بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز

جاذبه‌های گردشگری روسیه
بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز

بر خلاف باور عمومی، در تمامی فصول سال شما می‌توانید به روسیه سفر کنید. شهرهای مختلف این کشور پهناور در فصل‌های مختلف شمایل و جاذبه‌های متفاوتی دارند. یکی از فصول بسیار جذاب برای سفر با تور روسیه پاییز است، جایی که شما می‌توانید از بهترین شرایط بعضی شهرهای این کشور بهره برده و سفری عالی را تجربه کنید.


معرفی بهترین شهرهای روسیه که می‌توانید در پاییز به آن‌ها سفر کنید


اگر شما هم این فصل را برای سفر به روسیه انتخاب کرده‌اید، ما چند پیشنهاد برایتان داریم که می‌توانید از میان آن‌ها، مقصد سفر مخصوص به خود را برگزینید.

 

 دریای سیاه


ولادی‌وستوک

باورش سخت است، اما شما می‌توانید پاییز هر سال به شرق روسیه در ولادی‌وستوک بروید، در کنار ساحل حمام آفتاب بگیرید و در آب شنا کنید و از فعالیت‌های آبی لذت ببرید. بله اشتباه نخوانده‌اید! آب و هوای ولادی‌وستوک در پاییز با بخش اعظم روسیه متفاوت است و وقتی همه جا به سمت زمستان می‌رود، این جا همه چیز تابستانی است. بسیار معتقدند ولادی‌وستوک بهترین مقصد سفر در پاییز روسیه است.

 

 زیباترین مقاصد روسیه برای سفر به این کشور کدام مناطق هستند؟ 

  ولادی‌وستوک


سیبری

اگر چه زمستان شگفتی‌های زیادی را در سیبری ایجاد می‌کند، اما پاییز نیز یکی از جذاب‌ترین فصولی است که می‌توانید در آن به این منطقه سفر کنید. در خلال پاییز رنگ‌های پاییزی به درختان می‌افتد و همچنین شما می‌توانید از موزه‌های روباز دیدن کنید. همچنین اسپاها و سوناهای مخصوص این منطقه نیز در ایام پاییز باز هستند و از طرفی گشت زدن در طبیعت برای آن‌ها که نمی‌توانند سرمای سخت زمستان را تاب بیاورند، بسیار راحت‌تر خواهد بود.

 

  سیبری


آلتای

روسیه منزلگاه چندین کوهستان زیباست و آلتای یکی از نقاط کوهستانی است که اگر پاییز به آن جا سفر کنید، هیچ وقت بودن در این منطقه را فراموش نخواهید کرد. زیبایی منحصر به فردی که در این فصل بیشتر خود را نشان داده و با رنگ‌های زیبا از زرد و نارنجی و قرمز سرشار می‌شود. جدا از امکان طبیعت گردی که مهم‌ترین فعالیت شما در آلتای خواهد بود، آبتنی در چشمه‌ی آب گرم معدنی و شفابخش Dzhumalinskie یکی دیگر از فعالیت‌های مهمی است که در این بخش از روسیه می‌توانید به انجام برسانید.

 

 شب‌های سپید روسیه، کشف زیبایی‌های جادویی میان زمین و آسمان 

  آلتای


شهرهای حلقه طلایی روسیه

این منطقه مجموعه‌ای از شهرهای باستانی روسیه هستند که همچون یک حلقه در نقشه گرد هم قرار گرفته‌اند. این مکان با توجه به فاصله‌ی بسیار کمی که از پایتخت دارند، هنگام لذت بردن از تور مسکو به راحتی در دسترس شما خواهند بود. این شهرها دارای نمونه‌های بسیاری از زیبایی‌های معماری روسیه بوده و جاذبه‌های متعدد طبیعی و همچنین شهری دارند که در هوای مطبوع پاییزی می‌توانید از ان‌ها لذت ببرید.

 

 شهرهای حلقه طلایی روسیه


سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ و مسکو که در ادامه برایتان روایت خواهیم کرد، در هر فصلی ارزش دیده شدن دارند، اما پاییز ویژگی متفاوتی به این شهرها می‌افزاید. پاییز به سنت پترزبورگ زیبایی‌های خاصی داده و درختان پرتعدادش را مملو از سایه‌های نارنجی رنگ می‌کند. هوا در این ایام هنوز به سمت زمستان سخت نرفته و می‌توان در کانال‌های آبی گردش کرد و از باغ تابستانه دیدن نمود.

 

 گشت‌وگذاری ناب در کوچه‌پس‌کوچه‌های لنین‌گراد، پایتخت فرهنگ و هنر روسیه 

  سنت پترزبورگ


مسکو

یکی از بهترین آب و هواهایی که در مسکو پیدا خواهید کرد، نیمه‌ی اول پاییز هر سال در این شهر است. هوایی که باعث می‌شود قدم زدن در میان خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر زیبا دلچسب شود و شما به راحتی بتوانید از دیدنی‌های آن لذت ببرید و به گوشه و کنارش سر بزنید. زمان حضور در مسکو، حتما از موزه‌ها و گالری‌های هنری مسکو لذت برده و برنامه‌ای برای سفرهای یک روزه به اطراف پایتخت نیز بچینید.

 

 ۶ جاذبه‌ی طبیعی گردشگری که در سفر به مسکو باید ببینید

 مسکو 


رود ولگا

اگر به دنبال فعالیت‌های جذاب و خاص می‌گردید، حتما کروز سواری بر روی رود ولگا را امتحان کنید که یکی از مفرح‌ترین و فوق‌العاده‌ترین فعالیت‌ها در پاییز هر سال روسیه است. این سفر از جمله محبوب‌ترین فعالیت‌ها در این کشور نیز به حساب آمده و در بهار و پاییز رزرو جا در کروزهای لاکچری آن بسیار سخت می‌شود. در این تجربه شما می‌توانید از دیدن مناطق باستانی، طبیعت زیبا و فعالیت‌های تفریحی بهره ببرید.

 

  رود ولگا


دریای سیاه

این منطقه از روسیه نیز آب و هوایی متفاوت از دیگر بخش‌های کشور دارد و در اوایل پاییز حتی امکان شنا در دریا را نیز دارید. اما در مجموع هوای مطبوع کرانه‌ی دریای سیاه در تابستان، این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد تا از زیبایی‌های این دریای خاص لذت برده، از طبیعت دیدن کنید و انواع تفریحات دریایی که تنها در تابستان می‌توانسید تجربه کنید را از سر بگذرانید.

 

 در سفر به روسیه صبحانه سنتی روسی را حتما امتحان کنید 

 دریای سیاه

۱۲ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران