اقامتی جذاب در بهترین اقامتگاه‌های کامرون

جاذبه‌های گردشگری مالزی
اقامتی جذاب در بهترین اقامتگاه‌های کامرون

مالزی کشوری به شدت زیبا و چند ملیتی است که مرکز آن کوالالامپور، مقصد اول مسافران تور مالزی است. کوالالامپور زیبا، بزرگ و پر از امکانات تفریحی و گردشی است که برای دیدن همه آن هفته‌ها زمان لازم است. اما برای افرادی که به دنبال تمدد اعصاب و آرامش هستند تور کوالالامپور مقصدی شلوغ و پر سر و صدا محسوب می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم بعد چند روز گشت و گذار در کوالالامپور به ارتفاعات سرسبز و زیبای آن پناه ببرید و با اقامت در بهترین اقامتگاه‌هایش استراحتی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

Moonriver Lodge

Moonriver Lodge یک اقامتگاه خانوادگی است که در کوه‌های سرسبز ارتفاعات سیگار واقع شده است. با اقامت در اینجا می‌توانید در آلاچیق‌های جذاب دراز بکشید و از تماشای چشم‌انداز کوهستانی لذت ببرید. در باغ‌های زیبا و طبیعت سرسبز آن کاوش کرده و از تماشای پروازه‌ها و حیوانات کوچک و بزرگ لذت ببرید. برای یادگیری نحوه پرورش میوه، سبزیجات و گیاهان می‌توانید در فعالیت‌های کشاورزی سبزیجات شرکت کنید. اگر نه به گروه پیاده روی بپیوندید تا گیاهان و جانوران منطقه را در گشت و گذار به اطراف کاوش کرده و از نزدیک ببینید. با اقامت در این اقامتگاه رویایی می‌توانید روح‌تان را درمان کرده و تمام خستگی‌تان را به در کنید.

 

بهترین کافی شاپ‌های منطقه کامرون هایلند مالزی

آدرس: Jalan Gua Musang - Cameron Highlands, Lojing, Kelantan, 18300, Malaysia

 

Father's Guesthouse

این مهمانخانه دارای محیطی دنج با اتاق‌هایی راحت، برای افرادی است که می‌خواهند از خلوتی آرام و آب و هوایی خنک و تمیز به دور از هیاهوی زندگی شهری لذت ببرند. در اینجا یک آشپزخانه کوچک وجود دارد که می‌توانید میان وعده‌ها و چای و قهوه رایگان نوش جان کنید، قبل از اینکه به ماجراجویی‌های روزانه بپردازید. همچنین می‌توانید در فضای آزاد و باغ لم بدهید و به استراحت بپردازید. به علاوه این مهمانپذیری تورهای طبیعت گردی و گشت و گذار را برای کاوش در مناطق کوهستانی کامرون ترتیب می‌دهد. با وجود این که در ارتفاعات بیم قطع ارتباط وجود دارد، اما اتصال اینترنت در اینجا وجود دارد.

 

بهترین رستوران‌های کامرون هایلند مالزی

آدرس: NO. 4 Jalan Mentigi Utama, Tanah Rata Tanah Rata, Pahang, 39000, Malaysia

 

Nova Highlands Resort and Residence

اقامتگاه Nova Highlands Resort & Residence که در Kea Farms واقع شده، توسط تپه‌های آرام و مناظر پانوراما کوه های کامرون احاطه شده است. در اینجا شما به تخت‌ خواب‌های راحت، آشپزخانه شخصی و سرویس بهداشتی شخصی دسترسی خواهید داشت. صبح را با خوردن صبحانه آغاز کنید و بعد به گردش و تفریح بپردازید. به علاوه با وجود پذیرش ۲۴ ساعته هر زمان به چیزی نیاز داشتید می‌توانید در خواست کنید.

آدرس: The Square Jalan Aranda Nova, Brinchang Brinchang, Pahang, 39100, Malaysia

 

The Lakehouse Cameron Highlands

اقامتگاه The Lakehouse Cameron Highlands خانه‌ای روستایی به سبک تودور است که شما را به سرزمین افسانه‌ها و داستان‌های پریان وارد می‌کند. این خانه روستایی که در "دره بهار ابدی" واقع شده، به تپه‌های زیبا و جنگل‌های آرام مشرف است. در حد فاصل ماشین سواری کوتاهی با Tanah Rata و Ringlet شما چیزهای زیادی برای دیدن و کاوش در دسترس خود دارید. به علاوه برای کاوش در طبیعت کامرون مالزی می‌توانید سفرهای جنگلی هدایت شده را رزرو کنید. هر اتاق این اقامتگاه نیز دارای امکانات تهیه قهوه و چای و فضای زیبا با آینه‌کاری است.

آدرس: 30th Mile, Jalan Ringlet - Sungai Koyan, Sungai Khazanah, 39000 Ringlet, Pahang, Malaysia

 

Hotel De'la Ferns Cameron Highlands

این هتل لوکس یکی از بهترین جاهایی است که می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز در کامرون را به شما هدیه دهد. شما می‌توانید این بوتیک هتل را بین Tanah Rata و Brinchang بیابید. هتل دلا فرنز دارای ۷۸ اتاق مبله - تک نفره، دونفره، دوقلو و کویین بوده و سوئیت‌های کوچک و خانوادگی با درهای کشویی به سبک ژاپنی تزئین شده‌اند. شما می‌توانید از اقامتی لوکس در سوئیت‌های پنت هاوس به سبک دوبلکس، کامرون فرنس و هایلند فرنس لذت ببرید. به علاوه همه این اتاق‌ها و سوییت‌ها منظره‌ای شگفت‌انگیز از ارتفاعات کامرون را ارائه می‌دهند. با اقامت در اینجا می‌توانید از وعده‌های غذایی در رستوران فرن که غذاهای غربی و محلی از جمله سالاد تازه و چای محبوب انگلیسی همراه با اسکون و پای سیب لذت ببرید.

 

چگونه تنهایی به مالزی سفر کنیم؟

آدرس: Batu 39 Jalan Besar, Tanah Rata Tanah Rata, Pahang, 39000, Malaysia

 

Cameron Highlands Resort

این اقامتگاه که قدمت ساختمانش به دهه ۱۹۳۰ برمی‌گردد، با معماری نوستالژیک، درهای بلند فرانسوی، سقف‌هایی با تیرهای چوبی و کرکره‌های پوشیده از ابریشم‌های رنگارنگ آسیایی مهمانان را به دوران استعمار می‌برد. با گشت و گذار در مسیرهای جنگل مجاور، مزارع چای، مزارع و باغات و به دنبال آن یک درمان چای در بعد از ظهری ملس و همچنین لمیدن در آبگرم هتل، یک تعطیلات آرام را تجربه کنید.

آدرس: Cameron Highlands, Pahang, 39000 Tanah Rata, Malaysia

۲۹ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران