راهنمای سفری عاشقانه به سن پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری روسیه
راهنمای سفری عاشقانه به سن پترزبورگ

سن پترزبورگ چهره‌های زیادی همچون شهر تزارها، صحنه تسلط ارتش سرخ، مکان بسیاری از موزه‌های هنری مشهور جهان و اکنون یک شهر اروپایی با مجموعه‌ای متنوع از جاذبه‌ها و یک رستوران عالی را در خود جای داده است. شما می‌توانید با هر بودجه ای یک برنامه سفر در سن پترزبورگ داشته باشید، اما فراموش نکنید که حال و هوای رمانتیک ونیز شمال را احساس کنید. در اینجا عاشقانه‌ترین کارهایی که باید در تور سن پترزبورگ انجام دهید را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

با قایق به تور کانال‌های سنت پترزبورگ بروید

سفر رمانتیک خود را در سن پترزبورگ با یک تور قایق از طریق کانال‌ها و رودخانه‌های شهر شروع کنید. تورهای معمولی معمولا حدود ۱ ساعت طول می‌کشند و کانال‌های اصلی را با یک سفر کوتاه در رودخانه نوا پوشش می‌دهند. همچنین می‌توانید یک قدم جلوتر بروید و با یک قایق جاز یک سفر دریایی عصرانه داشته باشید. اگر وقت دارید، یک تور قایق شبانه را در حین باز کردن پل‌ها انتخاب کنید‌ تا از منظره بسیار زیبای آن که بهتر از تماشا از کنار خیابان است لذت ببرید.

 

کارهای جذاب و غیرمعمول در تور سن پترزبورگ

اسکیت روی یخ در بازار سال نو در جزیره نیو هلند

هنگامی که دما به زیر صفر می‌رسد و به همین شکل باقی می‌ماند، زمستان واقعی در سنت پترزبورگ از راه می‌رسد. این یک زمان زیبا از سال است که با برف، هدایا، و ورزش‌های زمستانی همراه است. اما فصل اسکیت روی یخ از اواسط نوامبر آغاز می‌شود، زمانی که پیست اسکیت روی یخ ۲۰۰۰ متر مربع در جزیره کوچک نیوهلند نصب می‌شود. اسکیت یکی از بهترین فعالیت‌های زمستانی است که با خنده زیاد، ورزش و نگه داشتن یکدیگر در حالی که از سایر اسکیت بازان دور می‌شوید همراه است. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید همزمان قلمرو جدیدی را کشف کنید و چه جایی بهتر از این جزیره دیدنی!

نیوهلند به عنوان یک مرکز بزرگ فعالیت، مدرن و مملو از رویدادها و جشنواره‌های مشهور است. می‌توانید ساختمان دایره‌ای زندان نیروی دریایی با نام مستعار «بطری» را به دلیل شکل منحصربه‌فردش کشف کنید و مغازه‌های سرگرم‌کننده زیادی در داخل آن پیدا کنید. اما اگر در فصل زمستان می‌آیید، ممکن است به موقع برای بازار سال نو که در هفته‌های آخر دسامبر تا هفته دوم ژانویه برگزار می‌شود، برسید. در این گوشه در قلب سنت پترزبورگ چیزهای زیادی برای کاوش و لذت بردن وجود دارد.

 

آشنایی با بهترین محلات سن پترزبورگ

اجاره قایق پارویی و پیک نیک در یکی از باغ‌های سن پترزبورگ

پارک‌های ایالتی-شهری در سن پترزبورگ زیباترین مکان برای یک گردش عاشقانه است که با یک پیک نیک زیر درختان به پایان می‌‌رسد. اگر در مرکز شهر به دنبال آن چیزهای عاشقانه هستید، یک سبد پیک نیک بردارید و به باغ تاوریچسی بروید. برای اینکه این گردش عاشقانه را یک قدم جلوتر ببرید، یک قایق پارویی در پارک پوبدی Primorsky در جزیره کرستوفسکی یا در Moskovsky Park Pobedy اجاره کنید. هر دو خارج از مرکز شهر هستند و به شما این امکان را می‌دهند که جنبه تفریحی سن پترزبورگ را که مردم محلی روزانه از آن لذت می‌برند، کشف کنید. البته باید انتظار ۲۰۰۰ روبل (۳۰ دلار) پرداخت هزینه را داشته باشید. ساعت کاری ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ است و ایستگاه قایق از ساعت ۲۱:۰۰ به بعد قایق کرایه نمی‌دهد.

صعود به ستون کلیسای جامع اسحاق مقدس برای مناظر بی‌نظیر از مرکز شهر

کلیسای جامع معروف سنت اسحاق شاید بهترین منظره را در مرکز شهر سنت پترزبورگ ارائه دهد. حتی اگر اهل کلیسا نیستید، از پله‌های بالای کلیسای جامع استفاده کنید. ستون زیبای آن منظره ای از رودخانه نوا و همچنین میدان Isaakievskaya و فراتر از آن را ارائه می‌دهد که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. اگر خوش شانس باشید، ممکن است از غروب به یاد ماندنی خورشید در ساعات پایانی روز لذت ببرید. در حالی که ممکن است در آنجا کمی باد باشد، شما آنقدر از این منظره لذت می‌برید که واقعا به این موضوع فکر نمی‌کنید!

 

گردش در کاخ‌های سن پترزبورگ

یک فنجان شکلات گرم در کافه GROTTO 'BOLSHE COFFEE'

در این گوشه دنج که تنها ۵۰ متر با ایستگاه مترو Gorkovskaya فاصله دارد، یک کافی شاپ کوچک غاری در پارک الکساندروفسکی قرار دارد که می‌توانید در آب و هوای سرد و بارانی به آن پناه ببرید. کافه بامزه Bolshe Coffee فوق‌العاده دنج است، اما به خاطر سرو قهوه‌های تخصصی و آموزش آن به مردم نیز معروف است. صاحبان به طور منظم رویدادهای مزه قهوه را که در گروه VK خود اعلام می‌کنند برگزار می‌کنند.

به یک ماجرایی در یکی از اتاق‌های فرار بروید

شما می‌توانید اتاق‌های فرار را در سرتاسر دنیا پیدا کنید، با این وجود، دوستداران کوئست نباید تجربه اتاق فرار سن پترزبورگ را از دست بدهند. تعداد ماموریت‌های ارائه شده در سراسر شهر دیوانه کننده است. کیفیت چیدمان‌ها، تنوع پازل‌ها و سناریوها ذهن را به چالش دعوت می‌کند. بازی‌ها از ۲۵ دلار برای هر گروه شروع می‌شوند که واقعا ارزشش را دارد. بیشتر ماموریت‌ها برای تیم‌های دو نفره در دسترس هستند. برای جستجوهای زبان انگلیسی iLocked و Mir Kvestov را بررسی کنید. اگر از قبل یک بازیکن باتجربه هستید، می‌توانید یک تلاش ثمربخش را امتحان کنید که شامل فعالیت بدنی مانند کوهنوردی و دویدن است. یکی از این جست و جوها Fort Boyard است که از نمایش اصلی بازی الهام گرفته شده است. این در میر کوستوف موجود است و احتمالا گران‌ترین اتاق فرار شهر است.

 

۵ پارک شهری معروف سن پترزبورگ؛ شهر قدم‌زدن‌ها زیر سایه‌ی درختان کهنسال

بر فراز شهر هلیکوپتر سواری کنید

اگر می‌خواهید دیدگاه خود را برای دیدن مناظر شهر تغییر دهید، چرا سوار هلیکوپتر ۱۵ دقیقه‌ای بالای مرکز شهر تاریخی سنت پترزبورگ نمی شوید؟ این مسیر شما را به سمت رودخانه نوا بالا و پایین می‌برد و منظره‌ای خیره کننده از شهر ارائه می‌دهد. این هلیکوپتر را می‌توان در تعطیلات آخر هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۸:۰۰ در قلعه پیتر و پل پیدا کرد. این تجربه‌ای کوتاه اما شیرین است که به ازای هر نفر ۵۰۰۰ روبل (۷۵ دلار) برای شما هزینه خواهد داشت.

باغ پایینی پترهوف را کاوش کنید

زیبایی ورسای روسیه رویایی‌ترین سفر یک روزه‌ای است که نباید از دست داد! پرسه زدن در باغ‌های پایینی پترهوف و کشف فواره‌های زیبا، مجسمه‌ها، آبشارها و کوچه‌هایی که شما را به سمت خلیج فنلاند هدایت می‌کنند فراموش نشدنی است. فرصت‌های زیادی برای خوشگذرانی و تفریح با هم وجود دارد. آبنمای حقه‌بازی نیمکت‌ها، فواره‌های بلوط و صنوبر و جاده باشکوه آبی وجود دارد که روزی ۳ بار فقط به مدت یک دقیقه روشن می‌شود. بنابراین یک لباس یدکی با خودتان ببرید و برای لذت بردن از پیترهوف آماده شوید!

 

۶ رستوران رمانتیک سن پترزبورگ مخصوص یک سفر عاشقانه

بازی‌های رومیزی را در PLAYLOFT GAGA  با منظره‌ای از پشت بام انجام دهید

اگر عاشق بازی‌های رومیزی هستید و می‌خواهید چند ساعت استراحت را برای به چالش کشیدن یکدیگر سپری کنید، به Playloft Gaga پنهان شده در قلب مرکز بروید. هنگامی که از ۵ طبقه یک خانه بسیار سنتی سن پترزبورگ بالا بروید، از دلپذیرترین کلوپ بازی با مناظر زیبای شهر لذت خواهید برد. این یکی از مکان‌های بسیار محبوب در تور سن پترزبورگ است. در اینجا از مردم برای قهوه یا چای هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، بلکه هزینه زمانی را که در داخل کافه می‌گذرانند، دریافت می‌کند. این بدان معناست که نرخ حرکت در دقیقه وجود دارد. بسیاری از این کافه‌ها وجود دارند و همگی به صورت نامحدود قهوه و چای با بیسکویت سرو می‌کنند تا بتوانید تا هر زمانی که دوست دارید بمانید. برخی نیز شامل بازی‌های رومیزی اولیه مانند شطرنج هم می‌شوند. با این حال Playloft Gaga  توسط یک فروشگاه بازی‌های تخته‌ای تاسیس شده، به همین دلیل است که انباری پر از انواع بازی‌هایی که فکرش را می‌کنید در اینجا در دسترس است. برخی از بازی‌های رومیزی موجود به زبان انگلیسی عبارتند از: Codenames، Muse، Say Everything، Geek out، Hit or miss، Alias، Time's up، Steel Arena، Timeline، Goblin dice، Lexico و غیره.

از یک شام خوشمزه در رستوران وگان UKROP لذت ببرید

رستوران Ukrop (به روسی «شوید») یکی از بهترین کافه‌های گیاهخواری در سن پترزبورگ است. منو گزینه‌های گیاهی زیادی دارد و ۴ مکان در سراسر شهر شعبه دارد. در حال حاضر وگانیسم در روسیه هنوز خیلی رایج نیست، اگرچه گزینه‌های گیاهخواری در بسیاری از نقاط ظاهر شده است، به خصوص وقتی صحبت از غذاهای خیابانی می‌شود. دلیل این امر این است که رژیم غذایی شمالی برای مدت طولانی کاملا به گوشت و ماهی وابسته بود و بسیاری از غذاها حول محصولات لبنی و گوشت‌های مختلف می‌چرخند. کافه‌های دیگری که گزینه‌های گیاهی سرو می‌کنند عبارتند از Prana Bar، Prekrasnaya Zelenaya و Jiva Burgers.

 

معرفی کارت گردشگری سن پترزبورگ (قسمت دوم)

از باغ گیاه‌شناسی پیتر بزرگ دیدن کنید

باغ گیاه شناسی در سن پترزبورگ شما را با گستردگی و تنوع خود شگفت زده خواهد کرد. این باغ میزبان بیش از ۹۳۴ گیاه مختلف از نارنجستان خیره‌کننده گرفته تا درختکاری بوده و پارک را مکانی عالی برای استراحت و پیاده‌روی آرام کرده است. برای زیبایی بیشتر، به یکی از سفرهایی بپیوندید که شما را در باغ ژاپنی هدایت می‌کند. آن‌ها در تابستان در روزهای چهارشنبه و آخر هفته در دسترس هستند و فراموش نکنید که به روزاریومی که میزبان ۱۱۸ نوع گل رز است، بروید.

یک شب را در تئاتر بگذرانید

روسیه برای باله و موسیقی کلاسیک در دنیا شناخته شده است. یک شب در یکی از تئاترهای بزرگ سن پترزبورگ که برنامه فرهنگی شما را کامل می‌کند و تاثیری ماندگار خواهد گذاشت سپری کنید. شناخته شده‌ترین تئاترها عبارتند از: تئاتر ماریینسکی، تئاتر الکساندرنسکی و تئاتر هرمیتاژ. هر سه نمایشگر دریاچه قو، در کنار دیگر اجراهای خیره‌کننده هستند. لطفا بلیط را از قبل سفارش دهید تا فرصت را از دست ندهید.

 

در سفر به سن پترزبورگ چه چیزی بخرید؟

۱۲ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران