ صبح فعالیت کرده و موسیقی در آن برقرار است.

 

برای سفر به بالی چه قدر باید هزینه کرد؟

آدرس: Jalan Wenara Wana, Ubud, Indonesia

 

Laramona Ubud

این یکی از نقاط پنهان شب زنده‌داری در اوبود است که در سالنی بدون پنجره و کاملا عایق شده، پنهان گردیده و همچون رازی جذاب از نظرها دور مانده است. با این همه کسی نیست که آن را نشناسد، بنابراین پیدا کردنش اصلا سخت نیست. به محض ورود به آن حس می‌کنید به لندن و یا ملبورن سفر کرده‌اید. لارامونا جایی عالی برای گوش سپردن به آهنگ‌های زیبا و عمیق و لذت بردن از برنامه شاد دی‌جی است. شما در اینجا می‌توانید از انواع غذاهای سبک و نوشیدنی‌های گوارا سفارش دهید. ترافل، سیب زمینی سرخ کرده فرانسوی و خیلی چیزهای خوشمزه دیگر نوش جان کنید و خاطره شبی فراموش نشدنی را با خودتان به خانه برگردانید.

آدرس: 9 Jalan Dewisita, Ubud, 80571, Indonesia

۲۰ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران