معرفی تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
معرفی تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

پاتایا یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند است که باید به آن سفر کرد و حسابی در آن خوش گذراند. جزیره‌ای که مقصد اول گردشگران تور تایلند به شمار می‌آید و پر از نقاط زیبا برای دیدن است. طبیعت بکر این جزیره و سواحل رویایی آن پاتایا را تبدیل به یکی از شگفت‌انگیزترین نقاط هستی کرده است. جزیره‌ای که انواع تفریحات لوکس را می‌شود در آن تجربه کرد و خاطره‌های فراموش نشدنی ساخت. در سفرتان با تور پاتایا اگر به دنبال عکس انداختن از خودتان هستید همراه ما باشید تا تور عکاسی در سواحل و طبیعت این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.

 

تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

اگر از سلفی انداختن خسته شده‌اید، اگر می‌خواهید عکس‌های فوق‌العاده از خودتان بیندازید و یک آلبوم متفاوت از سفر به پاتایا داشته باشید، در سفر به این جزیره به شما پیشنهاد می‌کنیم در این تور ثبت‌نام کنید و این امکان را برای خودتان فراهم آورید. امکانی که طی آن یک عکاس حرفه‌ای با دوربین مجهز شما را در نقاط فوق‌العاده‌ی این جزیره همراهی می‌کند تا عکس‌های بی‌نظیر از شما بیندازد. با ثبت‌نام در این تور شما به اندازه‌ی یک ساعت این عکاس و تجهیزاتش را در اختیار دارید و او از شما زیباترین عکس‌ها را می‌اندازد. عکاسی که به زبان انگلیسی مسلط است و به راحتی می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید. با شرکت در این تور تعدادی عکس ادیت شده، تعداد زیادی عکس با فرمت خام و تعدادی عکس به صورت کلاژ شده دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید خاطرات سفر خود به پاتایا را متفاوت ثبت کنید به شما توصیه می‌کنیم در این تور ثبت‌نام نمایید.

 

تجربه هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پاتایا

امکانات تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

۱- با شرکت در این تور تعداد بی‌شمار عکس با فرمت خام به ایمیل شما ارسال می‌شود.
۲- با شرکت در این تور ۳۰ عکس ادیت شده‌ی زیبا به شما ارائه داده می‌شود.
۳- با شرکت در این تور ۳ استوری برای شبکه‌های اجتماعی به شما ارائه داده می‌شود.
۴- با شرکت در این تور ۳ عکس کولاژ شده‌ی عالی به شما ارائه داده می‌شود.
۵- با شرکت در این تور در صورتیکه خودتان بخواهید و هزینه‌ای اضافه‌تر بپردازید یک آلبوم تصویری برای شما درست می‌شود و به شما ارائه داده می‌شود.
۶- با شرکت در این تور عکس‌های مدلینگ در طبیعت از شما انداخته می‌شود.

ساعات برگزاری تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

این تور در روزهای مختلف هفته و در ساعات متفاوت برگزار می‌شود. شما از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب می‌توانید برای استخدام عکاس در طبیعت و سواحل جزیره‌ی پاتایا که قبلا در مطلب معرفی ۷ ساحل معروف و زیبای پاتایا به شما پیشنهاد شده‌اند، اقدام نمایید.

 

تجربه خریدی متفاوت در بازار شناور پاتایا

شرکت در این تور برای چه کسانی مناسب است؟

این تور برای تمامی افرادی که می‌خواهند خاطرات خوش‌شان در سفر به پاتایا را به بهترین صورت ثبت کنند و همچنین برای گذراندن تعطیلاتی خاطره‌انگیز در پاتایا مناسب است. توری که شرکت در آن برای آنهایی که در یک سفر عاشقانه به پاتایا رفته‌اند توصیه می‌شود و نیز آنهایی که می‌خواهند عکاسی مدل انجام دهند. البته شرکت در این تور در یک سفر خانوادگی نیز بسیار عالی و خاطره‌انگیز است.

نکات ویژه درباره تور عکاسی در پاتایا

۱- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید. برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه نمایید. در این وب‌سایت پس از جستجوی نام جزیره پاتایا می‌توانید به دنبال تور عکاسی در سواحل و طبیعت آن باشید.
۲- این تور در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزار می‌شود و اگر شرایط جوی نامناسب باشد برگزاری آن لغو و روز دیگری به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر بخواهید تمامی هزینه‌ای که برای شرکت در تور پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده می‌شود.
۳- اگر بنا به هردلیل پس از ثبت‌نام، شرکت در این تور برایتان مقدور نبود ۲۴ ساعت قبل از برگزاری آن فرصت دارید که حضورتان را لغو نمایید. در این صورت تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود.
۴- این تور یک تور خصوصی در پاتایا به شمار می‌آید و هزینه‌ی شرکت در آن ممکن است اندکی بیشتر از تورهای دیگر باشد.
۵- برای شرکت در این تور هیچ محدودیتی وجود ندارد و تمامی گردشگران می‌توانند شرکت کنند.
۶- برای شرکت در این تور به شما توصیه می‌کنیم چندین دست لباس همراه خود داشته باشید تا بتوانید عکس‌های متنوع با استایل‌های مختلف بیندازید.
۷- اگر اینفلوئنسر هستید در سفر به پاتایا حتما در این تور ثبت‌نام کنید. چرا که می‌توانید تعداد مخاطبان خود را بیشتر نمایید.

 

پنج تفریح لذت بخش در ساحل جامتین برای گردشگران تور پاتایا

۰۱ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران