تجربه پاراگلایدر سواری در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
تجربه پاراگلایدر سواری در آنتالیا

تور آنتالیا بهترین انتخاب شما در تابستان برای سفر به سرزمینی است که انواع تفریحات آبی، خوراکی، خرید، بازدید از آثار باستانی و گشت و گذار در مناطق آرام را یک جا برای شما فراهم می‌کند. در این میان یکی از تفریحات هیجان‌انگیزی که برخی از گردشگران علاقه دارند خارج از کشور آن را تجربه کنند، امتحان کردن پرواز بر فراز آسمان و تماشای یک سرزمین زیبا از ارتفاع توسط پاراگلایدر است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان این تفریح و آدرنالین هستید، با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

 

سه مکان عالی برای پاراگلایدر در آنتالیا

در صورتی که از هیجان لذت می‌برید و نترس هستید، پاراگلایدر یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توانید در نقاط مختلف دنیا تجربه کنید. در صورتی که قصد سفر به استان آنتالیا را دارید، سه منطقه مناسب برای امتحان کردن این تفریح را خدمت شما معرفی می‌کنیم:

 

Ulusky Tandem Paragliding

اولاسکی جایی است که فعالیت و انجام پاراگلایدر در آلانیای ترکیه آغاز شد. Tandem Paragliding یک شرکت پیشگام ورزش ماجراجویی در اینجا است که شما را در یکی از بهترین فعالیت‌های ماجراجویی که می‌توانید هنگام بازدید از آلانیا تجربه کنید، همراهی می‌کند. خلبانان حرفه‌ای این شرکت هر روز پنج یا شش بار پرواز می کنند و گردشگران زیادی را از جمله مرد، زن، پیر و جوان را به پرواز در می‌آورند. قبل از هر چیز شرایط آب و هوایی منطقه با دقت ارزیابی می‌شود و در امنیت کامل خواهید توانست در اولاسکی به پرواز درآیید.

 

معرفی غار شگفت‌انگیز کارائین در آنتالیا

 

Fly Lycia Paragliding

به گفته لئوناردو داوینچی، هنگامی که طعم پرواز را بچشید، با چشمانی معطوف به آسمان قدم خواهید زد، زیرا قبلا در آنجا بوده اید و همیشه آرزو خواهید کرد تا به آنجا برگردید. فلای لیسیا قدیمی‌ترین شرکت پرواز با پاراگلایدر در کاس است که از سال ۲۰۰۱ خلبانان باتجربه و ماهری را برای پرواز بر روی کاس آماده کرده‌اند. شما می‌توانید با آنها احساس امنیت کرده و از پرواز خود لذت ببرید.

Beydağları coastal national park

تله کابین Olympos در منطقه کمر و در ۵۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. این شرکت که در پارک ملی Beydaglari تاسیس شده، تجربه‌ای پرماجرا را برای میهمانانی در حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر ارائه می‌دهد. سفر از ایستگاه دره ۷۲۶ متری تا ایستگاه کوهستانی با ارتفاع ۲۳۶۵ متر تقریباً ۱۰ دقیقه طول می کشد. ماجراجویی با تله‌کابین که از ارتفاعی زیبا و با طراوت در پارک ملی می‌گذرد، گردشگران را از بالای درختان مخروطی، سروها و گیاهان بومی که مشخصه این منطقه هستند، هدایت می‌کند. این سفر در کوه Tahtali ، بلندترین کوه جهان از سطح دریا به پایان می‌رسد. در بالای کوه، بازدیدکنندگان از منظره‌ای پانوراما و ۳۶۰ درجه و هوای تمیز لذت می برند. علاوه بر این، پارک ملی Beydağları مکان خوبی برای پیاده‌روی، کوهنوردی، کمپینگ و ورزش‌های آبی است.

 

اولودنیز Ölüdeniz نیز یک دهکده کوچک تفریحی در منطقه فتحیه، واقع در جنوب غربی کشور ترکیه است که به استان آنتالیا نزدیک است. این منطقه در قسمت شمالی به کوه و در قسمت جنوبی به سواحل دریای اژه محدود می‌شود. سواحل این دهکده به شکل شنی هستند. الودنیز به خاطر سایه‌بان های آبی فیروزه‌ای و نارنجی رنگش شهرت یافته است و یکی از پنج ساحل مشهور جهان به شمار می رود که بیشترین توریست را به خود جلب می‌کند. همچنین مشهورترین جاذبه این مکان پرواز با پاراگلایدر است. موقعیت خوب این منطقه و یک ارتفاع ۱۹۶۹ متری در حاشیه دریا یک محل مناسب برای پاراگلایدینگ به وجود آورده که چشم‌اندازی بی نظیر برای پرش محسوب می‌شود. از نظر آب و هوا بیشتر اوقات در فصل تابستان برای پرواز مناسب است.

 

آب و هوای آنتالیا در فصل‌های مختلف

بهتر است بدانید برای پرواز با پاراگلایدر شما نیاز به تجربه قبلی ندارید. فقط کافی است شجاع باشید و خود را به دستان امنی از شرکت‌های حاضر در استان آنتالیای ترکیه بسپارید. پرواز رویای افراد بسیاری است که مانند یک پرنده آزاد در آسمان و تا افق با سکوت برود و از زیبایی‌ها لذت ببرد. به طور معمول برای انجام این فعالیت توسط یک تور، هزینه‌ای که صرف این تفریح می‌کنید شامل انتقال تا محل شروع، حدود ۲۰ دقیقه پرواز، کلیه تجهیزات، راهنمایی، خلبان خبره، بیمه و عکس و فیلم برداری خواهد شد. بهتر است زمانی را ما بین ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر انتخاب کرده و از قبل رزرو کنید.

۱۳ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران