بازدید از سیارگائو در فیلیپین (دوم اول)

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
بازدید از سیارگائو در فیلیپین (دوم اول)

در بخش اول راهنمای بازدید از سایرگائو، ما به این که این جزیره چطور جایی است، از چه راهی می‌توانید به آن‌جا بروید و کجاها می‌توانید بمانید، پرداختیم. حالا اما می‌خواهیم لیستی از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در این جزیره تجربه کنید را برایتان بیاوریم تا در سفر به فیلیپین، زیباترین نقاط سیارگائو را از نزدیک ببینید.

بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در سیارگائو تجربه کنید

 

بازدید از استخر طبیعی Magpupungko

این محل را شاید باید معروف‌ترین جایی در سیارگائو به حساب آورد که حتما باید در آن تنی به آب بزنید. جایی که در جزر از دریا جدا می‌شود و یک استخر طبیعی فوق‌العاده را پدید می‌آورد. آبی که در این استخر جمع می‌شود، شفاف و عالی بوده و هم برای آبتنی و هم عکس گرفتن، فوق‌العاده خواهد بود. چند غار و جای زیبا هم در آن اطراف است که باید از آن‌ها نیز بازدید کنید.

 

معرفی ۱۰ ساحل زیبای پالاوان در فیلیپین

یادگیری موج سواری

سیارگائو بهشتی برای موج سواران است و شما اگر هیچ چیز از موج سواری نیز بلد نباشید، می‌توانید در سواحل، مربیان زیادی را ببینید که در چند ساعت شما را برای موج سواری آماتور آماده کرده و به آب می‌فرستند. موج‌سواری در سیارگائو فیلیپین یکی از بهترین تفریحات معروف است.

بازدید از آبشار تاک تاک

این آبشار نه چندان بزرگ، یکی دیگر از بهترین نقاط سیارگائو  و یکیی از زیباترین آبشارهای فیلیپین است که باید از آن بازدید کنید. آبگیری که زیر این آبشار به وجود می‌آید، جایی عالی و مفرح است و شما می‌توانید از روی درختان اطراف داخل دریاچه بپرید. با توجه به این که برای رفتن به این مکان باید مدتی پیاده روی کنید، از آن حجم زیاد گردشگران در این محل خبری نیست.

رفتن به اسکله Cloud 9

این اسکله جزو معروف‌ترین نقاط سیارگائو است. جایی که نه تنها از آن جا می‌توانید به دیدن جزایر اطراف بروید، بلک این امکان را دارید تا در همان اطراف خوش گذرانده از امکانات متعدد اسکله استفاده کنید و البته یکی از بهترین مناظر غروب آفتاب در سیارگائو را نیز به تماشا بنشینید.

 

قبل از سفر به فیلیپین با آن آشنا شوید

جزیره گردی

اطراف سیارگائو چندین جزیره‌ی زیبای کوچک قرار گرفته که هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارند. گردش‌های دریایی و بازدید از این جزایر از جمله فعالیت‌هایی هستند که در سفر به سیارگائو، به هیچ وجه نباید از دست بدهید. جزایر Guyam، Daku و Naked از جمله معروف‌ترین این‌ها هستند. مخصوصا جزیره Naked یا برهنه که دقیقه چیزی جز یک پهنه‌ی کوچک خاکی در دریا نیست که دور آن را مرجان‌ها پر کرده و یک منظره‌ی عالی را برای گرفتن عکس‌هایی جذاب، پدید می‌آورند.

بازدید از غار Sohoton

رفتن به این گردش آبی، بازدید از جاذبه‌های بسیاری است که شاید باورش برایتان مشکل باشد. قبل از هر چیز شما از غارهای اصرار آمیز و صخره‌های عجیب و تالاب‌های زیبا بازدید می‌کنید و سپس به دیدن جزایر کوچک متعددی می‌روید که در آن اطراف پیدا می‌شوند. دیدن حیوانات آبی کوچک، مخصوصا عروس‌های دریایی خاکستری، یکی دیگر از چیزهایی است که حتما برای دیدنشان باید به این بخش از سیارگائو بروید.

 

بازدید از قلعه سانتیاگو در فیلیپین

جشن‌های شبانه

سیارگائو به شب‌زنده‌داری و جشن‌های شلوغش هم معروف است. حتما بعضی شب‌ها را به رفتن به مراکز تفریحی و جشن گرفتن با گردشگران دیگری که به این جزیره آمده‌اند اختصاص دهید و از بودن در سیارگائو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

شنا در استخر غاری Tayangban

یکی دیگر از استخرهای طبیعی جذاب سیارگائو که حتما باید در آن تنی به آب بزنید در غار Tayangban واقع شده است. مسیری که درون غار طی می‌کنید، برای مدتی تاریک بوده و تنها نور چراغ‌هایی که همراه دارید، آن جا را برایتان روشن می‌کند. اما در خود استخر، آفتاب به داخل می‌تابد و یک تجربه‌ی عالی را برایتان رقم خواد زد.

تالاب Sugba

تالاب Sugba  از آن جاهایی است که اگر در مورد سیارگائو در اینترنت جستجو کرده باشید، حتما عکس‌هایش را دیده‌اید. یک مکان رویایی و زیبا که دور آن را تپه‌های پر درخت گرفته و خود تالاب، آبی شفاف با رنگ آبی روشن دارد. همچنین چند مکان برای شیرجه در آب و امکاناتی برای استراحت نیز در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید.

 

برای سفر به فیلیپین چه قدر باید هزینه کرد؟

بودن در ساحل Alegria

سیارگائو جزیره‌ای زیباست و بدون شک شما می‌توانید در آن سواحل زیبایی را پیدا کنید. اما برای تجربه‌ی بهترین ساحل، پیشنهاد ما به شما Alegria است. زیبایی این ساحل در قالب کلمات نمیگنجد. جایی که درخت‌های نخل تا دم ساحل کشیده‌ شده‌اند و شن‌های روشن و زیبا به آب کریستالی می‌رسد.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 خرداد 1400)

نظرات کاربران