۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر

جاذبه‌های گردشگری ایروان
۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر

ایروان شهر باشکوه جاذبه‌های گردشگری کهن، شهر کلیساها و کنیسه‌ها، شهر شب‌گردی‌ها، شهر جوان‌ها و میانسالان یکی از بهترین شهرهای جهان برای گذراندن شبانه‌روزی پرهیجان است. شهری که بودن در آن احساس امنیتی کامل برایتان به ارمغان می‌آورد. در سفرتان با تور ارمنستان اگر به دنبال بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها برای داشتن شبانه‌روزی آرام و راحت در ایروان هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ هتل عالی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Hyatt place Yerevan


یک هتل عالی که تمامی امکانات اقامتی لوکس و درجه یک را در خود دارد. هتلی که اتاق‌های بزرگ و مبله‌اش شوق اقامت را در دل هر مسافری روشن نگاه می‌دارد. هتلی که تخت مناسب کودکان نیز دارد و برای سفرهای خانوادگی مناسب است اما بیشتر توسط افرادی که برای انجام کارهای تجاری به ایروان آمده‌اند رزرو می‌شود. رستوران، کافه و باشگاه این هتل در کنار اینترنت رایگانش سبب شده‌اند سالانه تعداد مسافران زیادی به آن مراجعه کنند و شبانه‌روز خود در ایروان را در آن سپری کنند.

 

 راهنمای سفر ۲ روزه به ایروان؛ شهر بناهای تاریخی و صورتی

 

 

Hyatt place Yerevan 

 


نشانی: خیابان وازگن سارگسیان ۱/۲۶

 


۲- Doubletree by Hilton


یک هتل لوکس و عالی برای آنهایی که به دنبال پیدا کردن آرامش گمشده‌شان در زندگی هستند. یک هتل شیک برای انواع سفرهای خانوادگی و کاری. هتلی که مراکز مراقبت از زیبایی و ماساژ دارد و به سبب این دو مرکز در شهر ایروان شهرت فراوانی پیدا کرده است. هتلی که چشم‌انداز زیبایی از آرارات به مهمانانش عرضه می‌کند. هتلی که در نزدیکی میدان جمهوری ایروان قرار دارد و از این رو بهترین دسترسی را به تمامی مکان‌های دیدنی این شهر دارد. اقامت در این هتل شاید چندان ارزان نباشد اما قطعا ارزشش را دارد که برای بودن در آن هزینه کنید.

 

 

 Doubletree by Hilton

 


نشانی: خیابان گریگور لوساووریچ 2/4

 


۳- Europe hotel


یک هتل شیک که دکور مدرن دارد و به سبب آنکه در نزدیکی کلیسای جامع ایروان قرار گرفته است شهرت زیادی در میان مسافران پیدا کرده است. هتلی که مرکز نگهداری از کودکان دارد و به سبب همین امکانش یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های خانواده‌ها برای سفر به ایروان به حساب می‌آید.

 

  گشت و گذار شبانه در ایروان؛ شهر پرشور و حال ارمنستان

 

 

 Europe hotel

 


نشانی: خیابان هانراپتوتیان ۳۸

 


۴- Marriott Yerevan


یک هتل عالی در مجاورت میدان جمهوری. هتلی که برای اقامت به شما توصیه نمی‌کنیم به آن بروید. چرا که تمامی امکانات اقامتی و تفریحی عالی را در خود دارد و همین امر آنقدر برای شما لذت‌بخش خواهد بود که احتمالا به راحتی پاهایتان را از هتل بیرون نخواهید گذاشت. هتلی که یک باشگاه‌، استخر و یک مرکز ماساژ عالی در خود دارد و از همین رو طرفداران فراوانی در میان مسافران شهر ایروان پیدا کرده است. اگر برای یک سفر کاری به ایروان رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

 

 

 Marriott Yerevan

 


نشانی: خیابان آمریان ۱

 


۵- Paris hotel


یک هتل عالی برای آنهایی که در یک سفر رمانتیک و عاشقانه به ایروان رفته‌اند. هتلی که دکور و فضایی فرانسوی دارد و بهترین قهوه‌های ایروان را می‌توانید در لابی آن نوش جان کنید. هتلی که فضای امن و آرامش‌بخشش برای یک ماه عسل خاطره‌انگیز عالی است.

 

 ۷ رستوران ارزان و مقرون به صرفه در ایروان شهر کلیساهای تاریخی 

 

 

 Paris hotel

 


نشانی: خیابان آمریان ۶/۴

 


۶- Best western congress


یک هتل بزرگ و عالی برای آنهایی که در یک سفر دسته‌ جمعی و شلوغ به ایروان رفته‌اند. هتلی که یک باشگاه و استخر لوکس دارد و همین امر باعث جذابیت دوچندان و معروفیت آن شده است. هتلی که شبیه به خیلی از هتل‌های این شهر نیست و دکوری منحصر به فرد دارد. در رستوران این هتل می‌توانید بهترین غذاهای ارمنی و بین‌المللی ایروان را نوش جان کنید.

 

 

 Best western congress

 


نشانی: خیابان ایتالیا ۱

 


۷- Nova hotel


یک هتل مدرن، شیک و دنج. از آنها که خلاقیت‌های هنرمندانه‌ی طراحانش شما را سگفت‌زده می‌کند. از آنها که با کمترین‌ها، بهترین‌ها را ارائه می‌دهند و اقامت در آنها چندان که جیب‌تان را خالی کند گران نیست. از آنها که جوانان زیادی را ترغیب می‌کند که شبانه‌روز بودن‌شان در ایروان را در آن سپری کنند.

 

 

 Nova hotel

 


نشانی: خیابان سایات نووا ۵/۱۰

 


۸- Ani plaza


یک هتل عالی و پر امکانات برای سفرهای خانوادگی و همه‌ی آنهایی که در یک سفر لاکچری به ارمنستان سفر می‌کنند. هتلی که در نزدیکی بسیاری از مراکز تفریحی و دیدنی شهر ایروان قرار دارد و به همین سبب در نظر مسافران این شهر مناسب و جذاب است. هتلی که استخر، رستوران، مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ دارد و امکاناتی که برای تاجران فراهم آورده است آن را در میان تمامی هتل‌های این شهر مشهور و محبوب کرده است.

 

 ۸ مکان‌ فوق‌العاده که در سفر به ایروان باید از آن‌ها دیدن کنید 

 

 

 Ani plaza

 


نشانی: خیابان سایات نووا ۱۹

 


۹- Hotel national


یک هتل بین‌المللی که بیشتر اروپایی‌ها در سفر به ایروان در آن اقامت می‌کنند. هتلی که در آن می‌شود بهترین غذاها و دسرهای ارمنستان را نوش جان و اقامتی بدون دغدغه و استرس را تجربه کرد. اگر هزینه‌ی سفر به ایروان چندان برایتان مهم نیست به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ارمنستان حتما به این هتل تشریف ببرید.

 

 

 Hotel national

 


نشانی: خیابان آمریان ۳/۴

 


۱۰- North avenue


یک هتل شیک، مناسب کسانیکه می‌خواهند دسته‌ جمعی به ایروان سفر کنند و لحظات خوشی را در این شهر پشت سر بگذارند. یک هتل عالی برای خانوده‌ها. از آنها که می‌شود با مادرها و پدرها و همچنین فرزندان به آن سفر کرد و هیچ کم و کسر نداشت.

 

 

 North avenue

 


نشانی: خیابان نورترن ۱/۱۰

۲۹ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران