بهترین نقاط دیدنی اطرف مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین نقاط دیدنی اطرف مسکو

مسکو از کلان‌شهرهای شلوغ روسیه است که زندگی شهری و مدرن امروزی در آن جریان دارد. با این همه گردشگران و مسافران کنجکاو می‌توانند با یک ماشین‌سواری کوتاه به نقاط آرامی دسترسی پیدا کنند. در تور مسکو هم شهر را کاوش کرده و زیبایی‌هایش را کشف کنید و هم با کمی هزینه بیشتر به اطراف شهر بروید و از موزه ادبی تا پارک هنری چیزهای متنوع دیگری را مورد بازدید قرار دهید.

 

پارک هنری Nikola Lenivets

اگرچه روستاهای روسیه اولین جایی نیستند که در آن به دنبال هنرهای معاصر خواهید بود، اما نیکولا لنوویتس ثابت می‌کند که تاسیسات چوبی جمع شده از سراسر دنیا که در یک زمین ۶۵۰ هکتاری پراکنده شده‌اند می‌توانند یک روستای متروکه را به یک قبله توریستی تبدیل کنند. این مکان تنها در فاصله ۲۲۰ کیلومتری مسکو قرار دارد و در هر فصلی از سال شگفت انگیز است. با این حال، در تابستان بازدیدکنندگان می‌توانند مهارت‌های باغبانی خود را آزمایش کرده و اشیاء هنری خلق کنند.

 

بایدها و نبایدهای اولین سفر به روسیه

آدرس: Nikola Lenivets Art Park, Kaluga Region, Russia

 

کُلُمنا

کلمنا که در ۱۰۰ کیلومتری شمال مسکو واقع شده، یک شهر باستانی جذاب با کلیساهای زیبا، خانه‌های تاریخی قرن نوزدهمی و کرملین خاص خود است. حتما از مکان‌های مقدس شهر مانند کلیسای قرن شانزدهمی خوابگاه ویرجین، صومعه قدیمی گلوتوین و کلیسای مقدس سنت نیکلاس پوسادسکی دیدن کرده و موزه‌های غذایی آن را از جمله موزه پاستیل و موزه کالاچنایا کاوش کنید. در اینجا شما می‌توانید جنبه‌هلی مختلفی از فرهنگ قدیمی روسی را پیدا و کرده و تجارب و اطلاعات زیادی کسب کنید.

آدرس: Kolomna, Moscow Region, Russia

 

موزه آبرامتسوو

موزه آبرامتسوو با نام کامل (Abramtsevo Museum-Reserve) به شما فرصت این را می‌دهد تا زندگی در یک ملک قرن نوزدهمی روسی را مورد بازدید قرار دهید. املاک آبرامتسوو که در پس زمینه‌ای فوق‌العاده زیبا و دیدنی قرار گرفته است در قرن نوزدهم به رشد و شکوفایی بسیار بالایی رسید و در کشور برجسته شد. این املاک قبلا در تصرف افراد مشهور و بازدیدکنندگان سرشناس بود. نویسنده سرگئی آکساکوف در دهه ۱۸۴۰اره این ملک را خریداری کرد و پس از مرگ وی، کارآفرین ساوا مامونتوف آن را خریداری کرد و بعد ملک را به انجمن هنرمندان تبدیل کرد. در زمان‌های مختلف، نویسندگان نیکولای گوگول و ایوان تورگنیف، و همچنین هنرمندان ایلیا رپین، والنتین سروف و میخائیل وروبل از جمله دیگران، ابرامتسوو را خریداری کرده و یا به آن رفت و آمد داشتند.

 

۱۰ تفریح رایگانی که در سفر به مسکو باید انجام دهید

آدرس: Abramtsevo Museum, Reserve, 1 Muzeynaya Street, Abramtsevo Colony, Moscow Region, Russia

 

املاک سوخانوو

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که املاک خانواده بلکونسکی از جنگ و صلح تولستوی در زندگی واقعی چگونه است؟ این املاک در نزدیکی شهر Vidnoe در منطقه مسکو واقع شده و متعلق به خانواده مشهور ولکونسکی بوده است. این ملک اربابی بزرگ میزبان زنگ‌های خیره‌کننده، مقبره اجدادی با مقبره‌های پرنس و پرنسس ولکونسکی، باغی بسیار زیبا و آلاچیق است. متاسفانه بیشتر این ساختمان‌ها در طول زمان آسیب دیده‌اند اما هنوز هم جایی زیبا برای بازدید است که نباید از آن غافل شوید.

آدرس: Sukhanovo Estate, Vidnoe, Moscow Region, Russia

 

املاک Bykovo

اگر بتوانید یک اتوبوس سواری ۴۰ دقیقه‌ای به سمت جنوب شرقی مسکو را در برنامه‌تان بگنجانید، املاک بسیار زیبا و دیدنی Bykovo را پیدا خواهید کرد. این مکان که توسط معمار مشهور روسی واسیلی باژانوف طراحی شده به خاطر کلیسای دیدنی و جذاب سبک گوتیک‌اش معروف است. در پارک جنگلی قدم بزنید، از کنار تالاب جذاب روتوندا عبور کنید و ملک اربابی Bykovo را مورد بازدید و تحسین قرار دهید.

 

۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

آدرس: Bykovo Estate, Kolkhoznaya street, Bykovo, Moscow Region, Russia

 

کارخانه چینی‌سازی Gzhel در روستای Turygino

در دهکده Turygino، می‌توانید در فضای بیرون اکتشاف کنید، به خرید هدیه بروید و درباره ظروف چینی Gzhel بیاموزید.این یکی از محبوب‌ترین هدایایی است که مردم از روسیه به خانه می‌برند و یا برای اقوام نزدیک به عنوان سوغاتی هدیه می‌دهند. در کارخانه محلی Gzhel شما می‌توانید چینی‌های زیبا را با مهر و امضای اورجینال بر روی محصولات خریداری کرده و بزرگ‌ترین مجموعه ظروف چینی Gzhel در مسکو را بازدید کرده و تحسین کنید و حتی از تولید این چینی‌های افسانه‌ای دیدن کنید.

آدرس: JSC ‘Union Gzhel’, Turygino village, Ramensky district, Moscow Region, Russia

 

موزه خانه چایکوفسکی در کلین

صدقانه بگوییم اگر به خاطر این موزه نبود احتمالا کلین تبدیل به مقصدی توریستی نمی‌شد. این موزه در اصل محل زندگی مشهورترین آهنگساز روسی بوده که سال‌ها در آن زندگی می‌کرده و بعد از مرگ وی خانه‌اش تبدیل به موزه شده است. این موزه که توسط یک باغ دوست داشتنی احاطه شده، دارای فضای داخلی اصلی و وسایل شخصی این آهنگساز بزرگ است.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی مسکو

آدرس: Tchaikovsky House Museum, 48 Tchaikovskogo street, Klin, Moscow Region, Russia

۱۳ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران