در بهترین رستوران‌های کبولتی غذا بخورید

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
در بهترین رستوران‌های کبولتی غذا بخورید

شهر باتومی در گرجستان شاید شناخته شده‌ترین شهر ساحلی این کشور باشد، اما قطعا تنها شهر ساحلی گرجستان نیست. کبولتی در قسمت شرقی دریای سیاه از مقاصد ناشناخته گرجستان است که تابستان‌ها میزبان گردشگران خارجی مخصوصا روسی و ارمنی می‌شود. تور گرجستان همراه با تجارب به یادماندنی و جذابی است. در تعطیلات تابستانی به کبولتی می‌‌توانید جاهای ناشتاخته را کشف کنید به تفریحان ساخلی بپردازید، در هتل‌های خوب و کم هزینه بمانید و در رستوران‌های محلی بهترین غذاها را با قیمت‌عالی نوش جان کنید. در این مقاله ما بهترین رستوران‌های کبولتی در گرجستان را معرفی می‌کنیم.

 

Bazi

این رستوران فوق‌العاده را نباید در کبولتی از دست بدهید. فضای روباز آن به سبک باغ کوچک و دنجی طراحی شده و دور تا دور آن آن با درختان، درختچه‌ها و گلدان‌های گل پوشیده شده است. وقتی روی یکی از تخت‌ها می‌نشینید حس می‌کنید به جهان دیگری سفر کرده‌اید. حوضچه سنگی و زیبا، کف‌پوشی از سنگ‌ریزه‌ها و میز و صندلی‌های چوبی محیطی بسیار باصفا را فراهم آورده‌اند. منوی این رستوران از طیف مختلفی از غذای اروپایی، روسی، اوکراینی، گرجی، اروپای شرقی و انواع نوشیدنی‌ها تشکیل شده و برای صبحانه، ناهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اینترنت رایگان وجود است و کارت اعتباری نیز پذیرفته می‌شود. بهتر است از قبل میز رزرو کنید.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Ninoshvili St. 9, Kobuleti 6200 Georgia

 

Taraghana

تراقانا رستورانی بسیار ساده است، اما به لطف تراس روبازی که بر روی پشت بام خود دارد مورد توجه قرار گرفته است. شما در این رستوران مقرون به صرفه می‌توانید از غذاهای گرجستانی، مدیترانه‌ای و دریایی با نمای دل‌انگیز دریای سیاه لذت ببرید. به علاوه برای افرادی که رژیم‌های گیاهی دارند می‌توانند از گزینه‌های گیاهی و وگان سفارش دهند و لذت ببریند.

آدرس: Maisis Kucha St. 26, Kobuleti 6200 Georgia

 

Chero

قیمت غذاهای چرو نسبت به رستوران‌های دیگر بالاتر است، اما چیزی که می‌خورید ارزش هزینه‌ای که می‌پردازید را دارد. شما در این رستوران از غذاهای فوق‌العاده خوشمزه گرجستانی، اروپایی، اروپای شرقی و انواع کباب‌ها را در دسترس دارید. غذاهای گرجستانی بسیار خوشمزه و معتبر هستند و با طعم اصیل‌شان برای شما سرو می‌شوند. در منو غذاهای گیاهی نیز گنجانده شده و معدود گزینه‌هایی هم برای وگان‌ها در دسترس قرار دارد.

 

خاچاپوری، غذای درجه یک و سنتی گرجی

آدرس: 454 Agmashenebeli Str, Kobuleti 6400 Georgia

 

Beliy Parus

بیلی پاروس رستورانی جذاب با در و دیوارهای سفید است که جوی بسیار بانشاط و باصفا دارد. شما در این رستوران در محیطی جذاب و دل‌باز به منویی متشکل از گزینه‌های آذربایجانی، اروپایی، قفقازی، و گرجستانی دسترس خواهید داشت. به علاوه هر زمانی از روز که بروید چیزی برای خوردن پیدا خواهید کرد. از صبحانه گرفته تا برانچ، ناهار، شام، شام آخرشب و نوشیدنی‌ها همه چیز ارائه داده می‌شود. این رستوران با باغ زیبا و پنجره‌هایی که رو به سرسبزی بازند برای گذراندن ساعتی آرامشبخش بی‌نظیر است.

آدرس: Agmashenebeli St. 311, Kobuleti 6200 Georgia

 

Qebuli-Kobuleti

این رستوران دارای حیاطی بزرگ با مسیرهای سنگفرش است، که دور تا دور آن را آلاچیق‌های سنگی پر کرده‌اند. به علاوه شما می‌توانید روی نیمکت‌های چوبی درست کنار رودخانه بنشینید و با صدای روح‌نواز آب از خوردن غذا لذت ببرید. در اینجا اینترنت رایگان، و خدمات رزرو ارائه داده می‌شود و کارت‌های اعتباری را هم قبول می‌کنند. این رستوران‌ را برای تمامی گروه‌ها مخصوصا خانواده‌ها توصیه می‌کنیم.

 

تجربه خوردن غذاهای خیابانی در تفلیس

آدرس: Village Kobuleti, Kobuleti 6200 Georgia

 

رستوران نیکالا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در جایی خیلی معتبر غذا بخورید و از نظر قیمت هم محدودیت ندارید، نیکالا یکی از آنجاهایی است که باید به آن سر بزنید. منوی غذا شامل گزینه‌های مختلف اروپایی، گرجستانی و کافه می‌شود. خدمات رزرو، منوی نوشیدنی‌ها، میز خصوصی، تلوزیون و خدمات دیگری هم در کنار غذای عالی ارائه داده می‌شود تا تجربه غذا خوردن در اینجا را برای شما شیرین‌تر کند. غذاها متوسط رو به بالا و کمی گران هستند.

آدرس: David Agmashenebeli Ave. 116a, Kobuleti 6200 Georgia

 

Restaurant Kent Beach

همانطور که از نام کنت بیچ پیداست، در اینجا شما غذا را با نمای روح نواز دریا نوش جان خواهید کرد. رستوران درست روی ساحل و در کنار آب قرار داشته و دور تا دور آن با دیواری از شیشه محصور شده است. منو فقط به بهترین غذاهای گرجستان اختصاص یافته و وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب برای خوردن غذاهای معتبر گرجستانی به این رستوران روح ‌نواز ساحلی بروید.

آدرس: Agmashenebeli St. 41.878875, 41.773765, Kobuleti 6200 Georgia

 

کافه و رستوران Roof Garden La Terazza

این رستوران از هر لحاظ لوکس‌ترین گزینه این فهرست است. دارای دو فضای داخلی و روباز با نمای سحرانگیز دریا است. در اینجا غذاهای ایتالیایی، بین‌المللی و گرجی در محیطی بسیار لوکس سرو می‌شود. روف گاردن لا ترازا برای صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است.

 

رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی

آدرس: Agmashenebeli st. 275 Georgia Palace Hotel & Spa, Kobuleti 6200 Georgia

۳۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران