کارناوالی از بازی‌های شاد در شوترز بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
کارناوالی از بازی‌های شاد در شوترز بالی

مراکز متفاوت و متنوع، همیشه می‌توانند روحی تازه در سفر شما ایجاد کنند. مخصوصا در جایی مثل بالی که ممکن است چند باری به آن‌جا سفر کنید و سپس با پیدا کردن یک جای جدید، تجربه‌ای کاملا متفاوت از دیگر مسافران برای خود دست و پا کنید.

شوترز، جایی خاص و متفاوت در بالی است. یک رستوران با تم مینی گلف که البته این تنها اسمی برای این مکان است. شوترز در واقع یک کارناوال کوچک در گوشه‌ای از بالی‌ست که می‌تواند ساعاتی شاد را برایتان رقم بزند.

کوتاه در مورد شوترز

قبل از هر چیز باید بگوییم که این مکان برای کسانی که به صورت جمعی همراه تور بالی شده‌اند، مناسب است.‌ زوج‌های جوان نیز می‌توانند در آن جا خوش بگذرانند، اما جمع‌های بزرگ با بازی‌های متنوعی که در شوترز فراهم شده، واقعا خوش خواهند گذراند.

همه چیز در این محل به گونه‌ای طراحی شده که لبخند را به روی لبتان بیاورد. اولین چیزی که چشم شما را معطوف خود خواهد کرد، طراحی شاد با استفاده از رنگ‌های سفید و آبی و قرمز است. بخش زیادی از فضای شوترز در محلی روباز واقع شده است و شما محل‌های متفاوتی را خواهید دید که برای غذا خوردن در نظر گرفته شده. بازی‌های مختلفی در این محل وجود دارد که می‌توانید بر طبق سلیقه خود آن‌ها را انجام دهید و همراه با خوردن غذا، سفارش نوشیدنی و لذت بردن از فضای کلی این مکان، ساعاتی فوق‌العاده را در شوتر داشته باشید.

 

۶ رستوران خانوادگی در بالی

منوی رستوران شوترز بالی

اگر در سفر به بالی، سری به شوتر زدید، در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای فست فود همچون پیتزاهای مختلف، ساندویچ‌های متنوع، مرغ سخاری، انواع سالادها و ... را سفارش دهید. در این جا خبری از غذاهای محلی، استیک یا پاستا و غذاهایی از این دست نیست، اما کیفیت پیتزا و ساندویچ‌هایی که در شوترز خواهید خورد، بسیار عالی هستند.

بخش دیگری از منو شامل تنقلات می‌شود که هنگام انجام بازی و خوردن نوشیدنی، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. تنقلات شامل پاپ کورن، سیب زمینی سرخ کرده، چیپس، بال سخاری و .. می‌شود و حتی می‌توانید برای کوچک‌ترها نیز پشمک سفارش دهید یا موز سوخاری بخرید.برای نوشیدنی که منوی کاملا جدا در نظر گرفته شده که شامل انواع نوشیدنی‌ها از برندهای مختلف می‌شود. در کنار نوشیدنی‌های مخصوص بزرگسالان، چند نوع آبمیوه و بستنی نیز در لیست هست که می‌توانید برای کودکان یا حتی خودتان سفارش دهید.

 

گردشی خانوادگی در پارک پرنده بالی

بازی‌هایی که می‌توانید در شوترز انجام دهید

از وقتی که در شوترز تغییراتی ایجاد شد، تم مینی گلف تنها اسمی است که برای این مجموعه مانده. در کنار زمین بزرگ مینی گلفی که برای این محل در نظر گرفته شده، شما می‌توانید بازی‌های بسیار بیشتری را در آن‌جا تجربه کنید. از جمله پرتاب‌ توپ بسکتبال، فوتبال‌دستی، تنیس روی میز، بیلیارد، دارت و ... . چند بازی جالب توجه و متفاوت نیز در شوترز برای مهمانان در نظر گرفته شده که از جمله‌ی آن‌ها زدن ضربات بیسبال در یک محیط بسته و همچنین پرتاب تبر است!

در مجموع محیط شادی که برای بازی در نظر گرفته شده، می‌تواند تا ساعت‌ها شما را مشغول نگه دارد و همینطور باعث شود تا شما هم چیزهای بیشتری برای خوردن و نوشیدن سفارش دهید.

 

بهترین ماه برای سفر و تفریح در بالی

نکاتی که باید قبل از رفتن به شوترز بالی بدانید

اولین نکته که باید بدانید این است که شوترز جایی ارزان نیست، اما از طرفی جایی گران نیز محسوب نمی‌شود. یکی از سوالاتی هم که خیلی در مورد شوترز پرسیده می‌شود این است که آیا محیط آن برای خانواده‌ها مناسب است؟ کاملا! محط شوترز مخصوصا در بعد از ظهرها برای تفریح خانوادگی در بالی کاملا مناسب بوده و شما می‌‌توانید همراه بچه‌ها به آن‌جا بروید. البته شب‌های کمی حال و هوای این محل تغییر می‌کند، اما با این حال هنوز هم برای جمع‌های خانوادگی مناسب است. در طول روز حتی بازی‌های مخصوص کودکان انجام می‌گیرد و در بعضی موارد جایزه‌هایی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

اگر در سفر به بالی حیوان خانگی همراه دارید، می‌توانید به این محل ببرید و البته فراموش نکنید که عکس‌های خوبی در شوترز بگیرید، چون محیط اینستاگرامی‌ِ زیبایی دارد.

۱۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران