معرفی هتل آماری اوشن یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
معرفی هتل آماری اوشن یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس پاتایا

هرکس نام کشور تایلند را شنیده باشد بدون شک نام جزیره‌ی بی‌مثال پاتایای آن را نیز شنیده است. جزیره‌ای که هیچگاه خالی از مسافران و کوله‌گردان نیست. جزیره‌ای پر از رویدادهای جمعی که قادر هستند برای آدم‌ها ارتباطات گسترده‌تر به وجود بیاورند. جزیره‌ای با برترین مناظر طبیعی و بهترین ساحل‌ها. جزیره‌ای که اقامتگاه‌های دنج کم ندارد. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره‌ی درجه یک هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا آماری اوشن را خدمتتان معرفی کنیم و امکانات ویژه‌ی آن را برایتان بگوییم.

 


آماری اوشن ساختمانی به مانند یک جزیره‌ی پرشور


در یک فضای ساحلی و در نزدیکی اقیانوس آماری پاتایا یک ساختمان ۲۰ طبقه واقع شده است که برای اقامت شهرت زیادی پیدا کرده است. ساختمانی که امکانات لوکس و درجه یکی دارد و مطابق با همین امکانات اقامت در آن چندان ارزان نیست. ساختمانی که به صورت ۲۴ ساعته مهمان پذیرش می‌کند و کارکنانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. ساختمانی که خودش امکانات تفریحی کم ندارد و اقامت در آن به مانند اقامت در یک جزیره می‌ماند. ساختمانی که اینترنت رایگان در جای‌جای فضاهای عمومی و خصوصی آن در دسترس است و ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است.

 

معرفی هتل کیپ دارا ریزورت ؛ هتل ۵ ستاره پاتایا

 

 

هتل آماری اوشن

 


انواع اتاق‌های هتل آماری اوشن پاتایا


این هتل در مجموع ۲۹۷ اتاق و سوئیت دارد که هرکدامشان امکانات مشترک و متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. از امکانات مشترک اتاق‌هاو سوئیت‌های این هتل می‌توان به صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و مناسب، کف‌پوش‌های چوبی، رنگ آمیزی گرم و دلچسب، دستگاه دی‌وی‌دی پلیر و همینطور دستگاه چای و قهوه‌ساز اشاره کرد. اتاق‌های این هتل برای رزرو کردن اما به ۶ گونه‌ی متفاوت تقسیم‌بندی می‌شوند که هرکدام وضعیت کلی متفاوتی نسبت به دیگری دارند. این اتاق‌ها به شرح زیر می‌باشند.

 

 

هتل آماری اوشن

 


سوئیت جونیور با نمای استخر


این سوئیت‌ها در مساحتی به اندازه‌ی ۶۰ متر هستند که یک پذیرایی و یک اتاق خواب دارند. در اتاق خواب این سوئیت‌ها یک تخت دونفره‌ی شیک وجود دارد که خواب راحتی برای شما به ارمغان می‌آورد. حمام این سوئیت‌ها همچنین دوش و وان دارد تا قادر باشد خستگی گشت و گذار در این جزیره را حسابی از تن شما بیرون ببرد.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا

 

 

هتل آماری اوشن

 


اتاق دولوکس دوقلو با نمای اقیانوس


اتاق‌هایی که به نمای فوق‌العاده‌شان شناخته می‌شوند. اتاق‌هایی که سیگار کشیدن در آن ممنوع است و تختخواب آنها در نمایی رو به اقیانوس قرار گرفته‌اند تا همواره تلاطم امواج پیش‌روی شما باشد.


اتاق دولوکس کینگ با نمای اقیانوس


اتاق‌هایی به مساحت ۳۵ متر مربع که یک تخت بزرگ دونفره دارند. تختی که رو به اقیانوس است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به مهمانان این اتاق ارائه می‌دهند.


اتاق اکسکیوتیو کلاب


اتاق‌هایی که ۵۰ متر مربع وسعت دارند و در آنها یک تخت دونفره و یا دو تخت تکنفره وجود دارد و اگر بخواهید نیز می‌توانید با پرداخت هزینه به اتاق تخت اضافه کنید. اتاق‌هایی که برای اقامت‌های چند نفره و در سفرهای دسته‌جمعی بسیار مناسب است.

 

۱۰ هاستل تمیز و ارزان قیمت که در سفر به پاتایا می‌توانید به آنها مراجعه کنید

 

 

هتل آماری اوشن

 


سوئیت‌های جونیور


سوئیت‌هایی که برای افراد غیرسیگاری در نظر گرفته شده است و پنجره‌اش رو به استخر است. سوئیت‌هایی یک تخت بزرگ دونفره در آنها موجود است.


سوئیت جونیور با نمای رو به اقیانوس


اگر به جای استخر خواستید منظره‌ی پیش رویتان اقیانوس باشد، با پرداخت هزینه‌ای بیشتر می‌توانید سوئیت جونیور با نمای اقیانوس را برای اقامت انتخاب کنید. سوئیت‌هایی ۶۰ متری که امکانات کاملی دارند.


امکانات تفریحی هتل آماری اوشن


از آنجا که این مکان یک اقامتگاه لوکس به حساب می‎آید بسیاری از تفریحات گردشگرانه‌ی پاتایا را در خود گرد آورده است که مهمترین آنها به شرح زیر هستند.


۱- زمین گلف: در این هتل یک زمین گلف عالی به مساحت ۳ کیلومتر وجود دارد تا مسافران قادر باشند یکی از تفریحات لوکس جهان را انجام بدهند.
۲- باشگاه تناسب اندام: باشگاه تناسب اندام این هتل از آنجا که دستگاه‌های لوکس و به روزی دارد و همینطور چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از زیبایی‌ها و اقیانوس به ورزشکاران ارائه می‌دهد یکی از بهترین باشگاه‌های تناسب اندام پاتایا به حساب می‌آید.

 

۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا که لوکس‌ترین اقامت‌ها را می‌توانید در آنها داشته باشید

 

 

هتل آماری اوشن

 


۳- تراس‌های آفتاب‌گیر: بیشتر اتاق‌های این هتل تراس‌هایی فوق‌العاده دارند که با رفتن به آنها می‌توانید ساعت‌ها روی تخت دراز بکشید و آفتاب بگیرید.
۴- استخر مخصوص کودکان: این هتل جدای از آنکه یک استخر عالی مخصوص بزرگسالان دارد یک استخر دنج و عالی مخصوص کودکان نیز دارد تا امکانات تفریحی‌اش فقط محدود به بزرگسالان نباشد. در استخر کودکان این هتل با خیال راحت می‌توانید ساعت‌ها با فرزندتان بازی کنید و خوش بگذرانید.

 

 

هتل آماری اوشن

 


۵- دسترسی عالی به مکان‌های تفریحی پاتایا: یکی از امتیازات ویژه‌ی این هتل محل قرارگیری آن است که در فاصله‌ی نزدیکی به مکان‌های دیدنی و تفریحی پاتایا قرار دارد. فاصله‌ای اغلب کمتر از یک کیلومتر. سالن نمایش تیفانی، کافه هارد راک و جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا از جمله مهمترین جاذبه‌های نزدیک به آن هستند.

۰۴ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران