تجربه سفر به آنتالیا با کودکان

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
تجربه سفر به آنتالیا با کودکان

آنتالیا بهشتی برای ساختن تعطیلاتی بی‌نظیر است. جایی که ویرانه‌های تاریخی، زیبایی‌های فضای باز و سواحل بسیار باشکوه در نزدیکی یکدیگر خودنمایی می‌کنند و این خطه را بسیار مناسب سفرهای انفرادی و خانوادگی می‌نمایند. در این شهر، امکانات تفریحی متعدد و فعالیت‌های مختلفی برای فرزندان خردسالتان نیز وجود دارند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که در این مقاله همراه ما باشید تا سفر با تور آنتالیا با کودکان را نیز تجربه کنید.

 

Sandland

در این جشنواره سالانه شگفت‌انگیز که بین ماه‌های مه و دسامبر برگزار می‌شود، حتما از آنتالیا دیدن کنید. مجسمه‌سازهای شن و ماسه از سراسر جهان، برای خلق آثار هنری غول پیکر و باشکوه به این شهر سفر می‌کنند و با توجه به موضوعات مطرح شده، کارهایشان را ارائه می دهند. جالب است بدانید که موضوع جشنواره امسال، "عجایب جهان و اسطوره شناسی" بوده است و شرکت کنندگان صرفا می‌توانستند آثاری با مضامین شخصیت‌های اسطوره ای در ساختارهایی باستانی خلق کنند.

 

فعالیت‌های مناسب برای کودکان در استانبول

سرزمین افسانه‌ها

اگر هتلی را رزرو نکرده‌اید، بهتر است از اقامتگاه سرزمین افسانه‌ای بی‌نصیب نمانید. اینجا در کنار پارک تفریحی و امکانات بی‌نظیر بازی و سرگرمی، اقامتگاهی لوکس و مناسب برای شما و فرزندانتان مهیاست. در واقع ما در مورد یک پارک آبی عظیم در فضای باز صحبت می‌کنیم که بیش از ۷۰ سرسره، یک سینمای ۵ بعدی، شنا همراه دلفین‌ها و فعالیت‌های روزانه تفریحی را به کودکان هدیه می‌دهد.

 

غذاخوری‌های مناسب کودکان در استانبول

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا که با طول ۱۳۱ متر، در نزدیکی دریا واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های تونلی جهان به شمار می‌آید، بهترین تفریحات را در سفر با تور آنتالیا برای شما و فرزندانتان رقم می‌زند. ۴۰ آکواریوم موضوعی، موزه جهانی برف و یخ (جایی که بچه‌ها می‌توانند با برف واقعی بازی کنند!)، یک خانه موجودات خزنده گرمسیری و سینما Oceanride XD (جایی که می‌توانید دنیای زیر آب را تجربه کنید)، امکاناتی هستند که می توانند کودکانتان را به اندازه کافی شاد و هیجانزده کنند و سفری خاطره‌انگیز را برایشان به یادگار بگذارند.

پارک آبی و پارک دلفین‌ها

پارک آبی با سرسره‌های رنگارنگ بسیار، دریاچه موج و استخری برای تفریحات آبی، مکانی عالی برای بازی بچه‌ها در طول روز محسوب می‌شود. اگر این امکانات به نظرتان کافی نیستند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به پارک دلفین‌ها در مجاورت این پارک آبی بزنید و به فرزندانتان فرصت شنا و بازی با دلفین‌ها را بدهید. گفتنی است یک نمایش روزانه در ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر برگزار می‌شود که دلفین‌های پارک، نهنگ‌های بلوگا و سیل‌ها، استعدادهای شگفت‌انگیز خود را ارائه می‌دهند.

اکتور لونا پارک

این پارک تفریحی که در سال ۱۹۸۶ افتتاح شده، در واقع یک مدرسه قدیمی است که اکنون انواع وسایل بازی و تفریح از جمله چرخ و فلکی غول پیکر را برای فرزندتان رقم می‌زند. البته باید گفت که وسایلی نیز برای بازی و سرگرمی بزرگسالان در نظر گرفته شده است. در این میان تونل وحشت و قطاری که از میان قلعه‌ای متروکه عبور می‌کند، خصوصا در شب بسیار اغواکننده است.

 

اردوهای تابستانی برای کودکان در استانبول

موزه اسباب بازی

با ورود به موزه اسباب بازی آنتالیا، به گذشته برخواهید گشت و خواهید دید که چگونه اسباب بازی‌های کودکان در طول قرن‌ها تغییر یافته‌اند. این موزه که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد، حدود ۳۰۰۰ اسباب بازی عتیقه را در خود جای داده که برخی مربوط به سال‌های ۱۸۰۰ هستند و برخی به دوران مدرن‌تر برمی‌گردند که بچه‌ها با شخصیت‌های مربوط به آنها آشنایی دارند. این عناصر فقط برای کودکان جذاب نیستند، بلکه بزرگسالان را نیز درگیر خود می‌کنند و آنها را به دوران خوش کودکی بازمی‌گردانند. پیشنهاد می‌کنیم هنگام گشت وگذار در کالیسی حتما با فرزندانتان سری به این موزه بزنید.

آبشارهای Kursunlu 

با کشف شگفتی‌های طبیعی و خیره‌کننده آبشارهای Kursunlu آنتالیا، به کودکانتان فرصتی عالی برای تفریحی هیجان انگیز را می‌دهید. آبهای در حال سقوط که در فاصله کمی از آنتالیا واقع شده‌اند، شبیه دنیای خیالی کودکان هستند و در عین حال زیبایی‌های بی نظیری از مناظر مختلف ترکیه را به نمایش می‌گذارند.

می توانید برای رسیدن به این محدوده، پیاده مسیر رودخانه را در دل جنگل‌های سرسبز کاج دنبال کنید و به سقوط آب و استخر زیبایش از ارتفاع ۱۸ متری نگاه کنید. و یا ماشین کرایه کنید و یا از آژانس‌های گردشگری برای این سفر روزانه کمک بگیرید. همچنین حوالی آبشار مکانی مناسب برای لذت بردن از پیک نیک و دیدن لاک‌پشت، خرچنگ و ماهی‌های آب محسوب می‌شود.

ساحل لارا

پلاژ شلوغ ساحل لارا درست در شرق آنتالیا و در امتداد ۱۴ کیلومتر ماسه طلایی ساحلی و آب پاک و زلال واقع شده است. در اینجا شرایطی ایده آل را برای لذت بردن از اوقات با کیفیت در تعطیلات خانوادگی خواهید یافت. فرزندان نوجوان خانواده‌ها، می‌توانند از تفریحات آبی متنوع برخوردار شوند در حالی که کوچکترها از ساختن قلعه‌های ماسه‌ای و یا جست و خیز در ابتدای آب‌های کریستالی بسیار لذت خواهند برد. از آنجا که این پلاژ برنده جایزه پرچم آبی است، بنابراین والدین می‌توانند مطمئن باشند که بچه‌هایشان می‌توانند از بازی در یک محیط تمیز و امن، با تمام امکانات ضروری بهره ببرند.

 

تفریح‌های مناسب کودکان در مارماریس

بستنی فروشی Dondurma Dukkani

Dondurma Dukkani، یک بستنی فروشی زنجیره ای در آنتالیاست که بسیار محبوب کودکان و بزرگسالان است. همه ما می‌دانیم که وقتی بچه ها زیر نور آفتاب، و یا در کنار دریا و شن فعالیت می‌کنند چقدر هوس بستنی می‌کنند. اینجاست که گزینه‌های متنوع این بستنی فروشی در طعم‌های شگفت انگیز از میوه‌های فصلی و تازه و با قیمتی ارزان، به کمک شما می‌آیند. در اینجا صفی طولانی از علاقمندان به بستنی را خواهید یافت اما منصرف نشوید، زیرا پرسنل این بستنی فروشی بسیار سریع و کارآمد هستند. 

۲۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران