معرفی تور پرواز بر فراز آسمان ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی تور پرواز بر فراز آسمان ایروان

ایروان پایتخت ارمنستان است و یکی از زیباترین شهرهای ارمنستان و تاریخی‌ترین نقاط جهان به شمار می‌آید. شهری که مکان‌های جذابی برای بازدید دارد و مسافران تور ارمنستان با حالی سرخوش به آن وارد می‌شوند. شهری که در کافه‌های شبانه‌ی آن می‌توانید سیاهی شب را با شور و هیجان به سپیدی صبح برسانید. شهری که همه روزه در آن تورهای زیادی برگزار می‌شوند. تورهایی که شما را به تماشای طبیعت اطراف و درون ایروان می‌برند. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال پرواز بر فراز آسمان آن هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا تور چتر بازی در آسمان ایروان را خدمتتان معرفی کنیم.


تور چتر بازی در ایروان

اگر دوست دارید در جایی میان ابرها حرکت کنید، از ارتفاع نمی‌ترسید، از پرواز به هیجان می‌آیید و دوست دارید در آسمان ایروان سبک به رقص درآیید، در سفر به این شهر این امکان برایتان فراهم آمده است. در این شهر می‌توانید در یک تور جذاب ثبت‌نام کنید و طی آن در آسمان شهر با چتر پرواز کنید. این تور یکی از تورهای هیجان‌انگیز ایروان به شمار می‌آید. توری که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد و برای شما تجربه‌های مختلف به ارمغان می‌آورد. تجربه‌هایی از جمله:

1- تماشای شهر تاریخی ایروان از ارتفاع
2- رفتن به طبیعت ایروان
3- همراهی یک مربی پرواز حرفه‌ای
در این تور شما تا ارتفاع ۲۸۰۰ متری از سطح دریا بالا می‌روید و درحالیکه خیالتان از بابت امنیت راحت است آسمان شهر ایروان را سیر می‌کنید.

امکانات تور چتر بازی در ایروان

1- این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شرکت‌کنندگانش در شهر ایروان را دارد.
2- در این تور شما سرنشین چتر یک مربی حرفه‌ای در زمینه‌ی پرواز به شمار می‌آیید. بنابراین امکان پرواز با یک مربی باتجربه و حرفه‌ای از مهمترین امکانات این تور است.
3- در این تور شما بیمه هستید و خدایی ناکرده اگر اتفاقی برایتان بیفتد تمامی هزینه‌هایتان با شرکت بیمه است. ‌
4- در این تور از شما با دوربین گوپرو فیلمبرداری به عمل می‌آید و یک یادگاری عالی از سفر به ایروان خواهید داشت.
5- تمامی تجهیزات ایمنی از جمله لباس پرواز و کلاه ایمنی در این تور به شما ارائه داده می‌شود.
6- در این تور اگر جدای از تجربه‌ی یک مرتبه پرواز بر فراز آسمان ایروان، بخواهید چتر بازی را نیز بیاموزید این مهارت به شما آموزش داده می‌شود.

 

تجربه ۶ تفریح جمعی در سفر به ایروان

مدت زمان پرواز در آسمان ایروان

با شرکت در این تور شما از ۱۰ دقیقه تا ۱ ساعت بسته به هزینه‌ای که بخواهید انجام بدهید، می‌توانید پرواز را تجربه کنید. پروازی که از ۲ هزار تا ۲ هزار ۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع می‌گیرید و تمام زیبایی‌های شهر ایروان از جمله دریاچه‌ی سوان ارمنستان را زیر پاهایتان می‌توانید ببینید.

ساعات برگزاری تور چتر بازی در ایروان

این تور همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۴ عصر در شهر ایروان برگزار می‌شود و شما با توجه به زمان و شرایط خودتان می‌توانید ساعتی میان این ساعات را برای شرکت در تور انتخاب کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم ساعات میانه‌ی روز را برای شرکت در این تور انتخاب کنید.

 

۱۰ تجربه‌ی متفاوت در سفر به ارمنستان

نکات ویژه درباره تور چتر بازی در ایروان

1- برای شرکت در این تور باید حداقل ۴۸ ساعت قبل از برگزاری آن ثبت‌نام انجام بدهید. برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه کنید و در این وب‌سایت با جستجوی نام ایروان به دنبال تور پاراگلایدر در ایروان باشید.
2- این تور در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزار می‌شود. بنابراین اگر آب و هوا خوب نباشد تور لغو و روز دیگری برای برگزاری آن به شما پیشنهاد می‌شود. اگر شما نخواهید در روز دیگری در این تور شرکت کنید تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.
3- اگر بخواهید شرکت در این تور را لغو کنید؛ حداقل باید ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید تا تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود.
4- در این تور افرادی که دچار مشکلات قلبی هستند و نیز تحت درمان خاصی قرار دارند نمی‌توانند شرکت کنند. همچنین شرکت در این تور به خانم‌های باردار نیز توصیه نمی‌شود.
5- برای شرکت در این تور لباس‌های ورزشی مناسب به تن داشته باشید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی و نیز کرم ضد آفتاب نیز همراه داشته باشید.
6- برای شرکت در این تور نیازی نیست تا به حال تجربه‌ی پرواز با چتر را داشته باشید. برای این تجربه فقط کافی است علاقه‌ داشته باشید.

 

راهنمای سفر از تفلیس به ایروان

۰۷ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران