هیجان در پارک Divo Ostrov، سن پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری روسیه
هیجان در پارک Divo Ostrov، سن پترزبورگ

مقاصد گردشگر پذیر روسیه، به نسبت خیلی کشورهای دیگر دارای تم‌پارک‌های کم‌تری هستند. با این حال اگر با تور سن پترزبورگ، مجموعه‌های تفریحی زیادی دارند که می‌توانید در آن‌ها، ساعاتی خوش و عالی را همراه خانواده سر کنید. یکی بهترین پارک‌های سن پترزبورگ، پارک بازی Divo Ostrov است که امروز قصد داریم در نوشته‌مان به شما معرفی کنیم.

 

Divo Ostrov، مجموعه‌ای بزرگ و متنوع

Divo Ostrov بهترین و بزرگ‌ترین پارک بازی در کل سن پترزبورگ است. جایی در جزیره Krestovsky که شما به راحتی می‌توانید با مترو سن پترزبورگ به آن‌جا بروید، چون یک ایستگاه درست جلوی در ورودی پارک وجود دارد. یکی از بهترین نکاتی که در مورد Divo Ostrov می‌توان گفت، تنوع بسیار عالی بازی‌ها و جاذبه‌هایی است که در این پارک وجود دارد و باعث شده هر کس در هر سنی بتواند بازی مورد علاقه خود را پیدا کند. همین گستردگی و تنوع نیز باعث شده بخش‌های مختلفی با تم‌های متفاوت برای این مجموعه در نظر گرفته شود.

نباید فراموش کنید که پارک بازی Divo Ostrov تنها در ماه‌های گرم سال فعالیت می‌کند. این بازه‌ی زمانی عموما از اردیبهشت ماه آغاز شده و تا اواسط پاییز را شامل می‌شود.

بازی‌ها و جاذبه‌های پارک بازی Divo Ostrov

ابتدا به بخشی بپردازیم که به کم سن و سال‌ها اختصاص دارد. بر خلاف بسیاری از پاک‌های بازی که کودکان و خردسالان تنها چند بازی ساده دارند، در Divo Ostro حدود ۲۰ بازی اختصاصی برایشان در نظر گرفته شده است. بعضی از آن‌ها شامل بازی‌های چرخ و فلکی متنوع هستند، بعضی بازی‌های کامپیوتری‌اند و بعضی موارد خاص هم هستند که بازی‌های ویژه و جذابی بوده و می‌توانید آن‌ها را به صورت خانوادگی امتحان کنید. مثل دوچرخه‌های برقی یا قایق‌های مخصوص بچه‌ها که روی آب حرکت می‌کنند و یا حتی بازی‌های اتاق ترس که البته مخصوص بچه‌هاست و بیشتر کارتونی هستند.

 

۶ کاری که در سن پترزبورگ نباید انجام بدهید

اما بخش جذاب برای جمع‌های خانوادگی در این پارک، بازی‌هایی است که به صورت جمعی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است. مثل چرخ فلک بزرگ و نمادین پارک یا ماشین برقی یا قایق‌های پدالی مختلف که در بخش آبی پارک وجود دارند. اما پرطرفدارترین بازی در قسمت خانوادگی پارک، جنگ‌های آبی است که در این بازی شما با وسایل جالبی بادکنک‌های آبی را به سمت هم پرت می‌کنید.

اما در نهایت پارک‌های بازی بزرگ به بازی‌های جذاب و بعضا خطرناکشان معروف می‌شوند. Divo Ostro در این زمینه نیز خوش می‌درخشد و بازی‌های متعددی دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. بوستر، منجنیق و طوفان از جمله‌ معروف‌ترین آن‌هاست. اما ترن هوایی بزرگ و همچنین بازی راکت نیز جذابیت فوق‌العاده‌ای برایتان خواهد داشت.

امکاناتی که در پارک وجود دارد

یکی از نکات بسیار خوبی که در مورد این پارک بازی وجود دارد، فضای سبز ایده‌آل و دکورهای قشنگی است که باعث می‌شود شما حتی زمانی که بازی نمی‌کنید نیز بتوانید از محیط این محل لذت ببرید. اما امکانات پارک بازی Divo Ostrov به همین جا ختم نشده و شما به جز امکانات رفاهی که از طرف پارک دریافت می‌کنید، امکان رفتن به کافه رستوران پارک را نیز دارید که غذاها و همچنین نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند. در این محل هم انواع پیتزاها و ساندویچ‌ها و غذاهای فست فود وجود دارد و هم این که امکان سفارش غذاهای گوشتی و استیک‌ها و ... را نیز دارید.

 

بهترین کارهای عاشقانه در سنت پترزبورگ

قیمت‌ها و ساعات فعالیت پارک بازی Divo Ostrov

برای ورود به پارک، نیاز نیست مبلغی را پرداخت کنید، بلکه برای هر بازی به صورت جداگانه باید هزینه نمایید. به جز بازی‌های بچه‌گانه که قیمت حدودا ۵۰ روبلی دارند، اکثر بازی‌های در رنج قیمتی ۱۵۰ تا ۲۰۰ روبل قیمت دارند و بعضی حدودا ۶-۷ بازی خیلی بزرگ هستند که از این قیمت نیز فراتر می‌روند. البته شکل دیگری برای هزینه کردن در پارک بازی Divo Ostrov وجود دارد که گرفتن بلیط‌های دستبندی است. با خرید این بلیط‌های ۲ هزار روبلی، اکثر بازی‌ها به جز چند نمونه را می‌توانید بدون پرداخت پول و خارج از نوبت امتحان کنید.

در آخر

Divo Ostrov پارک بازی بی‌نظیری در کشور است که مسلما اگر قرار باشد برای تفریح خانوادگی جایی را در تور روسیه انتخاب کنید، باید این محل را برگزینید. دسترسی به این محل ساده است، امکانات خوبی دارد و بازی‌های متنوعی نیز در آن تعبیه شده، از نظر قیمتی نیز در سطح متوسط قرار می‌گیرد.

۰۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران