بهترین شهرهای روسیه برای سفرهای گروهی

جاذبه‌های گردشگری روسیه
بهترین شهرهای روسیه برای سفرهای گروهی

سفرهای جمعی چه خانوادگی باشند و چه همراه دوستان، از جمله لذت‌بخش‌ترین سفرها خواهند بود. اگر کسی به شما گفت که روسیه برای چنین سفرهایی مناسب نیست، حرفش را نادیده بگیرید. این کشور آنقدر مقاصد عالی برای انواع سفرهای جمعی دارد که به راحتی می‌توانید در فصول مختلف، جاهایی ایده‌آل را برای سفر با تور روسیه پیدا کنید.‌ در نوشته‌ی امروز ما تنها چند نقطه‌ی بسیار محبوب و معروف این کشور را به شما معرفی می‌کنیم که برای دسته جمعی سفر کردن، عالی به نظر می‌رسند.

 

سفر به پایتخت

اولین سفر شما به روسیه با هر جمعی که باشد ، بهتر است ابتدا به مقصد پایتخت انجام گیرد. این شهر در کنار جاذبه‌های گردشگری متنوع تاریخی، شهری عالی برای تفریح و خرید نیز به حساب می‌آید. مراکز مختلف و تفریحات شبانه در مسکو تمامی ندارد و در کنار آن‌ها شما می‌توانید به تماشای کنسرت‌های زیبا، اجراهای باله دیدنی و تئاترهای کلاسیک بروید و از بهترین جاذبه‌های مسکو برای کودکان دیدن کنید. همچنین نباید فراموش کرد که در سفر با تور مسکو انواع رستوران‌ها و کافه‌ها انتظار شما و دوستان شما را می‌کشند و از این نظر نیز هیچ کمبودی حس نخواهید کرد.

 

بایدها و نبایدهای اولین سفر به روسیه

سنت پترزبورگ، پایتخت فرهنگی روسیه

اگر بتوانید یک تور ترکیبی مسکو و سنت پترزبورگ را برای خود تدارک ببینید، احتمالا بهترین تجربه را از سفر جمعی به روسیه خواهید داشت. تور سنت پترزبورگ که زمانی پایتخت امپراطوری روسیه بود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفری راحت و لذت بخش با گروه‌های بزرگ به روسیه است. جایی که شما می‌توانید از ساختمان‌ها و مراکز فرهنگی متعدد و زیبا بازدید نمایید و همچنین به سراغ موزه‌ها و گالری‌های هنری بروید و در کنارش انواع مراکز تفریحی را نیز از نظر بگذرانید.

کروز سواری در روسیه

کشتی‌های کروز در روسیه انتخابی عالی برای گردشگرانی محسوب می‌شوند که در گروه‌های بزرگ به این کشور سفر کرده‌اند. این کروزها دارای اتاق‌های زیبا، رستوران‌ها و بارهای مختلف، اتاق‌های بازی، کارائوکه، انواع تفریحات و از جمله استخرهای شنا هستند و شب‌ها نیز برنامه‌های تفریحی و پخش فیلم در آن‌ها انجام می‌گیرد. در کنار همه‌ی این تفریحات، شما می‌توانید از مناظر زیبا و دیدنی نیز دیدن کرده و عکس‌هایی جذاب بگیرید. مسیرهای مختلفی برای کروز سواری در روسیه وجود دارد که از رود ولگا تا دریاچه لنا و ... را شامل می‌شود.

 

ترسناک‌ترین مکان‌های جهان در روسیه

تعطیلات در کنار ساحل

در کنار تمام گزینه‌هایی که شهرهای تاریخی روسیه پیش پایتان می‌گذارد، اما تعطیلات در کنار سواحل دریای سیاه، حال و هوای متفاوت و خاصی را برایتان به همراه خواهد داشت. یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای شما در این خطه، منطقه Krasnodar است. تلفیق طبیعت زیبا و سواحل دیدنی و هوای مدیترانه و امکانات و اقامتگاه‌های عالی، یک سفر عالی در این نقطه از روسیه را برایتان رقم خواهد زد و بهترین نقطه در Krasnodar بدون شک سوشی است. سوشی دارای مناظر دیدنی و متفاوت بوده و همچنین در کنار سواحل زیبا، شما می‌توانید سواری بر بالن، تفریح در رودخانه، گشت‌های شهری و فعالیت‌های مختلف از جمله رفتن به مراکز تفریحی و رستوران‌های بسیار عالی و ... را نیز تجربه نمایید.

البته حتما نیاز نیست برای اقامت به سراغ هتل‌های گران قیمت بروید، هاستل‌های زیادی هم هستند که جان می‌دهند برای دوستان جوانی که در کنار هم به روسیه سفر کرده‌اند و می‌خواهند سفری ارزان و عالی را در این کشور پشت سر بگذارند.

 

بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز

 برای آن‌ها که اهل اسکی هستند

روسیه را بسیاری به سرما می‌شناسند و شما اگر می‌خواهید در فصول سرد سال به این کشور سفر کنید، بد نیست دوستان یا خانواده را جمع کرده و برای اسکی به اقامتگاه کوهستانی Sheregesh بروید. این اقامتگاه در استان Kemerovo واقع شده و یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های اسکی در روسیه به حساب می‌آید. در این مکان مسیرهای اسکی زیادی وجود دارد که برای سطوح مختلف از کسانی که تا حالا اسکی نکرده‌اند تا حرفه‌ای‌ها را در بر می‌گیرد. همچنین وجود رستوران، کافه و امکانات عالی باعث می‌شود خانواده‌ها نیز به راحتی بتوانند در آن جا اقامت داشته باشند. در کنار این‌ها، فراموش نکنید که در سفر به این نقطه از روسیه، شما مناظر زیبای کوهستانی را مشاهده خواهید کرد، مناظری که در کم‌تر جایی امکان مشاهده آن را خواهید داشت.

۱۲ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران