معرفی اماکن پر زرق و برق بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی اماکن پر زرق و برق بانکوک

ممکن است بانکوک در نگاه اول به عنوان یک مکان پر زرق و برق به نظر نیاید، اما به محض نگاه دقیق‌تر می‌بینید که تجربیات مجلل زیادی برای لذت بردن در اینجا خواه از مغازه‌های طراحی مدرن یا بهترین غذاهای دنیا و یا استراحت در اسپاهای عجیب و غریب وجود دارد. در واقع برای لذت بردن از چنین ویژگی‌هایی در جاهایی مثل توکیو، نیویورک و یا پاریس باید مبالغ زیادی بپردازید اما در تور بانکوک می‌توانید از تجارب پر زرق و برق با قیمت‌های پایین‌تر لذت ببرید.

 

Hi-So rooftop at Sofitel So

یکی از تجارب فوق‌العاده‌ای که می‌توانید در تور تایلند به دست بیاورید رفتن به کافه‌ها و رستوران‌های پشت بامی است. های‌سو دارای محیطی مدرن و شیشه‌ای با نورهای زرد و نارنجی آرامشبخشی است که در منطقه ساتورن و در طبقات ۲۹ و ۳۰ یک برج شیشه‌ای واقع شده است. نه تنها این کافه فضای سرسبز و دل‌انگیزی دارد، بلکه نمایی از برج‌های معروف سیام و سیلوم هم ارائه می‌دهد. این دو برج بلند شیشه‌ای را می‌توانید با چراغ‌های رنگی متغیر تشخیص دهید. با رفتن به این کافه و رستوران تازه متوجه خواهید شد که بانکوک در شب‌ها تا چه اندازه شگفت‌انگیز و دیدنی است.

 

۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

ساعت کار: ۵ بعد از ظهر تا ۱ بامداد

آدرس: SO Sofitel Bangkok, 2 N Sathon Rd, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

Apsara Dinner Cruise by Banyan Tree

سفر به رودخانه چائو فرایا در شب، با معابد روشن و درخشان در امتداد ساحل یکی از تجربیات ضروری در بانکوک است که هر گردشگری باید آن را تجربه کند. زرق و برقی که آپسارا از خود به نمایش می‌گذارد راحت یک سر و گردن از تمامی قایق‌های گردشی بانکوک بالاتر است. در این گردش جذاب قایق در مقابل دیدنی‌های اصلی شهر توقف کرده و به شما فرصت می‌دهد شهر را از زاویه دیگری به تماشا بنشینید. برای افرادی که ماه عسل و یا سفرهای عاشقانه دو نفره هستند گردش با این قایق را توصیه می‌کنیم. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم مقاله برترین رستوران‌های کناره‌ی رودخانه‌ی چائو پرایا بانکوک را مطالعه فرمایید و از بودن در کنار رودخانه چائو فرایا نهایت لذت را ببرید.

ساعت کار: ۸ شب تا ۱۰:۱۵ شب

آدرس: 3 Soi Charoen Krung 24, Talat Noi, Samphanthawong, Bangkok 10100, Thailand

 

SoSPA at Sofitel So

سواسپا مرکز سلامتی و درمان در SO Sofitel Bangkok است که کل طبقه یازدهم هتل را در اختیار خود گرفته است. در این مرکز انواعی از درمان‌های مختلف الهام گرفته از طبیعت و مواد آلی در سبک‌های مختلفی ارائه داده می‌شود. منوی خدمات با یک درمان ۳۰ دقیقه‌ای سنتی شروع می‌شود تا ۳ کورس کامل برای افرادی که به دنبال درمان کامل هستند گسترش می‌یابد.

 

معرفی ۴ پارک ملی نزدیک به بانکوک

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: 2 North Sathon Rd, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

Authors Lounge at Mandarin Oriental Hotel

The Authors' Lounge در هتل ماندرین ارینتال مشهورترین جای شهر برای نوشیدن چای بعد از ظهر که می‌توانید در جذابیت استعماری اوقات آرامی را سپری کنید. بسیاری از سکانس‌های فیلم‌ها در این لژ فیلم‌برداری شده است. در اینجا موسیقی زنده جاز برگزار می‌شود و حال و هوای رستوران را کاملا به دوره استعماری هدایت می‌کند. قیمت‌ها بالاست اما با توجه به خدمان، ویژگی‌ها و غذاهای لذیذ منو ارزش کمی ولخرجی را دارد.

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۷ عصر

آدرس: 48 Oriental Avenue, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

SUPER-VIP theatre

تماشای فیلم در یک سالن تئاتر اختصاصی اصلا اقتصادی نیست، اما شکی نیست که شما لایق بهترین‌ها هستید. به Bangkok Airways Blue Ribbon Screen بروید برای دو ساعت روی مبل‌ها دونفره La-Z-Boy لم بدهید و روی خودتان پتوی نرم و خز بیاندازید. هنگام تماشای فیلم از شما با نوشیدنی و کیک پذیرایی می‌کنند. خدمات این سالن تئاتر برابر با کلاس تجاری هواپیما است و قیمت آن برای ۲ نفر ۱۵۰۰ دلار تمام می‌شود. بنابراین اگر بودجه‌تان در حد فرست کلاس هواپیماست، چاره‌ای ندارید جز این که Enigma screen theatre در سیام پاراگون بروید و از خوردن غذا در تخت‌های راحت هنگان تماشای فیلم لذت ببرید.

 

بازدید از Bang Krachao، معروف به ریه سبز بانکوک

آدرس: 991 1 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

سیام پاراگون

شاید سیام پارگون در بانکوک بزرگ‌ترین مرکز خرید این شهر نباید اما به عنوان "غرور بانکوک" شناخته می‌شود. در این مرکز خرید مدرن و عظیم شما می‌توانید بهترین خریدهای روز دنیا را از مارک‌های برجسته بین‌المللی داشته باشید. در اینجا شما می‌توانید همه چیز ا کیف دستی Lamborghinis و Prada تا کفش‌های Jimmy Choo را بخرید و با خودتان به منزل ببرید. در اینجا شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از کالاهای لوکس و بسیار گران قیمت را پیدا کنید. چه بخواهید بخرید چه تماشا کنید این تجربه‌ای کلاس بالا از گردش در این شهر خواهد بود.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: 991 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

۳۰ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران