سفر به آنتالیا و تجربه تور خصوصی قایق‌های لوکس

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
سفر به آنتالیا و تجربه تور خصوصی قایق‌های لوکس

آنتالیا جزیره‌ی زیبایی‌های ترکیه به شمار می‌آید که انواع تفریحات لوکس را در آن می‌شود تجربه کرد. جزیره‌ای که جاذبه‌های تاریخی بسیاری در خود دارد، اما آنچه باعث می‌شود بیشتر گردشگران تور آنتالیا به آن مراجعه کنند، نه جاذبه‌های تاریخی آنتالیا، بلکه جاذبه‌های لوکس تفریحی آن است. این جزیره یکی از بهترین نقاط تور ترکیه برای انواع تفریحات آبی و تورهای دریایی به شمار می‌آید. در سفرتان به آنتالیا اگر می‌خواهید با یکی از تورهای خصوصی لوکس آشنا شوید، همراه ما باشید تا تور خصوصی قایق‌های لوکس این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


تور خصوصی قایق‌های لوکس آنتالیا

در این شهر قایق‌هایی وجود دارند که تمامی امکانات لازم نه تنها برای تفریحات آبی جذاب در آنتالیا را دارند. قایق‌هایی که عالی‌اند برای آنهایی که می‌خواهند در ماه عسل‌شان یک تفریح ویژه داشته باشند. قایق‌هایی لوکس که خانواده‌های ثروتمند در دنیا صاحبان آنها هستند. حالا شما با سفر به آنتالیا می‌توانید برای چند ساعت صاحب این قایق‌ها شوید و در آب‌های آنتالیا گشت بزنید. قایق‌هایی که به انتخاب خودتان می‌توانید ساعت شروع تورتان در آنها را انتخاب کنید و متناسب با ساعتی که انتخاب می‌کنید وعده‌های غذایی را می‌توانید در آنها نوش جان کنید. این تور خصوصی میان ۵ تا ۸ ساعت به درازا می‌کشد و مطمئن باشید متفاوت‌ترین اوقات شما در سفر به آنتالیا را رقم می‌زند. شیوه‌ی استاندارد شرکت در این تور، رزرو آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶:۳۰ دقیقه عصر است. چرا که در این ساعات هم می‌توانید وعده‌ی غذایی ناهار را نوش جان کنید، هم مناظر زیبای آنتالیا را ببینید و هم تمامی تفریحاتی را که می‌شود انجام داد را انجام بدهید.

 

در آنتالیا چی بخریم ؟ از کجا بخریم؟

امکانات تور خصوصی قایق‌های لوکس آنتالیا

  • با شرکت در این تور شما یک وعده‌ی غذایی مهمان صاحب قایق هستید و برخی از تنقلات نیز برایتان فراهم است.
  • این تور سرویس رفت و برگشت به برخی هتل‌های آنتالیا را دارد. اگر هتل شما نیز جزو آنها باشد می‌توانید به راحتی در این تور شرکت کنید و پس از پایانش نیز به محل اقامت‌تان بازگردید.
  • با شرکت در این تور تفریحات مختلفی را می‌توانید تجربه کنید. از جمله اینکه به بازدید از برخی مناطق دیدنی آنتالیا بروید، یک زندگی آبی لوکس را برای چند ساعت تجربه کنید، تنی به آب بزنید و شنا کنید، روی دماغه قایق زمان صرف کنید و زیباترین تصاویر عمرتان را ببینید.
  • در این تور می‌توانید به دیدن غار دزدان دریایی بروید و سپس در سه بخش مختلف شنا کنید و لذت ببرید.
  • مکان‌های شنا در این تور خلیج باستانی فاسلیس، خلیج آلاکاسو و خلیج کیریش هستند که تن سپردن به آب هرکدام آنها یک تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیز است.
  • مدت زمان توقف در خلیج باستانی فاسلیس با شرکت در این تور در حدود 1 ساعت است و مدت زمان توقف در خلیج کیریش در حدود نیم ساعت.

نکات ویژه تور خصوصی قایق‌های لوکس آنتالیا

1- ساعت برگزاری این تور را شما خودتان می‌توانید معین کنید و پیشنهاد ما به شما این است که قبل از ظهر را برای آغاز این تور انتخاب کنید.
2- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این سایت با جستجوی نام آنتالیا می‌توانید، تور خصوصی قایق‌های لوکس آنتالیا را پیدا کنید و در آن ثبت‌نام نمایید.
3- این تور یکی از تورهای خصوصی است که محدودیتی برای شرکت‌کنندگان ندارد. بنابراین می‌توانید در یک تفریح خانوادگی در آن شرکت کنید و یا فقط و فقط شرکت در آن را برای خودتان رزرو نمایید.
4- با شرکت در این تور حیوانات خانگی‌تان را نیز می‌توانید همراه داشته باشید و از این جنبه محدودیتی ندارید.

 

بهترین کافه‌های آنتالیا برای نوشیدن یک فنجان قهوه ترک

5- امکانات لازم از جمله صندلی برای فرزندان خردسال شما در این تور فراهم آمده است.
6- شرکت در این تور نزدیک به هزار دلار برایتان هزینه دارد. بنابراین جزو تورهای گران به شمار می‌آید که هرفردی قادر به شرکت در آن نیست.
7- این تور در صورت مناسب بودن شرایط جوی برگزار می‌شود. بنابراین در صورت بدی آب و هوا تور لغو و هزینه‌ی شما بهتان عودت داده خواهد شد. البته پیشنهادی نیز به شما ارائه می‌شود که طی آن می‌توانید یک روز دیگر در این تور شرکت کنید.
8- در صورت لغو این تور از جانب شما اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید، تمامی هزینه‌های شما بهتان عودت داده خواهد شد؛ اما اگر بعد از ۲۴ ساعت باشد پولی به شما بازگردانده نخواهد شد.

 

معرفی غار شگفت‌انگیز کارائین در آنتالیا

۰۸ تیر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران