زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری دبی
زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

با این که دبی، بیش از این که به عنوان یک مقصد ساحلی شناخته شود، به خاطر مراکز خرید مدرن و تفریح‌گاه‌هایش معروف است، با این حال اقامت در یک هتل لوکس رو به دریا با ساحل اختصاصی و امکانات حداکثری، چیزی نیست که گردشگران به راحتی بتوانند از کنارش بگذرند. با توجه به استقبال از تور لاکچری دبی، بهتر دیدیم ما هم بهترین هتل‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

 

Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel

با این که Dukes هتل ارزان قیمتی به حساب نمی‌آید، با این حال در میان انتخاب‌های ما از ارزان‌ترین‌ها به شمار می‌رود. هتلی زیبا با طراحی خاص و متفاوت که هم در بیرون و هم در داخل کاملا نمود پیدا می‌کند. در بیرون، این هتل دارای چندین استخر بزرگ، ساحلی اختصاصی و امکاناتی کامل برای تفریح بوده و در داخل نیز دارای چند رستوران و بار و همچنین دکوری مجلل و فوق‌العاده چشم نواز است. از نظر امکانات همه چیز در هتل برای شما مهیا بوده و حتی یک استخر سرپوشیده نیز برای این مکان در نظر گرفته شده است. همچنین با وجود کلاب مخصوص کودکان و امکانات مناسب برای کوچک‌ترها، Dukes یک هتل خانوادگی نیز محسوب می‌شود که نمای زیبای جزیره نخل جمیرا را برایتان به همراه خواهد داشت.

آدرس: Palm Jumeirah

 

FIVE Palm Jumeirah

همانطور که از اسم این هتل پیداست، انتخاب دیگر ما نیز در جزیره نخل جمیرا واقع شده است و بر خلاف دیگر هتل‌های لوکس، جدا از صبحانه رایگان، می‌توانید شام را نیز در رستوران‌های مجلل این مجموعه، مجانی میل کنید. البته قیمت‌هایی که برای اتاق‌های FIVE در نظر گرفته شده از ۵۰۰ درهم آغاز می‌شود و امکانات آن نیز شامل استخر روباز زیبا با نخل‌هایی که در اطرافش هستند، معماری فوق‌العاده جذاب در تمامی بخش‌های هتل و همچنین یک کلاب ساحلی می‌شود. در این هتل برنامه‌های متنوع موسیقیایی و جشن‌های بزرگ برپا می‌شود و همچنین چندین اسپا نیز برای آن مهیا شده که می‌توانید در آن‌ها کمی به خود برسید.

 

هتل مجلل و ۷ ستاره کاخ طلایی امارات

آدرس: Palm Jumeirah

 

Four Seasons Resort Dubai

هتل چهار فصل بسیار معروف در ساحل جمیرا، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره در دبی است. جدا از زیبایی خیره کننده این هتل، ساحل اختصاصی بزرگ و استخر‌های عظیم و فضای سبزی که حیات این هتل دارد، یک مکان ایده‌آل برای سفری خانوادگی به دبی محسوب می‌شود. از نظر امکانات، هر آن چیزی که فکرش را کنید، در هتل چهار فصل وجود دارد. از اتاق‌های زیبا با تراس‌های اختصاصی رو به دریا گرفته تا انواع رستوران‌ها، استخر سرپوشیده، طراحی داخلی زیبا، سالن اسپای لاکچری و ...  همه چیز برای یک اقامت عالی در این هتل، برایتان مهیا گشته است.

آدرس: 2 Jumeirah St - JumeirahJumeirah 2

 

Hilton Dubai The Walk

هتل هیلتون، یک نمونه‌ی کاملا مجلل و زیبا از این هتل‌های زنجیره‌ای است که در ساحل خلیج زیبای فارس ساخته شده. این هتل بزرگ و زیبا هم برای سفرهای دو نفره انتخابی عالی‌ست و هم برای سفرهای خانوادگی امکانات ویژه‌ای دارد. وجود اتاق‌ها، سوییت‌ها و همچنین فضاهای مختلف رو به منظره‌ی جذاب دریا و همچنین ساحل اختصاصی و چندین استخر، باعث شده تا باور کنید، هتل هیلتون از تمام گنجایشی که این مکان برایش مهیا کرده، استفاده کرده است. شما زمان حضور در این هتل، هم می‌توانید اتاق‌های دو نفره‌ای با قیمت ۳۵۰ درهم برای هر شب را انتخاب کنید و هم در سوییت‌های چند هزار دلاری هتل هیلتون اقامت داشته باشید.

 

هتل ۵ ستاره رودا البوستان برای اقامت خانواده‌ها

آدرس: The Walk - Jumeirah Beach Residence

 

JA The Resort

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در یک ساحل اختصاصی به طول ۸۰۰ متر و در هتلی با یک فضای سبز بزرگ، چندین استخر و امکانات تفریحی عالی بگذرانید، حتما در سفر به دبی JA The Resort را انتخاب کنید. قیمت اتاق‌های این هتل از ۳۹۶ درهم آغاز می‌شود و شما می‌توانید در آن جا فعالیت‌هایی همچون تنیس، اسب دوانی، اسکواش، بدمینتون، گلف و ... را در محیط خود هتل تجربه نمایید و این‌ها غیر از امکاناتی هست که برای انواع ورزش‌های آبی برایتان مهیا شده است. اینجا یکی از بهترین هتل‌های ساحلی دبی برای اقامتی رویایی محسوب می‌شود.

آدرس: Jebel Ali، PO 9255

 

Jumeirah Al Qasr

Jumeirah Al Qasr یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی است که البته امتیازات زیادی در ایام تابستان برای مسافرانش در نظر می‌گیرد. اقامت در این هتل بزرگ و مجلل به هیچ وجه ارزان نیست و برای ارزان‌ترین اتاق‌ها باید ۹۹۰ درهم به ازای هر شب پرداخت کنید. اما با پرداخت این مبلغ شما دسترسی به امکانات عالی هتل از جمله: فعالیت‌های آبی در دریاچه مصنوعی و ساحل اختصاصی و همچنین محیط‌های تفریحی آن خواهید داشت. این هتل بسیار لوکس مدرن، از یک طراحی منحصر به فرد عربی بهره می‌برد و با استفاده از جزییات مثال زدنی، کاملا احساس بودن در یک قصرعربی را برایتان تداعی خواهد کرد. همچنین نباید فراموش کرد که این هتل دارای یک اسپای اختصاصی، سالن روباز کنسرت، چندین رستوران و ... نیز هست.

آدرس: Madinat Jumeirah King Salman bin Abdulaziz Al Saud Street Umm Suqeim

 

Jumeirah Al Naseem

این هتل نیز یکی دیگر از مجموعه‌های بسیار زیبا و البته لاکچری و گران قیمت در ساحل دبی است. هتلی که قیمت‌هایش از ۱۲۵۰ درهم آغاز می‌شود، اما همه چیز در آن به مجلل‌ترین شکل ممکن ساخته شده. از استخرهای عالی و فضای سبز یاتش، تا اتاق‌ها و سوییت‌های که همگی پنجره‌‌هایی رو به نمای زیبای دریا دارند. قیمت نامتعارف این هتل به خاطر کیفیت بالایی است که در بخش بخش این هتل به کار گرفته شده. بودن در Jumeirah Al Naseem  یک تجربه منحصر به فرد و خاص از سفر با تور دبی است. اگر قصد رفتن به این هتل را دارید، در نظر بگیرید که Jumeirah Al Naseem هم برای سفرهای خانوادگی و هم برای سنین بالا مناسب است و هتل برای هر قشر امکانات رفاهی و تفریحی مختص به آن‌ها را در نظر گرفته است. همچنین نباید فراموش کنید که بعضی از بهترین رستوران‌های دبی در این هتل واقع شده‌اند و از این نظر Jumeirah Al Naseem شهرتی برای خود دست و پا کرده است.

 

۷ هتل دبی مناسب برای سفر تجاری

آدرس: Jumeira Road, Umm Suqeim 3

۰۴ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران