معرفی ۵ رستوران روف تاپ در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
معرفی ۵ رستوران روف تاپ در پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی و بسیار زیبای تایلند است که با داشتن آب و هوایی گرم و آفتابی، و خط ساحلی جذابی که عموما غروب‌های به شدت دیدنی و رویایی دارد. تور پاتایا به تنهایی پر از تجارب منحصر به فرد و جذابی است که می‌توان در سراسر این کشور به دست آورد، اما مسلما فقط در تور تایلند می‌توانید در مقابل افق و در ارتفاع بنشینید و از تماشای غروبی با آسمان رنگی و منظره شهر لذت ببرید و از غذاهای خوشمزه نوش جان کنید. در اینجا ما بهترین رستوران‌های روی سقفی پاتایا را برای تجربه لحظاتی فوق‌العاده معرفی و بررسی می‌کنیم.

 

Horizon Bar and Restaurant

این رستوران را می‌توانید در طبقه سی و چهارم هتل هیلتون پاتایا پیدا کنید که در جاده Central Festival Beach Road و بین جاده ساحلی و جاده دوم پیدا کنید. چشم‌انداز باز تراس این رستوران که در آن Horizon Bar واقع شده یکی از جاهای فوق‌العاده‌ای است که توصیه می‌کنیم حتما به آن بروید. شب‌ها با روشن شدن چراغ‌های شهر منظره این رستوران به شدت دیدنی و دل‌انگیز می‌شود. این کافه و رستوران جایی است که می‌توانید از ساعت ۷ تا ۹ عصر از تماشای غروبی بی‌نظیر و دیدنی لذت ببرید. سپس می‌بینید که با تاریک شدن هوا چطور چراغ‌های نئون Walking Street یک به یک روشن می‌شوند. بنابراین برای شامی به یاد ماندنی برنامه ریزی کنید و از چنین منظره نفسگیری در کنار منویی عالی و دورهمی عزیزان‌تان لذت ببرید. همچنین در اینجا می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای بیاندازید و در صفحه اینستاگرام‌تان منتشر کنید.

 

۱۰ رستوران ویژه مخصوص گیاهخوران در پاتایا

آدرس: 34th Floor, Hilton Pattaya Hotel, 333/99 Moo 9, Pattaya Beach Road Soi 9, South Pattaya

 

The Roof Sky Bar & Restaurant

این رستوران درجه یک و رویایی که در طبقه بیست و چهارم Siam@Siam Design Hotel Pattaya واقع شده با منوی لاکارته و غذاهای فصلی نه تنها یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های پاتایا با خدمات عالی است بلکه به عنوان یکی از جاذبه‌های چشمگیر شهر نیز در نظر گرفته می‌شود. در اینجا از نمای ۳۶۰ درجه پاتایا و استخر بی‌نهایت لذت خواهید برد که تلفیقی به شدت پر زرق و برق ارائه می‌دهند به طوری که به محض ورود اتموسفر لاکچری محیط به رگ‌هایتان نفوذ می‌کند. ویژگی برجسته اینجا این است که می‌توانید پاهایتان را در آب بزنید و خنک شوید و روی قسمت‌های چمن شده راه بروید و حتی به شب فیلم بپیوندید و در کنار هم فیلم تماشا کنید. این رستوران از ساعت ۷ عصر تا ۱۲ شب میزبان مهمانان خود است.

آدرس: 24th Floor, Siam@Siam Design Hotel Pattaya, 390 Moo 9, Pattaya 2nd Road, North Pattaya

 

Ruffino Restaurant & Lounge

با این که این رستوران در ارتفاعی پایین‌تر و در طبقه نهم ساختمان قرار دارد، اما چون از مرکز پاتایا کمی فاصله دارد منظره‌ای فوق‌العاده و باشکوه از خلیج تایلند و کوه لارن ارائه می‌دهد. در اطراف Centara Grand Phratamnak ساختمان‌های بلندتری هم وجود دارند، اما هیچ کدام آن‌ها نمی‌توانند چنین غذاهای ایتالیایی اشتها آوری را برای شما سرو کنند. با یک طراحی شیک و فضایی آرام این رستوران با رویدادهای منظمی مثل بوفه کباب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ عصر و ۶ غروب تا ۱۱ شب فعال است.

 

۱۱ غرفه برتر غذاهای خیابانی در بانکوک

آدرس: 9th Floor, Centara Grand Phratamnak, 352/430 Moo 12, Phratamnak Soi 5, Phratamnak

 

The Meridian Revolving Restaurant

اینجا بلندترین رستوران در پاتایا در طبقه ۵۴ است که سرویس ناهار و شام بوفه را با غذاهای دریایی تازه تایلندی و نمای واقعی ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد. این رستوران گردان که در بالای برج معروف Pattaya Park Tower واقع شده نمایی فوق‌العاده از کوه لارن، جومتین و Phratamnak ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای برگشت از رستوران از راه‌های هیجان انگیزی همچون تله کابین و زیپ لاین استفاده کنید! این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ عصر، و ۵ عصر تا ۱۱ شب فعال است. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین رستوران‌های دریایی پاتایا غذا نوش جان کنید، این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: 54th Floor, Pattaya Park Tower, Pattaya Park Hotel and Resort, 345 Jomtien Road, Phratamnak

 

DIB

کافه الهام بخش D Varee از منحنی طولانی و ملایم ساحل جومتیین بهترین دید را دارد. این کافه که در انتهای جاده ساحلی جومتین قرار دارد دارای دکوراسیون داخلی شیک و مدرن با فضایی پر جنب و جوش و منویی گسترده از انواع نوشیدنی‌ها است. نمایش نورپردازی این کافه آسمان بالای سر شما را روشن کرده و از دور نیز نمایی دیدنی فراهم می‌آورد. منظره کوه لارن از این کافه بسیار زیبا و چشم نواز است. شما می‌توانید از ساعت ۶ عصر تا ۲ شب در اینجا وقت بگذرانید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید.

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

آدرس: 38th Floor, D Varee Jomtien Beach, 457 Moo 12, Soi 13-14, Jomtien Beach Road

 

۱۰ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران