اقامتی ارزان و لوکس در هتل‌های ۳ ستاره‌ی پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
اقامتی ارزان و لوکس در هتل‌های ۳ ستاره‌ی پاتایا

پاتایا یکی از پررفت‌وآمدترین و زیباترین جزایر تایلند است که می‌شود با تور تایلند در آن حسابی خوش گذراند و متوجه گذر زمان نشد. شهری پر از سواحل دنج و ناب و پر از طبیعت توریستی. شهری که به تفریحات و رویدادهایش شناخته می‌شود و کمتر گردشگری در سراسر دنیا وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد. شهری پر از رستوران‌های دریایی و پر از کافه‌های روزانه و شبانه که اگر به دنبال هتل‌هایی نسبتا لوکس و در عین حال ارزان قیمت برای اقامت در آن هستید همراه ما باشید تا ۷ هتل ۳ ستاره‌ی محبوب این شهر در میان گردشگران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- هتل Bella Express


یک هتل عالی که پیاده با ساحل شهر پاتایا تنها هفت دقیقه فاصله دارد. هتلی که دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی این شهر دارد و اتاق‌هایش از تهویه‌‌ای مناسب برخوردار هستند. هتلی که تورهای مختلف برای مهمانانش برگزار می‌کند و یک استخر روباز عالی برای شنا کردن و خوش گذراندن دارد. استخری که در کنارش یک کافه‌ی عالی برای نوش جان کردن انواع نوشیدنی‌ها و غذاها وجود دارد. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است و در بیشتر مکان‌هایش نیز سیگار کشیدن جایز نیست اما برای افراد سیگاری اتاق دودهایی نیز دارد.

 

بهترین گردش‌های یک روزه از مقصد پاتایا

 

 

Bella Express

 


۲- اقامتگاه Wind Mill


یک اقامتگاه عالی که ۹۵ اتاق تمیز و شیک برای اقامت دارد. اقامتگاهی که در کنار استخر روباز مخصوص بزرگسالان، استخری مخصوص کودکان نیز دارد و کارمندانش به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند. هتلی که غذاهایش در عین حال که با کیفیت می‌باشند نسبتا ارزان قیمت نیز هستند و با بسته‌بندی مناسب امکان بیرون بردن غذا را برای شما فراهم می‌آورد. تراس‌های آفتابگیر و باغ این هتل که جایی دنج و آرام برای قدم‌زدن است از دیگر مکان‌های عالی آن برای گشت و گذار به حساب می‌آیند. این هتل در فاصله‌ی زمانی ۱۵ دقیقه‌ای تا مجموعه جهانی الماس و سالن نمایش تیفانی قرار دارد.

 

معرفی هتل آماری اوشن یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس پاتایا

 

 

Wind Mill

 


۳- هتل Vista


یک هتل آپارتمانی عالی که ۱۳۰ اتاق تمیز و مناسب برای اقامت دارد. هتلی که مرکز تناسب اندام آن یکی از بخش‌های ویژه‌ی آن به حساب می‌آید. مرکزی که در کنارش یک استخر درجه یک دارد تا قبل و بعد از ورزش بتوانید تنی به آب بزنید و خستگی از نهاد خود بیرون کنید. هتلی که استخر کودکان نیز در خود دارد و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد.

 

معرفی هتل کیپ دارا ریزورت ؛ هتل ۵ ستاره پاتایا

 

 

هتل Vista

 


۴- هتل Golden Beach


گلدن بیچ یکی از هتل‌های پرطرفدار در میان گردشگران است که در بیشتر نظرسنجی‌ها بالاترین امتیاز را در میان هتل‌های ۳ ستاره‌ی پاتایا کسب کرده است. هتلی که کارکنانش به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند و تنها در فاصله‌ی ۳۰۰ متری از ساحل پاتایا قرار دارد. هتلی که تراس آفتابگیر مناسبی برای استراحت روزانه‌ی مهمانانش دارد و استخر روبازش یکی از استخرهای روباز نسبتا معروف در پاتایا به حساب می‌آید. این هتل ۳ رستوران را در خود دارد که غذاهای مختلفی در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که دامنه‌ی آنها از غذاهای دریایی است تا غذاهای سنتی تایلندی و برخی غذاهای بین‌المللی.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا

 

 

هتل Golden Beach

 


۵- هتل Ibis Pattaya


هتلی که ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مهمانانش دارد و به آنها در فضاهای عمومی‌اش اینترنت رایگان ارائه می‌کند. هتلی که دوستدار حیوانات است و می‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل آن ببرید. هتلی که برای افراد ناتوان تدارک ویژه دیده است تا آنها نیز بتوانند از امکانات این هتل در حد کمال استفاده کنند. هتلی که اتاق‌های مجزا برای افراد سیگاری و غیرسیگاری دارد تا تمامی مهمانانش بتوانند از بودن در این هتل لذت ببرند. از امکانات ویژه‌ی این هتل که بسیار در نظر گردشگران می‌ماند کرایه دادن دوچرخه برای گشت و گذار در پاتایا است. رستوران این هتل هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند هم غذاهای بومی و سنتی تایلندی.

 

۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا که لوکس‌ترین اقامت‌ها را می‌توانید در آنها داشته باشید

 

 

هتل Ibis Pattaya

 


۶- هتل Lk Residence


در فاصله‌ی یک کیلومتری از خیابان واکینگ پاتایا هتلی واقع شده است که امکانات رفاهی و تفریحی چشم‌گیری دارد. امکاناتی از جمله یک استخر زیبای روباز و همینطور اتاق سونا و بخار. مرکز تناسب اندام این هتل از دیگر امکانات ویژه و خاص آن به حساب می‌آید که همواره مورد توجه گردشگران است. این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و تمامی کارکنانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. این هتل در کنار رستوران خود یک کافه‌ی عالی نیز برای سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها نیز دارد.

 

بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

 

 

هتل Lk Residence

 


۷- هتل Pattaya Centre


یک هتل عالی که از داخل پنجره‌ی بزرگ اتاق‌هایش و همینطور تراس‌های دلبازش می‌توانید به دریا چشم بدوزید و لذت ببرید. هتلی که میزبان تعداد زیادی از مراسم‌های مردمی شهر پاتایا است و در رستورانش هم غذاهای آسیایی طبخ می‌شوند و هم غذاهای معروف بین‌المللی. هتلی که در موقعیت خوبی از شهر واقع شده است و دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی پاتایا دارد.

 

 

هتل Pattaya Centre

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران