هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در قشم

سفر همیشه جنبه‌های مختلفی دارد یکی از مهم‌ترین آن‌ها ذوق و شوق خرید وسایل جدید و سوغاتی‌ها است. در حالی که خیلی از نقاط دنیا اصلا چیز خاصی برای ارائه و سوغات ندارند، قشم به دلیل منطقه آزاد تجاری دارای بازارهایی با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان، و همچنین فروشگاه‌های برند فروشی است. عاشقان خرید در تور قشم می‌توانند خریدهای زیادی انجام دهند و با دست‌های پر به خانه برگردند. برای چنین افرادی اقامت در نزدیکی بازارها و مراکز خرید قشم اهمیت بالایی دارد. از این‌رو ما تصمیم گرفتیم بهترین هتل‌های نزدیک بازارها را معرفی کنیم.

 

هتل سان سیتی

هتل سان سیتی یکی از هتل‌های جوان قشم است که در سال ۱۳۹۲ در این جزیره افتتاح شده است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل تازه تاسیس به مرکز شهر، بازارهای ستاره، پردیس و فردوسی دسترسی بسیار راحتی داشته باشید. این هتل کوچک دارای ۵ طبقه و ۳۲ واحد است. اتاق‌های هتل تمیز و شیک هستند و سرویس اتاق هم ارائه می‌دهند. تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، یخچال، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم کنترل دما و تخت‌های راحت هستند. هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه است اما از پارکینگ خبری نیست. البته نداشتن پارکینگ عموما برای گردشگران سفر هوایی آنقدرها مهم نیست.

 

معرفی ۴ هتل لوکس در جزیره قشم

هتل مارینا ۱

هتل ۳ ستاره مارینا ۱ یکی از مجموعه هتل‌های گروه هتل‌داری مارینا در قشم است که سال ۹۱ افتتاح شد و در فاصله کمی یعنی ظرف ۵ سال در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دو طبقه‌ای ۸۰ اتاق دارد که همگی آن‌ها به دو دسته A  و B تقسیم می‌شوند. اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی مناسب هستند و تمامی موارد استاندارد هتل‌ها را هم ارائه می‌دهند. به علاوه از اینجا به راحتی می‌توان به ساحل و دانشگاه پیام نور بین‌المللی قشم رسید. اتاق‌های کلاس A و B تفاوت چندانی ندارند جز این که بخش B آسانسور نداشته و شما باید از پله‌ها استفاده کنید. به علاوه پرسنل هتل بسیار مجرب بوده و سعی می‌کنند اقامت راحتی را برای شما تدارک ببینند. اتاق‌ها به ۱ تا ۴ تخته تقسیم می‌شوند و برای اقامت خانوادگی کاملا مناسب هستند.

هتل سما ۱

هتل سما اقامتگاهی آپارتمانی است که با تنها ۲۹ اتاق در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده است. این هتل ۵ طبقه در نزدیکی مراکز خرید واقع شده و برنامه‌های گشت و گذار و تفریجات مختلف، ترنسفور کامل جزیره را را برای مهمانان خود تدارک می‌بیند. از همه مهم‌تر چیزی که در مورد این هتل آپارتمان می‌توان گفت کادر مجرب و بسیار خوش برخورد آن است که سعی می‌کنند تمامی آن چیزی که به آن نیاز دارید را برایتان فراهم کنند. از نکات خوب اقامت در سما ۱ به جز نزدیکی به مراکز خرید، تفریحی و خدمات گشت و گذار می‌توان به رستوران و فست فود آن اشاره کرد که غذاهای خوب و خوشمزه‌ای را سرو می‌کند. در اینجا شما می‌توانید شب را آسوده بخوابید و در طول روز به گشت و گذار بروید.

 

معرفی بوتیک هتل فولتون قشم

هتل مارینا ۲

هتل مارینا ۲ در ساختمانی ۳ طبقه قرار داشته و ۲۵ اتاق برای اقامت و پذیرایی از مهمانان خود در اختیار دارد. این هتل ۳ ستاره که از زیرگروه مجموعه مارینا است در سال ۹۳ افتتاح شد و در فاصله کمی در سال ۹۷ مورد بازسازی و ارتقا قرار گرفت تا با سطح کیفی بهتری به مهمانان خود ارائه خدمات دهد. این هتل در قلب جزیره واقع شده و به معنا به اکثر مراکز خرید و جاهای اصلی شهر دسترسی آسانی دارد. تنها نکته‌ای که درباره اتاق‌های این هتل باید از قبل بگوییم این است که امکان اضافه کردن نفر اضافه را ندارند. شما می‌توانید در رستوران هتل غذا بخورید و به اندازه ۲۵۰ مگابایت اول اینترنت هتل را به رایگان استفاده کرده و برای باقی آن هزینه اضافی بپردازید.

هتل آپارتمان کاوان

اگر می‌خواهید در محیطی و راحت و صمیمی‌تر اقامت داشته باشید و حریم خودتان را داشته باشید، هتل آپارتمان ۳ ستاره کاوان را پیشنهاد می‌کنیم که به نسبت امکانات و قیمتی که دارد انتخابی واقعا خود محسوب می‌شود. این هتل در ساختمانی ۵ طبقه واقع شده و ۱۴ واحد برای اقامت دارد. هتل آپارتمان کاوان در سال ۹۱ افتتاح شده و به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد در بین مسافران تور قشم محبوبیت پیدا کرده است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید خیلی سریع به مرکز خرید ستاره برسید و دسترسی راحتی به ساحل زیبای این جزیره داشته باشید.

 

معرفی گرانقیمت‌ترین هتل‌های قشم

۰۵ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران