۶ رستوران غذای دریایی در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
۶ رستوران غذای دریایی در کوش آداسی

کوش آداسی جزیره‌ای توریستی و زیبا در دریای اژه است که همیشه میزبان بازدیدکنندگان است. مخصوصا در نیمه اول سال که هوا رو به گرمی می‌رود و ورزش‌های آبی و ساحلی رونق می‌یابد، گردشگران تمایل زیادی به گذراندن تعطیلات تابستانی در این جزیره زیبا پیدا می‌کنند. یکی از تجارب بسیار جذابی که در مقاصد ساحلی باید کسب کرد، رفتن به بهترین رستوران‌های دریایی و کشف طعم‌های جدید است. در اینجا ما بهترین رستوران‌های غذای دریایی که در تور کوش آداسی باید به آن‌ها بروید را معرفی می‌کنیم.

 

Mare Restaurant & Bistro Kusadasi

اگر در گروهی بزرگ و پرجمعیت هستید که هر کسی سلیقه خودش را دارد رستوران و بیستروی ماره برای شما انتخابی عالی خواهد بود، زیرا منوی این رستوران ترکیبی از انواع غذاهای بلژیکی، هلندی، غذاهای دریایی، و مدیترانه‌ای را ارائه می‌دهد که در بین آن‌ها گزینه‌های وگان و حتی استیک هم دیده می‌شود. قیمت منو از متوسط رو به بالا تا گران‌قیمت است اما خدمات، فضا و کیفیت غذاها ارزش مبلغی که می‌پردازید را دارد. به علاوه به دلیل نزدیکی به ساحل این رستوران برای خانواده‌ها و گروه‌هایی که به فکر تفریحات ساحلی هستند هم بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. اینجا یکی از مشهورترین رستوران‌های دریایی در کوش آداسی است.

آدرس: Yavansu, no 9, Orhangazi Cd., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران مزگیت

رستوران مزگیت دارای دو فضای سرپوشیده و روباز با آلاچیق است و محیطی بسیار دنج و صمیمی دارد. فضای روباز رستوران با سقف چوبی پوشیده شده تا مهمانان از تابش نور خورشید و باران در امان بمانند در عوض تمام سقف چوبی حیاط با شاخ و برگ درختان خودرو احاطه شده و محیطی با صفا درست کرده است. بنشینید و در چنین فضایی جذاب از منو غذاهای متنوعی سفارش دهید. در اینجا شما می‌توانید از غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای با بهترین صید روز سفارش دهید و غذاهای باکیفیتی نوش جان جان کنید. اگر به دنبال بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران هستید این رستوران برای رضایت بیشتر گروه‌های توریستی گزینه‌های گیاهی و وگان، بدون گلوتن و حتی حلال در دسترس وجود دارد. شما می‌توانید برای ناهار، شام و شام آخرشبی به مزگیت بروید.

آدرس: Türkmen, Setur, Türkmen Mah Atatürk Bulvarı, Marina Karşısı No:104, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران Bottarga

بگارتا دقیقا همان چیزی است که وقتی اسم رستوران دریایی به میان می‌آید در ذهن‌ها شکل می‌گیرد. در این رستوران شما به منویی متشکل از غذاهای ایتالیایی، دریایی، اروپایی، مدیترانه‌ای و غذاهای تلفیقی دسترسی دارید. اگر می‌خواهید خوراک صدفی لذیذ و تازه بخورید و یا به دنبال خوراک خرچنگ هستید، اینجا بهترین کیفیت و مزه را برای‌تان سرو می‌کنند. انواع غذاهای درست شده از میگو، پاستا، پاستا با تاپینگ میگو و غذاهایی از این قبیل را می‌توانید نوش‌جان کرده و لذت ببرید. این رستوران فقط برای شام میزبان بازدیدکنندگان می‌شود و چند گزینه محدود گیاه‌خواری هم در دسترس قرار می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

آدرس: Türkmen, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

رستوران Kumsal

هیچ چیزی به اندازه خوردن غذای دریایی نمی‌تواند تجربه حضور در ساحلی زیبا با نمای دریا را تکمیل کند. کومسال از آن دسته از رستوران‌هایی است که غذا خوردن در آن کاملا حلب و هوای گرمسیری و ساحلی را به شما منتقل می‌کند. در اینجا شما در فضایی آزاد و در زیر سایه درختان و یا چترهای آفتابی از انواع غذاهای خوشمزه و تهیه شده از محصولات مرغوب و روز بازار لذت خواهید برد. غذاها شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و برخی گزینه‌های معروف بین‌المللی می‌شود. مانند هر رستوران برجسته دیگری در این جزیره، کومسال برخی از غذاهای گیاهی، وگان و بدون گلوتن را برای گروه‌های مختلف فراهم می‌آورد تا همه از غذا خوردن در اینجا لذت ببرند.

 

راهنمای سفر به شهر ساحلی کوش آداسی

آدرس: Yavansu, Çamlık Cd., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

رستوران لیما بالیک

لیما بالیک رستورانی تقریبا گران با نمای دریا و ساحل است که طیف وسیعی از انواع مزه‌ها را همراه غذاها سرو می‌کند و لذت غذا خوردن در اینجا را برای‌تان چند برابر می‌کند. برای ما ایرانی‌ها که به چندین مزه همراه غذاها عادت داریم این رستوران معجزه‌ای دلخواه خواهد بود. غذاهای خوشمزه ترکیه، مدیترانه‌ای و دریایی منوی لیما بالیک را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید برای ناهار، شام و شام دیروقت به این رستوران بروید و در کنار غذا از طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها نیز لذت ببرید.

آدرس: Terazidere Mahallesi, Mahmutbey Cd. No:3, 34217 Bağcılar/İstanbul, Turkey

 

رستوران کاظم اوستا

دیوارهای رستوران کاظم اوستا به جای آجر از شیشه است و این یعنی می‌توانید در محیطی سرپوشیده و خنک از تماشای آبی دریا حین غذا خوردن لذت ببرید. منوی غذای در کاظم اوستا شامل غذاهای دریایی، ترکی و مدیترانه‌ای می‌شود. تقریبا تمام فضا و حتی میز و صندلی‌های چوبی با رنگ سفید تزئین شده‌اند که به آرامشبخش بودن فضا کمک زیادی کرده است. شما در این رستوران می‌توانید در دو فضای باز و سرپوشیده از انواع ماهی‌های تازه، میگو، خوراک خرچنگ و گزینه‌های متنوع دیگر لذت ببرید. کاظم اوستا برای ناهار، شام، و شام دیر وقت آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

 

۷ تفریح زنانه که در کوش آداسی 

آدرس: Camikebir Mahallesi, Mahmut esat bozkurt cad no:14/A, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

۰۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران