معرفی هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین

در میان هتل‌های ۴ ستاره‌ی استانبول، همیشه باید به دنبال آن هتلی بود که هم امکانات خوبی دارد و هم این که در محلی مناسب واقع شده است. در این میان ما امروز برای شما گردشگران تور استانبول هتلی را معرفی می‌کنیم که شیک و زیباست و نمای زیبایی از مسجد آبی، قصر توپکاپی و مناظر دیدنی استانبول را برایتان به همراه خواهد داشت. در ادامه همراه ما باشید با معرفی هتل ۴ ستاره و اسپای آنتوسا دیزاین:

 

هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین

آنتوسا دیزاین اقامتگاهی با مراکز تفریحی مختلف و دارای چندین و چند رستوران اختصاصی و خیلی چیزهای دیگر نیست، بلکه این محل، یک هتل عالی برای اقامت در فضایی شیک و زیباست، که در جایی بسیار خوب واقع شده و شما به راحتی به بخش‌های مختلف شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل ۴ ستاره آنتوسا دیزاین دارای انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها بوده و همچنین دارای یک مجموعه‌ی اسپای خوب نیز هست تا گردشگرانی که با تور ترکیه به استانبول می‌آیند، بتوانند در فضای آرامش بخش این اسپا، کمی خستگی خود را در کرده و به خود برسند.

 

تفریحات و جاذبه‌های آبی در استانبول

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آنتوسا دیزانی

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آنتوسا دیزاین، همگی دارای یک سری امکانات اولیه هستند که شامل دیوارهای ضد صدا، مینی بار، تهویه هوا و کولر و همچنین اینترنت رایگان بی‌سیم می‌شود. این اتاق‌ها همگی طراحی بسیار شیکی داشته که در آن‌ها از مبلمان مدرن و البته فرش‌های ترکی استفاده شده است. مهمانان هتل می‌توانند از تلویزیون‌های خوب به همراه کانال‌های ماهواره‌ای استفاده کرده، سرویس بهداشتی و حمام فوق‌العاده عالی را در اختیار داشته و همچنین از تراس هر واحد، نمایی زیبا از مسجد آبی، ایاصوفیه و دیگر بخش‌های استانبولِ جذاب را به تماشا بنشینند.

اما انتخاب‌های شما در این هتل چگونه خواهد بود؟ غیر از اتاق‌های ۲۰ متر مربعی استاندارد دو نفره، اتاق‌های دو خوابه و اتاق‌های خانوادگی با مبلمان و تا گنجایش ۵ نفر نیز برای شما فراهم خواهد بود. اتاق‌های خانوادگی دارای امکانات بیشتری از جمله دستگاه‌های تهیه چای و قهوه، تلویزیون بزرگ‌تر و ... نیز هستند و انتخابی عالی برای کسانی به شمار می‌آیند که در جمع‌های بزرگ به استانبول سفر می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

حمام سنتی سلطان سلیمان

یکی از بخش‌های مهمی که این هتل برای مسافران استانبول تدارک دیده، مجموعه اسپا و حمام سنتی سلطان سلیمان است که امکانات بسیاری خوبی را در فضایی مدرن اما طراحی شده به سبک کلاسیک دوران عثمانی گردآوری کرده است. جدای از فضای بزرگ و چند بخشی برای حمام سنتی ترکی استانبول، این مجموعه دارای یک استخر بسیار خوب، اتاق بخار، سونا و چند اتاق مختلف برای ارائه ۱۰ نوع ماساژ مختلف است. همچنین یک اتاق نمک برای درمان‌های خاص در نظر گرفته شده که در آن با استفاده از جایگزین‌های طبیعی داروهای بازار، به رفع خستگی و دردهای موضعی پرداخته می‌شود.

بخش‌های دیگر هتل آنتوسا دیزاین استانبول

این هتل زیبا دارای یک رستوران اختصاصی و بار است که دور تا دور آن را دیوار شیشه‌ای پوشانده و شما می‌توانید روزها نمایی زیبا از تنگه بسفر استانبول، ایاصوفیه و در مجموع منظره‌ای زیبا از شهر را هنگام خوردن غذا به تماشا بنشینید. بخش زیادی از منوی این رستوران شامل غذاهای ترکی می‌شود، با این حال می‌توانید چند نمونه غذای بین‌المللی را نیز در لیست ببینید.

 

۶ تفریح خیابانی در سفر به استانبول

این رستوران دارای یک تراس بزرگ و فضای روباز است که البته شما بدون سفارش غذا نیز، وقتی مهمان هتل هستید می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید. مخصوصا روزهای گرم سال، این مکان می‌توانید شب‌هایی دلنشین را برایتان در هتل بسازد، جایی که برای خود یک نوشیدنی خوشمزه سفارش می‌دهید و استانبول چراغانی زیر پایتان خواهد بود.

صبحانه بوفه‌ی باز هتل نیز در این محل برایتان سرو می‌شود که یک صبحانه عالی و تنوعی بسیار خوب است.

هتل آنتوسا دیزاین استانبول دقیقا کجا واقع شده است

این اقامتگاه دیدنی در فاصله‌ی ۳۰۰ متری از باسیلیکا سیسترن قرار گرفته است که خود مشخص می‌کند تا چه حد به دیدنی‌های استانبول نزدیک بوده و شما به راحتی می‌توانید از جاهای مختلف شهر دیدن کنید. بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی، ایاصوفیه استانبول، خیلی جاهای دیگر در کنار انواع رستوران‌ها و کافه‌ها اینقدر به شما نزدیک خواهند بود که به راحتی پای پیاده می‌توانید به آن‌‌جاها مراجعه کنید.

 

۱۰ مکان برای عکاسی فرمالیه عروسی در استانبول

همچنین مترو نیز در نزدیکی هتل واقع شده است تا مسیرهای طولانی‌تر را نیز با وسایل نقلیه عمومی طی نمایید.

۱۱ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران