اقامت در هتل ماریوت در سفر به ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
اقامت در هتل ماریوت در سفر به ایروان

ایروان پایتخت کشور ارمنستان یکی از شهرهای تاریخی و جذاب نزدیک به ما است که تاریخی بسیار غنی و نقاط دیدنی زیادی را در خود حفظ کرده است. سالانه تعداد بسیار زیادی از توریست‌های ایرانی، روسی، و اروپای شرقی مساحت این کشور را در می‌نوردند. ایروان به عنوان مقصدی توریستی میزبان امکانات و ویژگی‌های مدرن زیادی است، بنابراین عجیب نیست اگر اسم هتل جهانی ماریوت را در سفر با تور ارمنستان بشنویم. برای اقامتی گران قیمت و لاکچری بیایید نگاهی به این هتل ۵ ستاره بیاندازیم.

هتل ماریوت ایروان

اگر دوست دارید در مرکز شهر اقامت داشته باشید و ظرف تنها چند دقیقه به اصلی‌ترین بخش‌های شهر دسترسی داشته باشید، هتل ماریوت ایروان یکی از بهترین هتل‌های ایروان است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند. این هتل ۵ ستاره که یکی از شعبات ابر شرکت هتل‌داری شناخته شده در دنیا است امکانات لوکس سطح جانی را به مسافران این شهر تاریخی نه چندان بزرگ ارائه می‌دهد. در این هتل با چه امکاناتی روبرو هستید و چه امکاناتی به شما ارائه داده می‌شود؟

 

بهترین رستوران‌های ایروان برای خوردن غذاهای محلی

اتاق‌ها و امکانات

هتل ماریوت دارای واحدهای اقامتی مختلفی همچون اتاق‌های انفرادی، اتاق‌های دو نفره و خانوادگی را در کلاس‌های مختلفی مثل اتاق‌های لوکس و دولوکس در دسترس مهمانان خود قرار داده است. تمامی اتاق‌ها لوکس، روشن و خوش دیزاین هستند. استفاده از رنگ‌های روشن احساس راحتی و آرامش را تزریق می‌کند در حالی پنجره‌های بزرگ روز خورشید را به داخل دعوت می‌کنند و باعث می‌شوند تا اتاق‌ها بزرگ‌تر هم به نظر برسند. میز مطالعه، آواژور، تخت‌های عریض، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی، سیستم تهویه هوا و مینی بار هستند. شما می‌توانید در حالی که در اتاق نشیمن لم داده‌اید از تماشای کوه آرارات لذت ببرید. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هتل که مخصوصا مسافران ایرانی بر آن تاکید دارند سرویس بهداشتی و حمام است. حمام به شدت مدرن و زیبا بوده و با بهترین سرویس سنگی طراحی شده است. حمام دارای دوش بارانی با لوازم بهداشتی اولیه ضروری است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره National در ایروان

رستوران و کافه

وقتی اسم از هتلی در چنین مرتبه و مقاوم می‌آید، شما پیشاپیش می‌توانید تصور کنید قرار است در چه منوهایی غرق شوید. البته حدس شما درست است. ماریوت ایروان دارای ۳ رستوران و کافه است که طیفی از غذاهای خوشمزه ارمنستان و غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد. صبح را در هتل و با رفتن به رستوران، با گزینه‌های لذیذ قاره‌ای و بین‌امللی شروع کنید و سپس با انرژی و قدرت روز پر از گردش‌تان را آغاز کنید. به علاوه با پرداخت شارژ اضافه می‌توان از منوی غذای کودک برای فرزند دلبندتان غذای مناسب و مقوی سن و سالش انتخاب کنید.

استخر و اسپا

خوشبختانه ماریوت ایروان مانند سایر شعبات خود دارای امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای است. شما می‌توانید زمانی را که در هتل هستید از ویژگی‌هایی مثل استخر استفاده کنید و خوش بگذرانید. اگر بعد از روزی خسته‌کننده و پر از پیاده‌روی و خرید احساس خستگی کردید و نیاز داشتید فشارها را از روی بدن‌تان کم کنید با رفتن به مرکز اسپا و سلامتی ماساژ مناسب نیازتان دریافت کنید و پر از احساس رهایی و سبکی شوید. از جمله خدمات این بخش می‌توان به اسکراب بدن، شمع تراپی، درمان‌های مناسب بدن، انواع ماساژ دست، پا، سر و صورت و پشت استفاده کنید و در صورت نیاز ماساژ کامل بدن دریافت کنید.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره در ایروان

ویژگی‌های دیگر

در اینجا سالن تناسب اندام وجود دارد که می‌توانید تمرینات خود را در آن ادامه دهید. به علاوه انواع خدمات زیبایی و آرایشی مانند مدل دادن به مو و کوتاهی، مانیکور، پدیکور، و رنگ مو هم ارائه داده می‌شود که در صورت تمایل با پرداخت شارژ اضافه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

خدمات تجاری و اداری

همانند تمام ماریوت‌های سراسر دنیا در این هتل هم شما می‌توانید در صورت لزوم از دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات و خدمات جلسه استفاده کنید.

ویژگی‌های عمومی

در این هتل همه اتاق‌ها و سوییت‌ها دسترسی به هتل و پارکینگ رایگان دارند و می‌توانند اگر نیاز دارند از هتل شاتل فرودگاه درخواست کنند. اگر در طول سفر لباس‌تان کثیف شد و یا به هر دلیلی نیاز به شستشو داشت، در خود هتل می‌توانید با پرداخت شارژ اضافه از خدمات لباسشویی و خشکشویی استفاده کنید. در حالی که هر روز صبح روزنامه روز تحویل داده می‌شود فروشگاه واقع در هتل توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های این هتل این است که مهمانان می‌توانند با استفاده از زبان‌های عربی، آلمانی، یونانی، گرجی، فرانسوی، انگلیسی، روسی و رومانیایی صحبت کنند و هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشید.

 

هتل الکساندر، لوکس‌ترین اقامت ممکن در ایروان

آدرس: 1 Amiryan St, Yerevan 0010, Armenia

۲۷ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران