هتل الکساندر، لوکس‌ترین اقامت ممکن در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
هتل الکساندر، لوکس‌ترین اقامت ممکن در ایروان

ایروان دارای چندین و چند هتل مجلل و پنج ستاره است که هر کدامشان ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند. با این حال هتل الکساندر از بسیاری لحاظ لاکچری‌ترین هتل این شهر به حساب می‌آید. جایی که از گران‌ترین اقامتگاه‌های ایروان محسوب شده و با شما همچون یک شخصیت معروف برخورد می‌کنند. هتلی با کلاس جهانی در خور شهری زیبا که سفر با تور ارمنستان به آن خاطرات زیبایی برایتان به همراه خواهد داشت.

 

هتل الکساندر

هتل الکسنادر در مکانی بسیار عالی از شهر واقع شده که نسبت به بسیاری مراکز شهر، فاصله کمی دارد. برای آمدن به هتل و همچنین عازم شدن به فرودگاه، یک لیموزین شما را سوار خواهد کرد تا بهترین شرایط را از همان ابتدا که قصد ورود به این اقامتگاه دارید حس کنید.بنای هتل از لابی ورودی تا تک‌تک اتاق‌ها مجلل، مدرن و بسیار زیباست. مجموعه دارای ۴ رستوران متفاوت، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، اسپای فوق‌العاده و امکانات رفاهی بسیار عالی است تا همه چیز برای بهترین اقامت ممکن در ایروان برایتان فراهم شده باشد.

 

۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر

 

 

هتل الکساندر

 

 

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

تمامی اتاق‌های هتل الکساندر به شکلی مدرن و مینی‌مالیستی اما به مجلل‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. هر اتاق دارای یک سالن و اتاق خواب است و همگی آن‌ها دارای یک حمام لوکس خواهند بود. سالن و اتاق‌ها به صورت جداگانه دارای تلوزیون و کانال‌های ماهواره‌ای هستند و اینترنت رایگان نیز به صورت بی‌سیم در دسترس قرار دارد.

 

 

هتل الکساندر

 

 

قیمت این اتاق‌ها از ۲۴۰ دلار برای دو نفر آغاز می‌شود و تا ۴۵۰ دلار نیز می‌رسد. در مورد سوییت‌های خاص نیز قیمت‌ها بسیار بالاتر از این حدود خواهد بود. نکته آخری که در مورد اتاق‌ها باید در نظر بگیرید این است که هتل الکساندر، فاقد اتاق‌های خانوادگی بوده و تنها اتاق‌های دو نفره و سه نفره ارائه می‌کند.

 

 

استخر، اسپا و دیگر مراکز هتل

استخر سرپوشیده‌ی این هتل نسبتا بزرگ نیست اما فضایی بسیار زیبا داشته و بر روی صندلی‌های کنار آن که بنشینید، می‌توانید از پنجره‌های بزرگ ساختمان به تماشای زیبایی‌های شهر نیز بنشینید. در کنار این استخر یک سالن ورزشی بسیار عالی نیز گنجانده شده تا بتوانید در ایام سفر به راحتی به ورزش خود نیز پرداخته و بدن خود را روی فرم نگه دارید.

 

۶ استخر هیجان‌انگیز ایروان که در سفر به این شهر می‌توانید به درون آنها شیرجه بزنید

 

 

هتل الکساندر

 

 

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل اسپای اختصاصی و فوق‌العاده عالی آن است که امتیازات بسیار بالایی از مشتریان خود گرفته. یک اسپای لاکچری با امکانات بسیار عالی به همراه نفرات برجسته‌ای که انواع ماساژها و روش‌های درمانی را در آن به اجرا در می‌آورند. اگر این‌ها هنوز برایتان کافی نیست باید بگوییم که یک سالن زیبایی مخصوص بانوان، آرایشگاهی برای آقایان، سونا، جکوزی و چندین مرکز دیگر نیز در این مجموعه گنجانده شده تا شما کم‌ترین نیاز ممکن به مراکز اینچنینی در شهر را پیدا کنید.

 

 

رستوران‌ها

قبل از اینکه به رستوران‌های این مکان بپردازیم باید به صبحانه‌های هتل الکساندر اشاره کنیم که هر روز به سه شکل مختلف سرو می‌شود. شما می‌توانید بین بوفه صبحانه اروپایی، صبحانه محلی یا صبحانه کامل آمریکایی یکی را انتخاب کنید. در بخش رستوران‌ها نیز چهار رستوران بسیار عالی به همراه چند مرکز نوشیدنی و یک کافه و شیرینی پزی خیلی خوب در مجموعه وجود دارد، از جمله Atelier ۱۷۹۷ Penthouse که در طبقه‌ی بالایی هتل واقع شده و جدا از منوی فوق‌العاده‌ی فرانسوی و غذاهای استثنایی که سرو می‌کند، نمایی پانوراما از ایروان را پیش چشم شما به نمایش در می‌آورد.

 

 

هتل الکساندر

 

 

در میان دیگر رستوران‌های این هتل باید به Lavash و Dolmama نیز اشاره کنیم که هر کدامشان به شیوه‌ای خاص غذاهای ارمنی سرو می‌کنند. یکی در فضایی مدرن و با غذاهایی ترکیبی و یکی در فضایی قدیمی و گرم و با منویی مملو از غذاهای کاملا کلاسیک این منطقه که با طعمی عالی به روی میز سرو می‌شوند.

 

۶ رستوران ویژه ایروان که می‌توانید خوشمزه‌ترین دلمه‌ها را در آنها نوش جان کنید

 

 

هتل الکساندر

 

 

حرف آخر

هتل الکساندر یکی از گران‌ترین هتل‌های ایروان است و در بسیاری امکاناتی که به مشتریانش می‌دهد با هتل‌های ۵ ستاره دیگر یکی خواهد بود، اما شیوه‌ی خدمات دهی و تنوع مراکز و رستوران‌هایی که در خود دارد، ورای هر هتل دیگری در ایروان است. از لیموزینی که شما را جا‌به‌جا می‌کند تا یک اسپایِ استثنایی، هتل الکساندر کاملا یک هتل لاکچری با مبلغی تقریبا در خورد چیزی است که ارائه می‌دهد.

۰۱ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران