خریدی ارزان در فروشگاه Grand Lucky بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
خریدی ارزان در فروشگاه Grand Lucky بالی

اگر با تور بالی به سفر می‌روید باید بدانید طیف وسایلی که می‌توانید با خودتان بخرید و بیاورید بسیار زیاد است. یکی از چیزهایی که می‌توانید به دوستان و نزدیکان‌تان به عنوان سوغاتی هدیه دهید غذاها و خوراکی‌های محلی است. منظور ما این نیست که برای خرید غذاهای محلی و معتبر باید با مسیرهای روستایی پیش بروید شما می‌توانید در یکی از بهترین سوپرمارکت‌‌های شهر در خیابان اصلی در سمینیاک لوازم کره‌ای، وسایل کوالالامپوری و سنگاپوری را در کنار تولیدات اندونزیایی پیدا کنید.

 

نودل‌های متنوع

ژاپنی‌ها در دنیا به استادان ساخت نودل مشهور هستند اما وقتی به بالی می‌آیید و از برخی نودل‌‌های خوشمزه امتحان می‌کنید می‌بینید که نباید تنها به القاب و اسامی اعتماد کنید زیرا در اینجا می‌توانید از بهترین نودل‌های فوری را پیدا کنید. برای خریدی جذاب در تنوع بالا به سوپرمارکت Grand Lucky بروید که ردیفی از قفسه‌های نودل در تنوع و مزه‌های مختلف را در دسترس قرار داده است. اگر می‌خواهید نودلی کاملا بالیایی بخرید پس نسخه Sambal Matah را بردارید. افرادی که عاشق غذاهای معطر و ادویه‌دارهستند نمی‌توانند در مقابل Sambal Rica-Rica مقاومت کنند. سایر طعم‌های منحصر به فرد اندونزیایی شامل Soto Padang و Cabe Ijo می‌شود.

 

تفریح با فیل‌ها در سفر به بالی

انواع اسنک‌ها

وقتی درباره خوراکی‌های اندونزیایی جستجو می‌کنید آن‌ها را در طعم‌های پر ادویه و تندی پیدا می‌کنید. اگر از دوستان اندونزیایی خود بپرسید آن‌ها برخی از تندترین و معطرترین خوراکی‌ها را به شما معرفی می‌کنند. زیرا آن‌ها کلا به ادویه‌جات علاقه زیادی دارند. در سوپرمارکت گرند لاکی شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از تراشه‌های سیب زمینی گرفته تا توپ‌های پنیری (نسخه تند) میان وعده‌های محلی را پیدا کنید که دوستان‌تان را به آتش می‌کشند. بعد از این که از Sambal Matah Bali و یا ambal Matah Gilaa خوردید مجبور می‌شوید مقدار زیادی آب بنوشید. اما اگر اسنک با طعم ملایم‌تر مد نظر دارید  Chitato با طعم باربیکیو را امتحان کنید.

لوازم بهداشتی و مراقبتی

در ردیف لوازم بهداشتی و آرایشی شما محصولات برند کره‌ای COSRX را پیدا خواهید که وبسایت‌های آرایشی برای تاثیرات معجزه آسای آن قسم می‌خورند. در کشورهایی مثل سنگاپور باید این محصولات را با قیمتی گزاف آنلاین سفارش داد و در فروشگاه‌های لوکس کوالالامپور آن‌ها را جستجو کرد اما در گرند لاکی می‌توانید آن‌ها در قیمت‌های مناسبی پیدا کنید. به غیر از این برند محصولات آرایشی و پوستی دیگری هم در ردیف‌ها موجود است.

 

خرید در بالی، جزیره سفرهای عاشقانه

شیرینی‌جات

بیشتر مردمی که به سفر می‌روند از خوراکی‌های شیرین و خوشمزه که به عنوان میان وعده مصرف می‌شوند می‌خرند و به منزل می‌برند. در حقیقت شیرینی‌جات برای سوغاتی هدیه دادن خیلی هم جذاب و دوست داشتنی هستند. خوشبختانه گرند لاکی از این دست شیرینی‌جات زیاد دارد که در کمال تعجب بیشتر آن‌ها طبیعی و ارگانیک هستند. اگر می‌خواهید بهترین را انتخاب کنید لازم است از همه آن‌ها امتحان کنید ما به شما شکلات رولی Astor را پیشنهاد می‌کنیم. طعم وانیلی آن با بافت‌های ترد و خامه‌ای آنقدر خوشمزه است که خودتان به تنهایی یک جعبه را تمام خواهید کرد. یکی از نام‌های تجاری اندونزیایی که می‌توانید به دوستان هدیه بدهید Silverqueen است.

قهوه

نمی‌شود که به بالی محل فراوری کردن قهوه سفر کنید و چیزی برای سوغاتی نخرید. در گرند لاکی شما می‌توانید قهوه‌های سراسر اندونزی را یک جا و به راحتی پیدا کنید. دوستان شما عاشق قهوه‌هایی خواهند شد که شما به عنوان سوغاتی ویژه بالی برایشان می‌برید. این قهوه‌های در طعم‌های مختلف کاراملی، دارچینی، وانیلی و انواع مختلفی در قفسه‌ها موجود هستند.

 

معرفی جشن‌ها و فستیوال‌های بالی

محصولات شستشوی بدن

بی‌شک بالی مترادف محصولات استوایی است و همانطور که همه می‌دانیم محصولات استوایی دارای رنگ‌ها و بوهای بسیار دلنشینی هستند. هدیه دادن چیزی از بالی با عطرهای روح‌نواز به دوستان می‌تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. محصولات Tutti Frutti در بطری‌های شاد و رنگی و عطرهای ملایم و آرامشبخش میوه‌ای انتخابی مناسب برای خرید و هدیه دادن به دوستان است. این محصولات کاملا روح گرمسیری بالی را در خود منعکس کرده‌اند.

لوازم معطر اسپا

چه چیزی در بالی برای شما پررنگ است؟ به جز طبیعت سرسبز، سواحل ماسه‌ای، غوطه‌وری فرهنگی در معابد و تفریحات فضای باز بخش بزرگی از سفر مربوط به اسپا و روغن‌ها و عودهای معطری است که استفاده می‌کنند. اگر طرفدار این روغن‌های معطر هستید و دوست دارید رایحه آن‌ها را روی بدنتان حس کنید پس پیدا کردن روغن‌های ضروری مقرون به صرفه و صابون برای خرید و بردن به خانه نیز به اندازه گرفتن ماساژ مهم است. شما می‌توانید طیف زیادی از آن‌ها را در قیمت‌ها و عطرهای مختلف در گرند لاکی پیدا کنید. از پر طرفدارترین این روغن‌ها اسطوخودوس و نعنا هستند که برای سردرد، دردهای شکمی و موارد دیگر بسیار مفیدند.

 

صبحانه‌های خاص به سبک بالی

آدرس: Jl. Sunset Road No.29, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

۰۵ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران