اقامت در هتل نورث اونیو ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
اقامت در هتل نورث اونیو ایروان

ایروان، پایتخت کشور ارمنستان یکی از بهترین مقاصد برای سفر ایرانی‌هاست. چرا که مردمان بسیار خونگرم و با فرهنگی دارد. برای سفر با تور ارمنستان به این شهر لازم است هتلی را برای اقامت انتخاب کنیم که به جاذبه‌های مهم گردشگری نیز نزدیک باشد. یکی از این هتل‌ها در خیابان شمالی قرار دارد که مرکز توجه گردشگران بسیاری است. در این خیابان می‌توانید زندگی روزمره مردم ارمنستان را تماشا کنید، به رستوران و کافه‌ بروید و به موسیقی خیابانی گوش دهید. این خیابان شب‌ها هم زنده و شاد است. برای گشت و گذار در این خیابان بهتر است در هتلی با همین نام اقامت کنید که یکی از هتل‌های خوب چهار ستاره ایروان محسوب می‌شود.


هتل نورث اونیو ایروان North Avenue hotel Yerevan

هتل چهار ستاره خیابان شمالی در شهر ایروان در ناحیه کنترون واقع شده است و یک کیلومتر بیشتر تا میدان جمهوری ایروان و خانه اپرا فاصله ندارد. دسترسی این هتل به ایستگاه متروی میدان جمهوری عالی است و فقط ۳۰۰ متر از آن فاصله دارد و در ۱۲ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی ایروان قرار گرفته است. یکی از ابتکارهایی که هتل نورث اونیو را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌کند این است که هر طبقه از این هتل، نام خود را از یکی از خیابان‌های نیویورک سیتی گرفته و اتاق‌های مخصوص به خود را دارد. در ادامه اتاق‌ها و امکانات این هتل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طبقات، اتاق‌ها و امکانات هتل نورث اونیو

هتل چهار ستاره نورث اونیو ایروان دارای سه طبقه مجزا با نام‌های برادوی، وال‌استریت و استاین‌وی است و در مجموع ۲۴ اتاق دارد که شامل اتاق لوکس یک تخته، اتاق لوکس دو تخته، سوئیت جونیور و سوئیت سنیور می‌شود. همه اتاق‌های این هتل امکاناتی همچون دستگاه تهویه مطبوع، مینی‌بار، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، تلفن و گاوصندوق دارند. سرو صبحانه و امکان صرف چای و قهوه رایگان در اتاق مهمان یکی از امتیازهای هتل چهار ستاره نورث اونیو محسوب می‌شود. پرسنل هتل می‌توانند به زبان فارسی صحبت کنند .از طرفی شما فقط در لابی هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید از خدمات ماساژ بهره ببرید. از مجموعه امکانات کلی دیگر می‌توان به رستوران، بار، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودک، کرایه اتومبیل و صرافی نیز اشاره کرد. همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است. اگر بخواهید در رستوران هتل وعده‌های غذایی خود را میل کنید، این امکان را دارید که انواع غذاهای خوش طعم ارمنی و بین‌المللی را با کیفیت بالا سفارش دهید و انواع نوشیدنی‌ها را در محیطی آرام و مناسب بنوشید.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان

جاذبه‌های نزدیک به هتل نورث اونیو

در نزدیکی هتل خیابان شمالی علاوه بر مراکز خرید و فروشگاه‌های برندهای مشهور، جاذبه‌های دیگری از جمله آبنمای موزیکال ایروان، میدان چارلز آزناوور، نگارخانه ملی ارمنستان، موزه باستان شناسی و سالن کنسرت آرام خاچاتوریان با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی هستند که ممکن است برای گردشگران جالب باشد. همچنین مسجد کبود ایروان، موزه هنری کافسجیان، گالری هنری دالان، بنای دانشگاه دولتی ایروان، کلیسای زورآوور آستواتساتسین مقدس و مجموعه گاسگاد معروف به هزارپله را در حدود یک ربع فاصله از هتل می‌توانید بازدید کنید.
با رزرو اتاق در هتل نورث اونیو، پس از بازدید از اماکن تاریخی، تفریحی و فروشگاه‌ها، به رستوران‌های مختلف خیابان شمالی ایروان نیز سر بزنید. رستوران بازار در هتل نورث اونیو، غذاهای محلی ارمنستان را سرو می کند. کافه ال بوهم، رستوران دولماما، برگر هاوس و اچ‌بی‌ارمنیا به این هتل خیلی نزدیک هستند. اگر علاقه‌مند به امتحان کردن غذاهای جدید باشید، می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های اسپانیایی و مدیترانه‌ای را در رستوران لاپرلا La Perla سفارش دهید.

 

بهترین هتل‌های واغارشاپات در ارمنستان

دسترسی به هتل نورث اونیو

آدرس هتل نورث اونیو در ایروان : ارمنستان، ایروان، خیابان شمالی
10/1 Northern Ave, Yerevan 0001, Armenia
شماره تلفن هتل نورث اونیو ارمنستان: ۰۰۳۷۴۱۰۵۰۵۰۵۵

 

هتل چهار ستاره سنترال در ایروان

هتل‌های نزدیک به هتل نورث اونیو

شاید بخواهید هتل‌های نزدیک به هتل خود را بشناسید یا در موردشان تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. هتل د الکساندر لاکچری کالکشن، هتل گلدن پالاس ایروان و هتل ایبیس ایروان سنتر از نزدیک‌ترین هتل‌های این منطقه به نورث اونیو هستند.

۲۰ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران