مجلل‌ترین هتل‌های هند در سال ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری هند
مجلل‌ترین هتل‌های هند در سال ۲۰۲۰

هند، سرزمینی مملو از تناقص است. جایی که فقرای زیادی دارد اما در آن می‌توانید قصرهایی با شکوه و هتل‌های لوکس زیادی را ببینید که به شکلی استثنایی در این کشور زیبا، خوش می‌درخشند.

در هند محل‌های خاصی برای اقامت وجود دارد که در عین مجلل و لاکچری بودن، محیط خاص و متفاوتی را نیز در خود پدید آورده‌اند. بعضی در سازه‌های تاریخی بنا شده‌اند و بعضی تجربه‌ای شاهانه را برایتان به همراه خواهند داشت. اگر می‌خواهید در سفر با تور هند در یکی از این هتل‌های زیبا اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا لیستی از مجلل‌ترین هتل‌های هند در حال حاضر، که در ادامه آورده‌ایم را مطالعه بفرمایید.

 

The Oberoi Udaivilas، اودایپور

این هتل بی‌مثال، در کنار دریاچه‌ی پیچولا و در مساحتی به وسعت ۲۰ هکتار ساخته شده است. بودن در این هتل تنها به اقامت در مکانی شاهانه و زیبا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید فعالیت‌هایی همچون شام در مکان‌های خصوصی با منظره‌ی دریاچه، سواری بر روی قایق‌های سنت و کلاس‌های آشپزی هندی را تجربه کرده و همچنین بچه‌ها نیز می‌توانند، در برنامه‌های مخصوص به خود شرکت کنند. این مکان مملو از امکانات عالی، خدمتکاران متعدد و انتخاب‌های زیاد در زمینه‌ی اتاق، سوییت و ویلاهای خصوصی است.

 

رعایت ۹ نکته مهم در بازدید از معابد هند

Amanbagh، راجستان

این قصر بزرگ زمانی زمان اقامتگاه شکار ماهاراجای آلوار بود، اما امروز با امکانات مدرنی که به آن اضافه شده، شاهد یکی از مجلل‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های دنیا هستید. جایی که زمانی شکارگاه ماهاراجاها بوده و حالا یک هتل فوق‌العاده با امکاناتی کامل در دل طبیعت است. وجود باغ‌های زیبا و نزدیکی به پارک ملی ساریسکا، باعث می‌شود تا در زمان اقامت در Amanbagh بتوانید در طبیعت هند گردش کرده و روزهایی عالی را از سر بگذرانید.

Taj Lake Palace، اودایپور

بنای زیبای مرمر و موزاییک‌کاری شده‌ی این قصر بزرگ در سال ۱۷۴۶ ساخته شده و حالا با نوسازی‌ها و اضافه شدن امکانات کاملا امروزی، به یکی از بهترین‌ هتل‌ها در جهان بدل شده و جزو ۱۰ هتل برتر دنیا در بناهای تاریخی به حساب می‌آید که مهمانان با قایق‌های مخصوص به آن‌جا برده می‌شوند. استفاده از سنگ‌های مرمر صورتی، تندیس‌های طلایی و استخرهایی که در خود مجموعه به شکلی زیبا درست شده‌اند از Amanbagh یک هتل رویایی ساخته‌اند. جایی آرامش بخش و فوق‌العاده زیبا که بودن در آن را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

 این هتل که همانطور که از اسمش پیداست در کنار دریاچه‌ی پیچولا بنا شده، تجربه‌ای متفاوت و شاهانه را موقع اقامت در هند برایتان پدید می‌آورد. جایی که از از رستوران‌های لاکچری تا یک اسپای فوق‌العاده را داراست و شما می‌توانید در استخر مرکزی آن نیز به آبتنی مشغول شوید.

 

پنج دلیل برای بازدید از مثلث طلایی هند

The Oberoi Amarvilas

این هتل باشکوه که تنها ۶۰۰ متر با تاج محل فاصله دارد، با نمایی مملو از درختان زیبا، از معروف‌ترین هتل‌های هند به حساب می‌آید، چون هر گردشگری که به تاج محل در هند می‌آید، شیفته‌ی آن‌جا می‌شود. هتل در زمینی به اندازه‌ی حدودا ۴ هکتار ساخته شده و باغی فوق‌العاده دارد. استخرهای بزرگ در کنار گل‌ها و درختانی که در اطراف آن ساخته شده، نمایی زیبا از انعکاس این باغ در آب از پنجره‌ی اتاق‌ها برایتان به همراه خواهد داشت. البته اگر نخواهید از اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس The Oberoi Amarvilas به نمای باشکوه تاج محل نگاه کنید.

Taj Falaknuma Palace، حیدرآباد

یکی دیگر از قصرهای دیدنی هند که در حیدرآباد ساخته شده و این روزها بدل به یکی از مجلل‌ترین هتل‌های هند شده است. این بنای زیبا و دیدنی در عمل تفاوت‌های ظاهری بسیاری با دیگر انتخاب‌های ما در لیست دارد و نمای آن به رنگ سفید و درخشان است. اسپای جیوا در هتل، یکی از معروف‌ترین اسپاها در این کشور بوده و یکی از رستوران‌های آن نیز جزوی از برترین رستوران‌های دنیا به حساب می‌آید.

 

معرفی معروف‌ترین غذاهای هندی

Ananda in the Himalayas

یکی از چیزهایی که Ananda به شدت به آن معروف است، اسپای بزرگ و لوکس آن بوده که طرفداران زیادی بین شخصیت‌های مهم دنیا دارد. این بنا در زمینی به مساحت بیش از ۴۰ هکتار بنا شده و اتاق‌ها و ویلاهای لوکس آن، از مجلل‌ترین‌ها در تمام هند محسوب می‌شوند. همچنین نزدیکی Ananda به چندین مرکز طبیعت گردی و حیات وحش، باعث شده تا هتل سافاری‌های مخصوصی برای گردش در این مکان‌ها برایتان ترتیب دهد.

The Taj Mahal Palace، بمبئی

اما اگر به تور بمبئی می‌روید، می‌توانید اقامت خود را در قصری به قدمت بیش از ۱۰۰ سال برنامه ریزی کنید. آن‌ها که طرفدار هنر هستند، در این مکان فوق‌العاده لذت خواهند برد، چون غیر از هنرنمایی در ساخت بنا، مجموعه‌ای از آثار نقاشی زیبا و مهم نیز در این مکان به نمایش گذاشته شده است. به طور کلی بنای قصر تاج محلی، یکی از جاذبه‌های گردشگری در بمبئی به حساب آمده و خیلی از گردشگران عکس‌هایی در کنار آن برای یادگار می‌گیرند.

 

سفر به هند و بازدید از قلعه سرخ، یادگار نمادین دهلی

Aman-i-Khas، پارک ملی رانتامبور

این هتل در واقع یک اقامتگاه برای سافاری‌هایی است که به پارک ملی رانتامبور می‌آیند. اما نه یک اقامتگاه معمولی، بلکه مکانی استثنایی برای بودن در طبیعی زیبا. ویلاهای این هتل همچون چادرهایی بسیار بزرگ است که تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره‌ی لوکس را در خود دارد. همچنین شما می‌توانید در استراحت‌گاه‌های جذاب آن، شب‌ها به تماشای ستارگان پرداخته و صدای آواز پرندگان را به گوش بشنوید. این را هم فراموش نکنید که هتل دارای یک مرکز اسپای عالی بوده و در نزدیکی آن نیز، چندین و چند جاذبه‌ی گردشگری طبیعی وجود دارد.

The Oberoi ، دهلی

The Oberoi  تنها بنای لوکس امروزی لیست ماست که البته برای مدتی جهت بازسازی تعطیل بود و در سال ۲۰۱۸ دوباره بازگشایی شد. این هتل برای کسانی که به دنبال یک اقامت فوق‌العاده در تور دهلی هستند، انتخابی عالی به حساب می‌آید. جایی به بهترین امکانات ممکن و داشتن بهترین رستوران‌ها و یکی از بهترین مراکز اسپا در دهلی که همچنین چند استخر عالی نیز در مجموعه‌ی خود دارد.

 

جاذبه‌های عجیب و طبیعت زیبای هند

Umaid Bhawan Palace، جودپور

و در آخر یکی دیگر از قصرهای بسیار معروف هند که به هتلی مجلل و زیبا بدل شده است. قصر Umaid Bhawan جزو یکی از خاص‌ترین هتل‌های دنیاست که در قصری تاریخی ساخته شده و بنای آن خود یک اثر هنری شگرف به حساب می‌آید. اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار بزرگ همراه با خدمتکار ۲۴ ساعته اختصاصی و همچنین یک موزه‌ی عالی و بسیاری امکانات دیگر در این هتل وجود دارد که گفتن از همه‌ی آن‌ها در حوصله‌ی این مطلب نمی‌گنجد.

۰۲ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران