معرفی هتل‌های ساحل طلایی و آتامان قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
معرفی هتل‌های ساحل طلایی و آتامان قشم

هتل‌های چهار ستاره همیشه انتخاب‌هایی عالی برای اقامت در مقاصد ساحلی هستند. هتل‌هایی که امکانات بسیار خوب، محیط شیک و خدمات عالی دارند، اما از نظر قیمتی به اندازه‌های هتل‌های لاکچری، هزینه‌های سنگین روی دستتان نمی‌گذارند.

قشم هتل‌های چهار ستاره بسیار خوبی دارد که شما می‌توانید در زمان انتخاب تور قشم، آن‌ها را برای سفر خود انتخاب کنید. از میان این هتل‌ها ما هتل‌های آتامان و ساحل طلایی را انتخاب کرده‌ایم تا در نوشته‌ی امروز به مسافران تور قشم معرفی نماییم.

 

معرفی هتل آتامان قشم

هتل آتامان یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید. یک ساختمان ۵ طبقه در نزدیکی مراکز تجاری تجاری قشم که ۵۸ اتاق داشته و امکانات رفاهی بسیار خوبی برای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، تدارک می‌بیند. امتیازات زیادی در مورد هتل آتامان قشم وجود دارد که می‌تواند باعث شود شما این هتل را برای سفر به قشم انتخاب کنید که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

از اولین ویژگی‌های هتل آتامان باید به اتاق‌های شیک آن اشاره کرد که فضایی مناسب و همچنین امکانات اولیه خیلی خوبی دارند. شما می‌توانید اتاق‌ها دو تخته، چهار تخته و سوییت‌های این مکان را برای اقامت انتخاب کنید. همه‌ی اتاق‌ها دارای تلوزیون، مبلمان، تخت‌های عالی و سرویس حمام خوب هستند. همچنین تمام کساین که در این هتل اقامت خواهند داشت می‌توانند از صبحانه‌ی بوفه‌ی باز استفاده کنند. البته درحال حاضر به خاطر رعایت پروتوکل‌های بهداشتی، صبحانه به صورت پرسی ارائه می‌شود.

 

۵ تفریح خانوادگی که در سفر به قشم باید تجربه کنید

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در مورد هتل آتامان قشم وجود دارد، نزدیکی آن به مراکز خرید و همچنین ساحل است. هر دو مجموعه سیتی سنتر تنها چند دقیقه پیاده با مجموعه هتل فاصله داشته و مراکز خرید دیگر و بازارها و حتی ساحل نیز فاصله‌ی چندانی با این مکان ندارند. خوشبختانه اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل به صورت بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد و خدماتی همچون خشکشویی، پارکینگ رایگان و ... نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است. هتل آندامان دارای یک رستوران بزرگ نیز هست که با توجه به نظرات باید آن را رستورانی متوسط در نظر گرفت و نه یک رستوران سطح بالا.

آدرس: قشم - میدان حافظ - به سمت میدان امام قلی خان - بلوار گلستان - پشت سی تی سنتر 1

معرفی هتل ساحل طلایی قشم

این هتل چند صباحی هست که در قشم فعالیت می‌کند و از مرکز شهر چیزی حدود ۱۱ کیلومتر فاصله دارد، اما در گذشته نام سیمین بر روی آن نهاده شده بود. دو سال قبل این مجموعه یک بازسازی اساسی را جربه کرد و حالا به عنوان یک هتل چهار ستاره لوکس و محبوب در جزیره به فعالیت مشغول است.

 

تجربه‌ی ۵ تفریح محلی در سفر به قشم

هتل ساحل طلایی مجموعه‌ای بزرگ بوده که یک ساحل فوق‌العاده زیبا را در جلوی خود می‌بیند. خود هتل نیز دارای باغ، پارک، زمین‌های بازی متعدد و آلاچیق‌هایی رو به ساحل است که باعث می‌شود خانواده‌هایی که به قشم سفر می‌کنند، بتوانند لحظاتی مفرح را در آن‌ جا تجربه کرده و روزهای متنوعی داشته باشند. اتاق‌های هتل ساحل طلایی قشم زیبا، شیک و بسیار تمیز هستند و امکانات معقولی دارند. متاسفانه یکی از ضعف‌هایی که این مکان دارد، نداشتن اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق‌هاست و شما تنها در لابی می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

اما از یک طرف دیگر، هتل امکانات تفریحی خوبی برایتان فراهم کرده است. از جلمه کارهای رایگان و خوبی که می‌توانید در هتل انجان دهید، ماهیگیری در اسکله است. امکانات لازم نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. فصای سبز، ساحل، پارک بازی کودکان، باغ، مسیر پیاده‌روی، آلاچیق و ... همه به صورت رایگان در اختیارتان خواهند بود اما اگر بخواهید تفریحاتی همچون شاتل، غواصی و جت اسکی را تجربه کنید، می‌توانید با پرداختی اضافی، در خود هتل این کارها را به انجام برسانید. وجود منظره‌ی دریا پیش روی اتاق‌ها، محیط عالی و به دور از شلوغی، امکاناتی رفاهی عالی، صبحانه و نهار در اتاق و ...، همه از هتل ساحل طلایی قشم، جایی ایده‌آل برای اقامت می‌سازند.

 

بازدید از قلعه پرتغالی‌ها در سفر به قشم‌

آدرس: قشم - جاده ساحلی جنوبی - جنب زیارتگاه شاه شهید - هتل ساحل طلایی 10 کیلومتر فاصله تا مرکز شهر

۲۱ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران