جذاب‌ترین ریزورت‌های ساحلی لوکس آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
جذاب‌ترین ریزورت‌های ساحلی لوکس آنتالیا

در تور آنتالیا، اگر در یک ریزورت ساحلی اقامت داشته باشید، می‌توانید تمام مدت سفر از فضای دریا و امکانات این گونه اقامتگاه‌ها بهره ببرید. اما ریزورت‌های لاکچری مفهوم دیگری به سفر شما می‌بخشند و سفر شما را به شکل شگفت‌انگیزی، لذت‌بخش‌تر می‌کنند. پس اگر می‌خواهید تور لاکچری آنتالیا را تجربه کنید، بد نیست نگاهی به لیست ما در رابطه با ریزورت‌های ساحلی لاکچری بندازید.

 

Delphin Diva Premiere

Delphin Diva Premiere یک مجموعه‌ی بزرگ و یک ریزورت تفریحی فوق‌العاده است که می‌توانید روزهایی فوق‌العاده را در سفر به آنتالیا برایتان بسازد. این اقامتگاه دارای 6 طبقه و مجموع 481 اتاق است و دارای چندین استخر، پارک آبی و یک ساحل و اسکله‌ اختصاصی بزرگ بوده که می‌توانید انواع تفریحات آبی را در آن‌جا تجربه کنید.

از نظر امکانات، هر چه که بخواهید در Delphin Diva Premiere پیدا خواهید کرد. بیش از 15 رستوران و بار در جاهای مختلف ریزورت در نظر گرفته شده که هر کدامشان غذاهایی از بخشی از دنیا را با منظره‌ای زیبا برایتان به همراه خواهند داشت. به غیر از استخرها و پارک آبی و بسیاری فعالیت‌های دیگر، این مجموعه دارای یک پارک بازی، سالن بولینگ، اسپا، انواع سالن‌های بازی برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان، سینما، سالن ورزش و زمین‌های ورزشی مختلف بوده و مطمئن باشید شما برای هر چند روزی که در این هتل لاکچری در آنتالیا بمانید، باز هم فعالیتی جدیدی پیدا خواهید کرد که در آن‌جا امتحان کنید. این مکان در زمینه‌ی انتخاب اتاق نیز دست شما را باز گذاشته و انواع اتاق‌ها در اندازه‌ها و نمایش مختلف هستند که می‌توانید از میانشان انتخاب کنید.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا

آدرس: Lara Turizm Merkezi, Antalya, 07113 Lara

 

Lara Barut Collection-Ultra All Inclusive

Lara Barut Collection یکی دیگر از ریزورت‌های شگفت‌انگیز آنتالیا است که شما می‌توانید تعطیلات خود را در آن‌جا سر کنید. مجموعه‌ی بزرگ این اقامتگاه دارای بخش‌های متنوعی است که گفتن از آن‌ها در قالب این چند سطر نمی‌گنجد. اول از همه در مورد اتاق‌های هتل بگوییم که همگی شکیل و مجلل بوده و کاملا لایق یک اقامتگاه 5 ستاره هستند. البته این مجلل و لاکچری بودن را شما می‌توانید در نقاط مختلف Lara Barut Collection مشاهده کنید.

اما به سراغ بخش‌های جذاب تفریحی برویم. این مجموعه دارای یک ساحل بزرگ و زیبا با امکانات عالی و زمین‌های ورزش‌های ساحلی بوده که یک اسکله‌ی اختصاصی نیز در آن یافت می‌شود. چند استخر در راستای هم در Lara Barut Collection در نظر گرفته شده و یک پارک آبی کوچک نیز در آن‌جا وجود دارد. انواع امکانات از جمله کلاب مخصوص کودکان، سالن‌های بازی، سالن ورزشی بسیار مجهز، پارک بازی بچه‌ها و خیلی چیزهای دیگر نیز در این مکان تهیه دیده شده است. از نظر خوراکی و نوشیدنی نیز، هر چیزی بخواهید از سوشی بار تا غذاهای محلی ترکیه، از نوشیدنی‌های مخصوص کودکان تا انواع نوشیدنی‌ها مربوط به سال‌ها و کشورهای مختلف را می‌توانید در این جا سفارش دهید.

آدرس: Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaşa,Antalya , 07100 Lara

Limak Lara De Luxe

Limak Lara De Luxe یکی دیگر از ریزورت‌های بزرگ در خط ساحلی آنتالیاست که البته مکانی شاد و مفرح برای خانواده‌هایی است که به سفر آنتالیا می‌روند. این مکان جدا از امکانات رفاهی کامل و یک ساختمان بزرگ و زیبا که باعث می‌شود تمامی اتاق‌ها دارای تراس باشند و همچنین چندین و چند رستوران و بار مختلف، از نظر امکانات تفریحی برای مسافرانش هیچ چیز کم نزاشته است.

این مکان دارای چندین استخر بزرگ و کوچک و یک پارک آبی جمع و جور است. اگر به هر دلیلی در ماه‌های سرد سال به آنتالیا می‌روید، می‌توانید از استخر سرپوشیده‌ی مجموعه نیز استفاده کنید. همچنین ساحل اختصاصی و امکانات متنوع در Limak Lara De Luxe به شما اجازه‌ی انجام انواع ورزش‌های آبی را نیز در آب می‌دهد. سالن بولینگ، سالن بازی‌های میزی، بازی‌های کامپیوتری، سالن اسکواش، تنیس روی میز، فیتنس و حتی سالن تئاتر و سینما، تنها تعدادی از امکاناتی است که هتل برای شما در نظر گرفته است.

 

اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

آدرس: Kemeragzi Mevkii Antalya, 07034 Lar

Melas Lara

اگر چه شباهت‌های زیادی بین این ریزورت و دیگر انتخاب‌های لیست ما وجود دارد، با این حال Melas Lara یک حالت کلاسیک‌تر و خاص‌تر دارد که این را می‌توان از دکور داخلی و همینطور فضایی که در باغ و ساحل این مکان مشاهده کرد. در همان بدو ورود به مجموعه باغات زیبا و استخر‌های آن چشم شما را به خود مشغول می‌کنند، اما زیبایی لابی با آن سقف و چهل چراغ و سپس اتاق‌های مجلل Melas Lara همه چیز را برای شما تکمیل می‌کند.

این مجموعه نیز فرصت‌های تفریحی بسیار زیادی برایتان ایجاد می‌کند. ریزورتی که ساحل اختصاصی، چندین استخر، مجموعه‌ی ورزشی و سالن‌های مخصوص بازی و همچنین تفریحات مخصوص بچه‌ها را گردآوری کرده و همچنین در باغ و فضای سبز آن نیز، آلاچیق‌های زیبایی قرار داده شده است تا بتوانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. Melas Lara دارای اسپا، چندین رستوران اختصاصی فوق‌العاده عالی و همچنین امکانات مناسب برای استراحت و سفارش نوشیدنی در ساحل نیز هست.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

آدرس: Lara Turizm Merkezi / Antalya, 07110 Lara

Lara Beach Homes

این مجموعه نیز همچون دیگر موارد لیست ما، در ساحل لارا قرار دارد، اما به هیچ وجه شبیه دیگر ریزورت‌هایی نیست که به شما معرفی کرده‌ایم. Lara Beach Homes مجموعه‌ای از ویلاهای بسیار زیباست که با بهترین امکانات و ظاهری بسیار شکیل و مجلل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. البته شما در کنار ویلاهای زیبای این مجموعه، اتاق‌هایی که در طبقات بالایی قرار دارند را نیز انتخاب کنید که قیمتی پایین‌تر دارند.

با این وجود Lara Beach Homes دارای ساحل اختصاصی نیز هست و در کنار امکانات متنوعی که در ویلاها و اتاق‌هایش دارد، امکانات مناسبی نیز در ساحل برایتان در نظر گرفته است. همچنین این ریزورت بزرگ و بسیار زیبا اجازه‌ی ورود حیوانات خانگی را به شما داده و دارای باغ‌هایی است که می‌توانید ساعات خوشی را در آن‌ها سر کنید. همچنین نباید فراموش کنید که این مکان برای خانواده‌ها جایی عالی است. ویلاها جا دار و بزرگ هستند، بچه‌ها می‌توانند در محیط‌هایی عالی بازی کنند و از استخر‌های مختلف استفاده کنند، جایگاه‌هایی برای پخت کباب وجود دارد و امکاناتی در ساحل هست که ساعت‌ها می‌تواند خانواده‌ها را در یکی از بهترین سواحل آنتالیا، میزبانی کند.

 

معرفی هتل Adam & Eve آنتالیا

آدرس: Güzeloba Mah. 2382 Sokak no 12/ A B C Muratpaşa Antalya, 07230 Lara

۰۹ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران