هتل ۵ ستاره و جذاب Lara Barut Collection در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل ۵ ستاره و جذاب Lara Barut Collection در آنتالیا

هتلی که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم، فضایی متفاوت با دیگر هتل‌های آنتالیا داشته و سعی دارد تا با ایجاد فضایی مدرن و امروزی به همراه فضاهای تفریحی، شکل متفاوتی از هتل‌های بزرگ را برای آن‌ها که به تور آنتالیا می‌روند ایجاد کند. Lara Barut یکی از ده‌ها هتل ۵ ستاره‌ی آنتالیا نیست و ساختاری متفاوت دارد که خیلی‌ها را عاشق خودش کرده است.

 

Lara Barut Collection

برند Barut سال‌هاست که در این صنعت فعالیت داشته و هتلی که در آنتالیا دارد، یکی از بهترین‌ها در منطقه است که در زمینی بسیار بزرگ طراحی شده و مجموعه‌ای بزرگ از فعالیت‌ها را برای مهمانانش پدید آورده است. این موسسه معتقد است که آن‌ها تنها هتل‌داری نمی‌کنند، بلکه مجموعه‌ای تفریحی-اقامتی را اداره می‌کنند که با توجه به امکانات گسترده در این مکان، به هیچ وجه حرف بی‌راهی نیست.

اگر تعطیلات خود در آنتالیا را برای اقامت در این هتل برنامه‌ریزی کنید، جدا از اقامتگاه‌های شیک و بسیار زیبای Lara Barut، می‌توانید از رستوران‌های فوق‌العاده، کلاب اختصاصی، زمین‌های ورزشی متعدد و نمایش‌هایی که برای مهمانان تدارک دیده شده نیز استفاده کنید. این اقامتگاه که جوایز متعدد و مهمی در سطح جهانی دارد، هم برای زوج‌های جوان و هم برای خانواده‌ها مناسب بوده و همچنین با توجه به نزدیکی به ساحل لارا در آنتالیا، نزدیک به بسیاری از مراکز تفریحی شهر نیز هست.

 

آشنایی با شهرهای باستانی آنتالیا

اقامتگاه‌ها

اتاق‌هایی که در Lara Barut می‌توانید برای خود اجاره کنید، جدا از مساحت و امکاناتشان، در سه حالت رو به دریا، رو به باغ و رو به استخر ارائه می‌شوند و آن‌ها که منظره‌ی دریا را برایتان به تصویر می‌کشند، قیمتی بیشتر نسبت به دیگر گزینه‌ها دارند. اغلب اتاق‌ها دارای مساحتی بین ۳۸ تا ۴۵ متر هستند و امکانات کاملی از جمله مبلمان وتختخواب شیک، تلویزیون بزرگ و کانال‌های ماهواره‌ای، قهوه‌جوش و چای‌ساز، تهویه هوای مطبوع، گاو صندوق، ضد صدا بودن و ... را در اختیار شما گذاشته و همچنین از طراحی داخلی فوق‌العاده شیکی نیز برخوردارند. چند اتاق خاص هم هستند که نزدیک به مرداب واقع شده و جدا از منظره‌ی متفاوت و زیبایی که دارند، در طبقه همکف بوده و فضای بزرگ‌تر و شیک‌تری هم دارند.

سوییت‌ها اما خیلی متنوع هستند. از سوییت‌های خانوادگی که طراحی مینی‌مالیستی داشته، ساده‌تر هستند و فضای مناسبی برای خانواده‌ها دارند تا سوییت‌های ۵۵ متری جونیور و سوییت‌های ۷۰ متری دیزانیر تا سوییت‌های خاص و گران‌قیمتی همچون سوییت‌های پنت‌هاوس یا سوییت‌هایی که در تراس جکوزی دارند، از جمله این انتخاب‌ها هستند.

تفریحاتی که در Lara Barut می‌توانید تجربه کنید

گفتن از تمامی امکانات تفریحی در این مقاله‌ی کوتاه ممکن نیست، به همین دلیل تصمیم داریم تا تنها به بخش‌های مهم بپردازیم. اولین چیزی که در مورد این مجموعه باید به آن اشاره کنیم، ساحل اختصاصی بزرگی است که همراه با یک اسکله چوبی و امکانات کامل رفاهی برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

این مکان همچنین ۶ استخر مختلف دارد که در اندازه‌های مختلف بوده و یکی از آنها مخصوص کودکان است و دارای امکانات مختلفی از جمله سرسره‌های کوچک آبی است. استخر بزرگ مرکز هتل نیز با فرم خاص خود و باغی که در اطراف دارد، برای استراحت و آبتنی عالی است.

نمایش‌های زنده یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های تفریحی در Lara Barut هستند. این برنامه‌ها به صورت دوره‌ای متفاوت می‌شوند و در حال حاضر چند سیرک عالی و یک نمای موزیکال بسیار خوب در این هتل جریان دارد، شاید دقیقا همین نمایش‌ها در جریان نباشد، اما همیشه سیرک و نمایش‌های موزیکال، جزو اصلی برنامه‌های زنده محسوب می‌شوند. همچنین نمایش‌های رقص برای بزرگسالان نیز عموما هفته‌ای چند جلسه در محل نمایش‌های هتل برگزار می‌شود.

 

تجربه پاراگلایدر سواری در آنتالیا

این هتل زمین‌های ورزشی متعددی نیز دارد و همچنین در بعضی از بخش‌ها همچون یوگا، برنامه‌های گروهی نیز برگزار می‌شود. سالن بیلیارد، چند زمین تنیس، مینی گلف، پارک مخصوص کودکان، پارک آبی کوچک کودکان و نوجوانان، زمین‌های چند گانه، زمین‌های ورزشی و بازی‌های ساحلی، سالن اسکواش، سالن تیراندازی با کمان و تفنگ بادی، سالن بازی‌های میزی و ... تنها بخشی از این محیط‌های ورزشی هستند.

 

رستوران‌ و بار

برای این مجموعه ۱۲ رستوران مختلف در نظر گرفته شده که غذاهایی که در آن‌ها سرو می‌شود، از غذاهای محلی و مدیترانه‌ای، تا استیک‌هاوس و غذاهای دریایی را شامل می‌شود. حتی یک رستوران اختصاصی برای غذاهای ایتالیایی، یک سوشی بار و یک اسنک رستوران نیز در Lara Barut وجود دارد که همگی آن‌ها، از نظر کیفیت جزو بهترین‌های شهر به حساب می‌آیند.

۶ بار نیز در این هتل وجود دارد تا شما در هر جایی از این مجموعه که باشید، بتوانید نوشیدنی مخصوص خود را سفارش دهید. ۱۷۶ نوع نوشیدنی خارجی تنها بخشی از کلکسیون نوشیدنی‌های این بارهاست و همچنین امکان سفارش انواع نوشیدنی‌های گاز دار یا آبمیوه‌ها را نیز خواهید داشت.

کلام آخر

کل نوشته‌ی ما تنها بخش کوچکی از امکانات و ویژگی‌های Lara Barut را پوشش می‌دهد، این مجموعه یکی از بهترین هتل‌هایی است که در تور آنتالیا می‌توانید برای خود انتخاب کنید، اما خب این را هم نباید فراموش کرد که Lara Barut جزو گران‌ترین‌ها نیز به حساب می‌آید.

 

دلایل ترغیب کننده برای سفر به آنتالیا

۱۱ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران