بهترین رستوران‌های گران‌قیمت گاگرا

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین رستوران‌های گران‌قیمت گاگرا

گاگرا شهری واقع در حاشیه دریای سیاه در گرجستان است و این شهر زیبا و سرسبز پشت شهرت باتومی پنهان شده و از سوی گردشگران نادیده گرفته شده است. اگرچه این شهر کوچک و جذاب از نگاه ما دور مانده اما بین روس‌ها و ارمنی‌ها بسیار محبوب بوده و به عنوان مقصدی به مراتب مقرون به صرفه‌تر از باتومی شناخته می‌شود. حال در سفر با تور گرجستان به این شهر باید در کدام رستوران‌ها غذا بخورید؟ با ما همراه باشید.

 

رستوران Al Capone

یکی از موهبت‌های سفر به شهرهای ساحلی امکان خوردن غذا با نمای دریا است. شما می‌توانید به این رستوران ساحلی بروید و در دو فضای سرباز و سرپوشیده بنشینید و از دورهمی‌تان لذت ببرید. ظاهر رستوران از داخل اصلا آنچنانی و پر زرق و برق نیست و برعکس کاملا سبک و سیاق محلی دارد، اما غذاها واقعا خوب هستند. منو طیف وسیعی از غذاها را در بر می‌گیرد که احتمالا از ظاهر بی‌آلایش رستوران پیدا نباشد. اما طیفی از غذاهای گرجستانی، کباب‌ها، کوفته‌ها، فست فودها و غذاهای آسیایی را در اینجا می‌توانید نوش جان کنید. به علاوه گزینه‌های گیاهی و وگان هم در دسترس هستند که در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند. از امکانات دیگر می‌توان به دسترسی به وای‌فای، سرویس بیرون‌بر غذا و رزرو میز اشاره کرد.

 

رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی

آدرس: Nartaa Ave, Gagra 384870 Georgia

 

Mon Café

این کافه جذاب با کلی غذاهای خوشمزه را حین گردش و تفریح در شهر از دست ندهید. با این که منوی آن تحت عنوان غذاهای اروپایی تهیه شده، اما عملا شما به نان گرجی، و برخی از غذاهای محلی هم دسترسی دارید. به علاوه کیک‌های خوشمزه، کاپ کیک‌های خامه‌ای و دسرها در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم بر محبوبیت این کافه افزوده‌اند. در این کافه شما می‌توانید برای برانچ و شام از غذاهای خوشمزه نوش جان کنید و یا عصری دل‌انگیز و مرطوب را در آن بگذرانید. خوشبختانه سفارش به صورت بیرون‌بر هم عرضه می‌شود پس اگر وقت کافی ندارید می‌توانید سفارش بدهید و در بسته‌بندی بیرون ببرید.

آدرس: Abazgaa St., 59/2, Gagra 384870 Georgia

 

رستوران Chaikhona

چایخنا از رستوران‌های بومی با ظاهری محلی است که منوی آن فقط به غذاهای محلی و گرجی محدود نشده و طیفی از غذاهای اروپایی را هم در برمی‌گیرد. شما می‌توانید صبحانه را در اینجا بخورید و بعد به گردش روزانه بپردازید و یا برای ناهار و شام برنامه‌ریزی کنید؛ به هر حال انواع کباب‌ها، خوراک‌هایی بر پایه گوشت و انواع دلمه‌ها دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. منو شامل غذاهای اروپایی و گرجستانی می‌شود. طعم و مزه غذاها عالی هستند و قیمت آن‌ها نیز متوسط رو به بالا است. تنها خدمات این رستوران مختص به سرویس رزرواسیون می‌شود.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Ardzinba Ave.,115 Abaata Hotel, Gagra 384870 Georgia

 

رستوران Gagripsh

هیچ شکی نیست که رستوران گاگریپش از بهترین رستوران‌های گاگرا در گرجستان است که نظیرش را در این ابعاد به سختی بتوانید پیدا کنید. این رستوران دو طبقه بزرگ و نورگیر با نمای سحرانگیز باغ و درختان سرسبز کاملا شما را به دنیای فیلم و قصه‌ها منتقل می‌کند. این عمارت زیبا بالای مسیری پلکانی که دو طرف آن را درختان نخل پوشانده‌اند، با یک ساعت بزرگ بر پیشانی‌اش از دور خودنمایی می‌کند. منو شامل غذاهای اروپایی می‌شود که در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شوند. بین گزینه‌های مختلف آن غذاهای گیاهی گرجستان و چند انتخاب از وگان هم وجود است. اگر برای شام به گاگریپش بروید می‌توانید از اجرای موسیقی زنده هم لذت ببرید.

آدرس: Nartaa St., Gagra 384870 Georgia

رستوران آباتا

دل‌باز، ساکت و دنج و بسیار سرسبز و زیبا، تمام آن چیزی است که می‌توان در مورد فضای این رستوران گفت. آباتا دارای حیاطی سرسبز و گل‌کاری شده و آلاچیق‌هایی دور تا دور آن است، که به شما این امکان را می‌دهد تا بیرون و یا داخل سالن هر کجا تمایل داشتید بنشینید. برای صبحانه و میان وعده بروید و از غذاهای منوی اروپایی آن سفارش دهید. آباتا ذاتن رستورانی گیاه‌خواری نیست، اما خوشبختانه چند گزینه‌های برای انتخاب موجود است.

 

رستوران‌های مقرون به صرفه در تفلیس

آدرس: Nartaa Ave. 115, Gagra 384870 Georgia

 

Oldenburg Craft Brewery

این رستوران سنگی معروف که در پس زمینه کوه‌های سرسبز واقع شده آخرین مورد در این فهرست که به شما خوردن غذاهای عالی و باکیفیتش را توصیه می‌کنیم. رستوران بزرگ و نورگیر بوده و دارای تراس و باغ است. تمامی گروه‌ها مخصوصا خانواده‌های دارای فرزند عاشق این رستوران می‌شوند. در اینجا می‌توانید برای تمام وعده‌ها از صبحانه تا ناهار و شام از غذاهای خوشمزه‌ امتحان کرده و از منوی نوشیدنی‌ها گزینه محبوب‌تان را سفارش دهید.

 

۹ رستوران مخصوص گیاهخواران در تفلیس

آدرس: Sovetskaya St., 42/2 Prince Oldenburgkogo Park, Gagra 6700 Georgia

۲۳ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران