معرفی هتل Adam & Eve آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی هتل Adam & Eve آنتالیا

ما در مقتدرسیر تابان، چندین هتل معروف آنتالیا را با هم مرور کرده‌ایم و امروز نیز به سراغ یکی دیگر از هتل‌های لوکس و بسیار محبوب این شهر می‌رویم. در سفر با تور آنتالیا هتل Adam & Eve یک هتل بسیار بزرگ با گنجایش بالا و البته امکاناتی کامل است. هتلی که به درد آنتالیا و جو تفریحی آن می‌خورد و برای سفر تابستانی به آنتالیا انتخابی‌ فوق‌العاده به حساب می‌آید. با ما همراه باشید تا در ادامه مروری داشته باشیم بر هتل لاکچری Adam & Eve در آنتالیا.

 

کوتاه درباره هتل Adam & Eve

Adam & Eve از جمله هتل‌های لاکچری در آنتالیا است که تنها برای بزرگسالان بوده و افراد زیر ۱۸ سال امکان اقامت در آن‌جا را ندارند. یک هتل استثنایی با ساحلی بزرگ و اختصاصی، اسکله اختصاصی، امکانات عالی در ساحل، چندین استخر، فضای سبز، اتاق‌هایی شیک و ... که تمامی امکانات لازم برای یک سفر مفرح و جذاب را برایتان به همراه خواهد داشت.

فضای کلی این هتل در تابستان عالی بوده و شلوغی آن در واقع شادی محیط Adam & Eve را بیشتر می‌کند. طراحی مدرن و مینیمالیستی اتاق‌ها اگر چه مجلل نیست، اما کاملا مطابق با استانداردهای یک هتل ۵ ستاره است. اتاق‌ها اغلب دارای تراس هستند و با توجه به باز بودن اطراف هتل، فضای سبز و نزدیکی به دریا، آب و هوایی عالی را در این مکان تجربه خواهید کرد.

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

انتخاب‌های شما در میان اتاق‌ها و سوییت‌ها از نظر اندازه و منظره‌ای که پیش رو خواهید داشت، متنوع است، اما طراحی اتاق‌ها عموما همگی به یک شکل بوده و تفاوت چندانی با هم ندارند. در میان اتاق‌ها دو نمونه با اندازه‌ای مختلف وجود دارند، اما در میان سوییت‌ها شما می‌توانید از میان سوییت‌های پایه با قیمت مناسب تا سوییت‌های ماه عسل، کینگ سوییت که فضایی بسیار باز دارند، دیزاین سوییت‌هایی که نمایی جذاب رو به دریا خواهند داشت و ... انتخاب کنید.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی از قبیل حمام لوکس، سرویس صبحانه رایگان، کانال‌های ماهواری، تجهیزات راهی و ... می‌شود. ویلاهای آدم و هوا نیز وجود دارند که بعضی رو به فضای سبز و بعضی دارای استخر اختصاصی کوچکی هستند و در آن‌ها سیستم مبلمان کامل نیز در نظر گرفته شده است.

غذا و نوشیدنی

در مجموع ۷ رستوران در جاهای مختلف این هتل در نظر گرفته شده که غذاهای دریایی، بهترین غذاهای ترکیه، غذاهای بین‌امللی، غذاهای ژاپنی و ایتالیایی را پوشش می‌دهند. یک رستوران کاملا تاریک نیز در این هتل در نظر گرفته شده که با پرداخت هزینه‌ای مضاعف می‌توانید در تاریکی مطلق غذای خود را سفارش داده و میل کنید. یک رستوران اصلی نیز در این محل هست که صبحانه‌ی رایگان در آن ارائه می‌شود. صبحانه‌ای کامل و عالی که برای تمامی مشتریان هتل رایگان خواهد بود.

از نظر نوشیدنی هم شما می‌توانید در جاهای مختلف هتل نوشیدنی سفارش دهید. از جمله در کنار ساحل. یک کافه برای سفارش نوشیدنی‌های گرم و سرد و شیرینی و دسر نیز در Adam & Eve وجود دارد تا شما را از نظر خوراکی‌ها، کاملا از بیرون هتل بی‌نیاز کند.

 

معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

بخش‌های تفریحی

قبل از هر چیز، این هتل چند استخر دارد که مهم‌ترین آن‌ها استخر بزرگ و عریض اصلی هتل است. استخری که درست در وسط حیاط هتل قرار گرفته و فضای سبز در اطرافش است. در کنار این استخر بزرگ چند استخر کوچک نیز وجود دارد. همچنین یک استخر برای بازی‌های آبی نیز در نظر گرفته شده که البته تنها شامل چند سرسره آبی می‌شود.

از بخش‌های مهم تفریحی، می‌توان به برنامه‌های متنوعی که هتل برای مسافران در نظر می‌گیرد اشاره کرد. از جمله انواع کنسرت‌ها، نمایش‌های لباس، نمایش‌های گروهی و... . یک سری از برنامه‌ها در ایام شلوغ سال هر روز و هر شب انجام می‌پذیرد و تنها بخشی از برنامه‌های خاص هستند که طی یک تاریخ مشخص اجرا می‌شوند. از جمله بعضی کنسرت‌ها که در آن‌ها هنرمندان معروف به هتل دعوت می‌شوند.

 

اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

اسپا، مرکز درمانی و سالن ورزشی

برای یک هتل بسیار عالی همچون Adam & Eve، داشتن یک مرکز اسپا بسیار پر اهمیت است. مرکز بزرگ اسپا و سلامت هتل نیز با مساحت بزرگ، سالن‌های اختصاصی، سوییت‌های مخصوص زوج‌ها و ... بهترین تجربه را در این زمینه برای شما به همراه خواه داشت. از طرفی سالن ورزشی و زمین‌های بازی ساحلی و زمین ورزشی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده که می‌توانند از آن‌ها نیز بهره ببرند.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

۰۶ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران