معرفی هتل Trendy Lara در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل Trendy Lara در آنتالیا

ساحل لارا یکی از جذاب‌ترین سواحل ترکیه است که با ۸ کیلومتر خط ساحلی میزبان امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است. با توجه به تمرکز بالای هتل‌های ۵ ستاره عالی، مراکز خرید کلاس بالا و مدرن، سرگرمی‌هایی مثل ورزش‌های آبی و آکواریوم، بسیاری از مردم لارا را وگاس ترکیه می‌نامند. یکی از هتل‌های جذاب و لوکسی که می‌توانید اقامتی فوق‌العاده و به یادماندنی را با تور آنتالیا در آن تجربه کنید ترندی لارا است.

 

معرفی هتل Trendy Lara

هتل ترندی لارا واقع در لارای آنتالیا از سواحل توریستی و جذاب آنتالیا است که طرفداران زیادی داشته عکس‌های آن دل هر مسافری را می‌برد. هتل ترندی لارا از اقامتگاه‌های بزرگ با امکانات وسیعی است که مهمانان خود را در ۶۷۴ اتاق و سوییتی که دارد سازمان‌دهی می‌کند. بیایید نگاهی به امکانات و ویژگی‌های فراوان داخل هتل بیاندازیم.

 

اتاق‌ها

در اینجا ۶۷۴ اتاق و سوییت وجود دارد که در اندازه‌ها و کلاس‌های متفاوت و صد البته قیمت‌های مختلف در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از اتاق‌های یک نفره، دو نفره و خانوادگی، سوییت‌ها و اتاق‌های دی‌لوکس انتخاب‌های مختلفی برای بودجه و انتظارات متفاوت در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها از داخل همگی بسیار شیک و تمیز هستند و به امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت و شبکه‌های بین‌المللی، سیستم تهویه هوا، تخت‌های بزرگ و راحت و همچنین منطقه نشیمن برخوردار هستند. در حالی که برخی امکانات آشپزخانه برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده نمای رو به دریا و یا جنگل کاملا حس تعطیلات تابستانی و گرمسیری را منتقل می‌کند.

سرویس بهداشتی اتاق‌ها شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار و دمپایی می‌شوند. تمامی حمام‌ها مدرن و زیبا هستند و در سوییت‌های بزرگ‌تر حتی وان هم در دسترس قرار داده شده است.

 

راهنمای سفر ۴ روزه به آنتالیا

رستوران کافه

در اینجا کافه و رستوران در خود هتل قرار گرفته که شما را از دردسر پیدا کردن بهترین رستوران‌های آنتالیا راحت کرده است. صبح‌تان را با خوردن صبحانه در رستوران شروع کرده و از صبحانه ترکی و گزینه‌های اروپایی و بین‌المللی هرچه دوست داشتید انتخاب کرده و نوش جان کنید. منوی ناهار و شام نیز بسیار متنوع و شامل غذاهای ترکی، آناتولی، اروپایی، مدیترانه‌ای و حتی فست فود می‌شود. برای آخرشب اگر به فکر لم دادن در کنار دوستان و نوشیدن نوشیدنی‌ها دلخواه بودید به کافه هتل بروید و از دورهم‌نشینی لذت ببرید.

سرگرمی و امکانات تفریحی

ترندی لارا هتلی لوکس با امکانات فراوانی است که برای اوقات فراغت شما برنامه‌های زیادی در نظر گرفته است. شما می‌توانید برای رفع خستگی، کسالت و یا اصلا وقت گذرانی کارهای زیادی در اینجا انجام دهید. از این فعالیت‌ها می‌توان به ایروبیک، تیراندازی با کمان، استندآپ کمدی، پارک آبی، کتابخانه، دارت، کارائوکه، تنیس روی میز، زمین بازی بچه‌ها و تجهیزات تنیس اشاره کرد. در حالی که برخی از بازی‌ها مثل بیلیارد، دوچرخه سواری و بولینگ از امکاناتی هستند که تنها با کمی شارژ اضافه در دسترس مهمانان قرار می‌گیرند.

 

لذیذترین غذاهای گوشتی در سفر به آنتالیا

استخر و اسپا

در اینجا هر چیزی که بخواهید را برای استفاده در دسترس دارید. دو استخر شنا، و خدمات زیبایی از این جمله هستند. شما می‌توانید در استخر شنا کنید یا در سالن تناسب اندام عرق بریزید. خدمات مختلف درمانی، محوطه استراحت، ماساژ بدن، ماساژ صورت، ماساژ با شارژ اضافه، حمام و جکوزی، سونا و اتاق بخار در این مجموعه قرار دارند. بنابراین اگر احساس خستگی و بی حوصلگی کردید در اینجا می‌توانید خودتان را سبک و آسوده کنید.

خدمات تجاری

این هتل کلا به تفریح و تعطیلات معتقد بوده و زیاد خودش را درگیر مسائل کاری نکرده است. با این همه برای فراهم کردن رفاه هرچه بیشتر مهمانان برخی از قابلیت‌های ساده مثل فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و امکان برگزاری جلسات مهم تجاری، همگی با پرداخت شارژ اضافه در اختیار شما قرار می‌گیرند.

 

۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا

دیگر خدمات و امکانات

در اینجا خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی ارائه می‌شود و نظافت و خانه‌داری همه روزه انجام می‌شود. اتوبخار لازم دارید؟ فقط به آن‌ها بسپارسد و منتظر بهترین نتیجه شوید. پارکنیگ و اینترنت به رایگان در دسترس وجود دارد. این هتل با تمام این تشکیلات در ساحل لارا واقع شده و این یعنی اگر از ماندن در هتل کسل می‌شوید می‌توانید هر زمان خواستید به ساحل بروید. در صورت درخواست شاتل فرودگاه با هزینه اضافی به شما تعلق خواهد گرفت. در هتل به زبان‌های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی صحبت می‌شود؛ بنابراین با هر کدام که راحت‌تر بودید مکالمه کنید. برای ما ایرانی‌ها انگلیسی بهترین گزینه محسوب می‌شود. در نهایت، همانطور که انتظار می‌رود ترندی لارا دارای پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان است.

 

خرید ۷ سوغاتی ویژه در سفر به آنتالیا

آدرس: Özlü Köyü Kundu Mahallesi, Tesisler Cd No:454, 07112 Aksu, Turkey

۲۰ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران