۱۰ هاستل برتر ایروان برای اقامتی ارزان اما باکیفیت

جاذبه‌های گردشگری ایروان
۱۰ هاستل برتر ایروان برای اقامتی ارزان اما باکیفیت

ایروان شهر جاذبه‌های گردشگری تاریخی است. شهری با بهترین مردمان و ارزان‌ترین قیمت‌ها برای گشت و گذارها. شهری که بهترین هتل‌ها را در خود دارد اما اگر می‌خواهید در سفر با تور ارمنستان در این شهر ارزان اقامت کنید همراه ما باشید تا ۱۰ هاستل باکیفیت که از سوی گردشگران امتیازات بالایی گرفته‌اند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Hostel Bivouac


یک هاستل عالی برای آنهایی که می‌خواهند محل اقامتشان در ایروان نزدیک به اماکن دیدنی این شهر باشد. هاستلی که اتاق‌های ۶ تخته ۱۰ تخته دارد که هرکدام از اینها امکانات مناسبی دارند. هاستلی که اتاق‌هایش پنجره‌های بزرگ رو به شهر دارد و از امکانات ویژه‌ی آن می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، تلویزیون، حمام اختصاصی، تهویه هوا و لوازم آشپزخانه اشاره کرد. نکته‌ی مهم درباره‌ی این هاستل آن است که صبحانه به صورت بوفه هر صبح سرو می‌شود.

 

هتل الکساندر، لوکس‌ترین اقامت ممکن در ایروان

 

 

 Hostel Bivouac

 


۲- Hostel Friendship


یک هاستل تمیز و مناسب برای کسانیکه دسته جمعی سفر می‌کنند. هاستلی که اتاق‌های ۴ نفره دارد و جزو هاستل‌های خلوت شهر به حساب می‌آید. جاییکه هم اتاق‌های مختلط دارد و هم اتاق‌های جدا میان خانم‌ها و آقایان. هاستلی که چشم‌انداز زیبایی از دل بالکن‌هایش به شهر ارائه می‌دهد. هاستلی که بردن حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع است و امکاناتی مانند وایفای پرسرعت رایگان، تلویزیون، تهویه هوا، لوازم آشپزخانه و حمام دارد.

 

 

 Hostel Friendship

 


۳- Domino Yerevan hostel


یک هاستل شیک و تمیز که قیمتش از هاستل‌های دیگر این شهر گران‌تر است اما اگر می‌توانید برای اقامت در آن هزینه کنید مطمئن باشید که ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را دارد. هاستلی که سه نوع اتاق دارد. اتاق‌های شیک با یک تخت دونفره. اتاق‌هایی شیک با یک تخت دو طبقه و اتاق‌های شیک با یک تخت دونفره و یک تخت دو طبقه. هر سه گونه‌ی اتاق‌های این هاستل برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است. نکته‌ی مهم و جالب توجه درباره‌ی این هتل آن است که رزر و لغو آن کاملا رایگان است.

 

 

Domino Yerevan 

 


۴- Bridge hostel Yerevan


یک هاستل عالی که تنوع اتاق‌هایش بسیار زیاد است و از همین رو قیمت‌های متفاوتی نیز دارد. هاستلی که اتاق‌های ۲ تخته، ۴ تخته و ۶ تخته دارد. اتاقهایی که هم مختلط هستند و هم مختص خانم‌ها و یا آقایان. هاستلی که برای امکانات ویژه‌ی آن می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاهی، تلویزیون، تهویه هوا، لوازم آشپزخانه و حمام اشاره کرد. هاستلی که رزرو و لغو اتاق در آن رایگان است.

 

 ۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر 

 

 

Bridge hostel

 


۵- Your hostel


یک هاستل عالی با اتاق‌های ۶ تخته و ۲ تخته که در قلب شهر ایروان واقع شده است. هاستلی که برای یک مکان خواب یکی از تمیزترین و بهترین هاستل‌های ایروان به حساب می‌آید و از بیشتر توریست‎‌های اروپایی این شهر میزبانی می‌کند. هاستلی که هر اتاقش تنها برای یک تخت اضافه گنجایش دارد و اتاق‌های ۶ تخته‌اش بالکن دارند.

 

 

 Your hostel

 


۶- Element hostel


 هاستلی ساده و ارزان قیمت. یک هاستل تمیز با کیفیت که امکان آشنایی مسافرانش را با یکدیگر فراهم می‌آورد. هاستلی که رزرو و لغو اتاق در آن رایگان است و تنها اتاق‌های ۴ تخته و یک تخت دونفره دارد. هاستلی که ورود حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع است. هاستلی که در نزدیکی باغ وحش ایروان واقع شده است.

 

 

 Element hostel

 


۷- Findarmenia hostel


یک هاستل امن و دنج در نزدیکی پارک عشاق ایروان که سه گونه اتاق را در خود جای داده است. اتاق‌های مختلط ۶ تخته، اتاق‌های ۷ تخته و اتاق‌هایی با یک تخت دونفره مخصوص زوج‌ها. هاستلی که سرویس فرودگاهی دارد و اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هاستلی که با سالن باله و تئاتر ایروان تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد.

 

معرفی هتل Lata ؛ مجموعه‌ای لاکچری در قلب ایروان

 

 

 Findarmenia hostel

 


۸- Arm hostel


یک اقامتگاه عالی که اتاق‌های ۸ تخته، ۴ تخته، دو تخته و تک تخته دارد. تک تختی دو نفره البته. هاستلی ارزان قیمت و با امکانات که ورود حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع است. هاستلی که از پشت شیشه‌ی پنجره‌هایش چشم‌انداز شهری زیبایی به مسافرانش ارائه می‌دهد. هاستلی که تا آبشار ایروان تنها ۸۰۰ متر فاصله دارد.

 

 

 Arm hostel

 


۹- Hostel Baghramyan


هاستلی شیک، خلوت و تمیز که کودکان امکان اقامت در آن را ندارند. هاستلی که یکی از ارزان‌ترین اقامتگاه‌های شهر ایروان به حساب می‌آید. هاستلی که اتاق‌هایش گنجایشی برای تخت اضافه ندارند. هاستلی که وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان و سرویس فرودگاهی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

 

 

 Hostel Baghramyan

 


۱۰- Classic hostel Yerevan


یک هاستل جالب توجه در ایروان که اتاق‌های هشت، شش، چهار و دو تخته دارد و حتی امکان خوابیدن زیر چادر را نیز برای مسافرانش فراهم می‌آورد. هاستلی که اقامت کودکان زیر دو سال در آن رایگان است و امکانی برای ورود حیوانات خانگی به داخل فراهم آمده است. هاستلی که وای‌فای پرسرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار دارد و از انها با بهترین امکاناتش پذیرایی می‌کند.

 

 

Classic hostel

۱۶ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران