رستوران‌های نزدیک قلعه آباتا در گاگرا، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
رستوران‌های نزدیک قلعه آباتا در گاگرا، گرجستان

قلعه آباتا را می‌توان در انتهای شمالی پارک پریموسکی در گاگرا شهر کوچک و ساحلی گرجستان که در فاصله کمی از باتومی قرار دارد، پیدا کرد. آباتا قلعه‌ای مربوط به قرون ۴ و ۵ بعد از میلاد است که حالا از آن ویرانه‌ای باقی مانده اما به عنوان جاذبه‌ای تاریخی در نزدیکی مجموعه تفریحی شاهزاده اولدنبورگ و کلیسای کوچک سنت ایپاتیوس مورد توجه قرار می‌گیرد. در تور گرجستان می‌توانید به گاگرا بروید و در بازدید از این منطقه در بهترین رستوران‌های حوالی قلعه آباتا غذاهای خوبی بخورید.

 

کافه بوم

این کافه جذاب در فضای باز و در قسمتی از انتهای پارک واقع شده است. کافه بوم شامل محوطه‌ای حصارکشی شده با چترهای بزرگ است که زیر آن‌ها میز و نیمکت‌های چوبی چیده شده است. شما می‌توانید به این کافه بروید و در هوای تمیز و دل‌انگیز پارک روی صندلی‌ها لم بدهید و از منوی قفقازی و اروپایی لذت ببرید. گزینه‌های کافه بسیار متنوع است. شما می‌توانید از گزینه‌های گیاهی، سالاد میوه، غذاهای دریایی و بهترین غذاهای گرجستان که باید امتحان کنید را در تمام روز سفارش دهید و اوقات مفرحی را تجربه کنید.

 

معرفی بهترین جاذبه‌های گرجستان

آدرس: Gagra Beach, Gagra 6700 Georgia

 

Grill Bar Makhito

این رستوران جذاب با داشتن سالنی بزرگ که بخشی از آن به تراس رو به درختان سرسبز اختصاص داده شده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. به طور کلی فضای داخلی چوبی و جذاب است اما خبری از تجملات و زرق و برق نیست. اما از غذاها هرچه بگوییم کم گفتیم زیرا طیفی از هر نوع غذایی که بخواهید در دسترس قرار دارد. از کباب جوجه و گوشت گرفته تا انواع خوراک‌های گوشتی، گزینه‌های گیاهی و انواع معروف‌ترین نوشیدنی‌های خاص گرجستان، همه سبک غذایی برای سفارش در نظر گرفته شده است. از همه مهم‌تر شما می‌توانید صبح‌تان را در این کافه شروع کنید و از منوی صبحانه مفصل و وسوسه‌انگیزش نوش جان کنید. در اینجا هم دسترسی به اینترنت وجود دارد و هم خدمات رزرواسیون و غذای بیرون‌بر.

آدرس: Nartaa St. 49, Gagra 384870 Georgia

 

Kavkazskaya Kukhnya

این رستوران هم مانند اغلب رستوران‌های گاگرا دارای دو فضای سرپوشیده و فضای باز است. منو مختص به غذاهای قفقازی و روسی است و این دست شما را برای انتخاب بسیار باز می‌گذارد. به علاوه برای مهمانان گیاه‌خوار گزینه‌های گیاهی در دسترس وجود دارد. شما می‌توانید برای صبحانه، ناهار، شام و برانچ به این رستوران بروید و در تراس و یا داخل بنشینید و از خوردن غذاهای متنوع آن لذت ببرید.

 

خوشمزه‌ترین شیرینی‌های سنتی گرجستان

آدرس: Gagrypsh Sq., Gagra 384870 Georgia

 

Le Terrazze

این رستوران نسبتا مدرن جایی است که غذاهای لذیذ و باکیفیتش را با ظاهری آراسته، شیک و وسوسه‌انگیز سرو کرده و حس بودن در رستوران‌های لاکچری را تداعی می‌کند. انواع کیک‌های مربایی، میوه‌ای و شکلاتی، چیزکیک‌های وسوسه‌انگیز و دسرهایی مثل ترامیسو، فست فودها، انواع پیتزاها، غذاهای دریایی، و غذاهای گرجستانی بخش‌های مختلف منوی این رستوران را تشکیل می‌دهند. جدا از این‌ها فضای کاملا سفید رستوران، حیاط، پرده‌های حرید سفید و منظره دریا، شما را پر از حس آرامش می‌کند. در اینجا هم می‌توانید از خوردن غذاهای خوب لذت ببرید و هم عکس‌های اینستاگرامی زیبایی بیاندازید.

آدرس: Ardzinba, Gagra 6700 Georgia

 

رستوران Lodochka

لدچخا را به راحتی می‌توانید در کنار خیابان با سردر مشکی بزرگی که با حروف سفید روی آن نوشته شده پیدا کنید. لدخچا رستورانی تمیز با غذاهای اصیل روسی و قفقازی است. دامپلینگ‌های گرجستانی، انواع نان‌های شکم‌پر، و همچنین نوشیدنی‌های گرجستانی در منو گنجانده شده‌اند. به علاوه برای تمامی وعده‌های صبحانه، برانچ، ناهار و شام می‌توانید روی این رستوران حساب کنید.

 

معرفی بهترین سواحل گرجستان

آدرس: Ardzinba Ave. 203, Gagra 384870 Georgia

 

Zolotaya Rybka

انتخاب رستوران کاملا سلیقه‌ای است. بعضی‌ها ساده و محلی می‌پسندند و برخی به دنبال جاهای تجملاتی و مدرن هستند. اگر از دسته دوم هستید این رستوران کاملا به سبک شما نزدیک است. رستوران با استفاده از رنگ طوسی محیطی کاملا خنثی و آرامشبخش به وجود آورده که با حیاط سرسبزش کاملا همخوانی دارد. زولوتایا در سرو انواع غذاهای روسی، گرجستانی و اروپایی واقعا تبحر داشته و آن را به خوبی انجام می‌دهد. گفتن ندارد که قیمت منوی آن نیز از متوسط رو به بالا تا گران‌قیمت در تغییر است. بنابراین برای توریست‌هایی با بودجه محدود توصیه نمی‌کنیم. به علاوه برای رژیم‌های گیاه‌خواری و وگان هم انتخاب‌هایی وجود دارد و می‌توانید تجربه‌ای خوشمزه از بهترین غذاهای گیاهی گرجستان داشته باشید. با اینکه زولوتایا از صبح آماده پذیرایی از مهمانان است اما سعی کنید برای صبحانه عجله نکنید زیرا در واقع منو شامل برانچ (صبحانه دیروقت)، ناهار و شام می‌شود.

آدرس: Vladislava Ardzinba St. 129 B, Gagra 384870 Georgia

۲۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران