معرفی معبد حقیقت The Sanctuary of Truth در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
معرفی معبد حقیقت The Sanctuary of Truth در پاتایا

تعدادی از افراد هستند که به وقت سفر از تمام جاذبه‌های گردشگری یک شهر دیدن می‌کنند. اماکن مذهبی نیز که یکی از جذاب‌ترین معماری‌های جهان را در تاریخ به خود اختصاص داده، جزو دیدنی‌های هر شهر است. اگر با تور تایلند به پاتایا سفر می‌کنید، یکی از گزینه‌های شما، یک معبد است که معماری بسیار زیبا و جالبی دارد که بدون تردید از آن بازدید کنید.

پاتایا یکی از پر طرفدارترین شهرهای توریستی تایلند است و با توجه به مناطق دیدنی شناخته شده آن، یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری در جهان محسوب می‌شود. بسیاری از افراد برای شنا و آفتاب گرفتن و تماشای مناظر زیبا و دریای فوق‌العاده و سواحل مشهورش به این شهر می‌آیند. برخی برای تفریح و آب‌بازی و قایق‌سواری. شما می‌توانید با اجاره قایق به جزایر اطراف سفر کرده و یک روز خود را در آرامش کامل به سر ببرید. پاتایا تقریبا ۱۵۰ کیلومتر با بانکوک فاصله دارد. در نتیجه دسترسی آن به پایتخت تایلند بسیار ساده و راحت است.

 

معرفی ۷ ساحل معروف و زیبای پاتایا


شما می‌توانید علاوه بر گشت و گذار در ساحل، گرفتن ماساژ، حمام آفتاب و صرف کردن غذاهای سنتی و مخصوص تایلندی در رستوران‌های معروف پاتایا، از معروف‌ترین معبد این شهر که به معبد حقیقت نام برده می‌شود، دیدن کنید.

 

معرفی معبد حقیقت

این خانه مقدس در پاتایا ( The Sanctuary of Truth ) از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. این بنای پر ابهت چوبی در شمال پاتایا در کنار دریا واقع شده است. این معبد با وجود اینکه از چوب ساخته شده اما معماری آن به گونه‌ای است که در برابر باد و نور آفتاب و رطوبت دریا سرسخت و مقاوم باشد. شما در ورود به محوطه معبد مقدس، از مجسمه‌های چوبی کنده کاری شده شگفت‌زده خواهید شد. به طوری که کل مجموعه شما را شیفته خود می‌کند، به گشت و گذار می‌پردازید تا از زیبایی‌های آن بیشتر دیدن کنید.
هدف از بازدید این معبد این است که گردشگران بتوانند زندگی گذشتگان، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی در تایلند و ارتباط زندگی با جهان را درک کنند. این بنا که در شمالی‌ترین نقطه پاتایا قرار گرفته است، در سال ۱۹۸۱ میلادی توسط Lek Viriyaphant شروع به ساخت شد و همچنان در حال تکمیل است و ساخت آن ادامه دارد.

 

راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا

معرفی معبد حقیقت


ارتفاع این ساختمان بیش از ۱۰۰ متر می‌باشد و در محلی نزدیک به ریچ ویت Rachvate Cape رو به دریا ساخته شده است. معبد مقدس حقیقت The Sanctuary of Truth در تایلند با نام‌های Prasat Satchatham و Prasat Sut Ja-Tum نیز نامیده می‌شود. ساده‌ترین و ارزان ترین راه برای رسیدن به این معبد استفاده از یک وسیله نقلیه محلی به نام سونگتائو songthaew است که شبیه به وانت است. اما اگر می‌خواهید مسیر را راحت‌تر طی کنید می‌توانید تاکسی بگیرید و پس از توافق بر کرایه، از آن بخواهید تا شما را به این معبد زیبا برساند. ورودی آن برای بزرگسالان ۵۰۰ بات و برای کودکان نصف قیمت، به مبلغ ۲۵۰ بات می‌باشد. در این معبد به صورت رایگان، راهنما در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با اطلاعات کامل پاسخگوی گردشگران علاقه‌مند باشند.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

معرفی معبد حقیقت


اگر بخواهیم از زیبایی‌های این معبد بگوییم، کنده‌کاری‌های چوبی تزیین شده حیرت‌آور حرف اول را می‌زنند که برای نشان دادن فلسفه شرقی به نمایش در آمده‌اند و از باورهای بودایی و هندوها گرفته شده‌اند. حتی برخی نشان دهنده صحنه‌هایی از مهابهاراتا (Mahabharata) و رامایانا (Ramayana) از حماسه هندی می‌باشد که بیانگر جنگ میان خیر و شر است که در واقع در همه ادیان، افسانه‌ها و کتاب‌ها به این موضوع اشاره می‌شود.

 

زیباترین و معروف‌ترین معابد پاتایا با معماری شگفت‌انگیز

The Sanctuary of Truth


به دلیل سکوت و آرامشی که در معبد حقیقت برپاست، شما با ورود به این مکان باشکوه حس آرامش خاصی را تجربه خواهید کرد. همچنین در ابتدا از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود تا به هنگام گشت و گذار، سکوت را رعایت کنند. بدون شک دیدن این ساختمان شما را شگفت ‌زده و شیفته خود خواهد. در این مکان مقدس علاوه بر معبد اصلی، یک زمین تیراندازی هم تعبیه شده است که در آن نمایش‌‌های شمشیر بازی به اجرا در می آید و بخش کوچکی هم برای فروش سوغات در نظر گرفته شده است.

۰۳ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران