معرفی فروشگاه‌های زیورآلات بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی فروشگاه‌های زیورآلات بالی

مسلما کسانی که به تور بالی می‌روند، به قصد خرید یا چرخیدن در بازارها به این جزیره نرفته و برنامه‌ای برای تفریح و گشت و گذار در جزیره‌ی خدایان را دارند. اگر هم قصد خرید داشته باشید، بعید است به فکر زیورآلات باشید، اما فروشگاه‌هایی که امروز در بالی به شما معرفی می‌کنیم، آنقدر محصولات خاص و متفاوتی دارند که شما را عاشق خود خواهند کرد.

این ۷ فروشگاه زیورآلات محصولاتی از طلا، نقره و سنگ‌های قیمتی در خود دارند و هم از طراحی‌های متفاوت هنرمندان محلی می‌توانید محصولاتی در آن‌ها ببینید و هم برندهای خارجی حضوری فعال در بالی خواهند داشت.

 

Monsieur Blonde

این برند محلی، مطرح‌ترین نامی است که در عرصه زیورآلات، از بالی به جهان معرفی شده و سه فروشگاه آن در سمیانک، کانگو و اوبود، میزبان شما خواهند بود. محصولات خاص Monsieur Blonde در عین این که به شکلی کلاسیک طراحی شده‌اند، نشانه‌هایی مدرن را در خود داشته و تنوع بسیار خوبی نیز دارند. در واقع ظاهر خیلی از این محصولات به گونه‌ای است که نمی‌توان آن‌ها را در زمان خاصی دسته‌بندی کرد. این ترکیب‌های شگرف شرقی-غربی در ظاهر فروشگاه و محصولات از صاحب برند که اصالتی فرانسوی دارد اما در بالی به دنیا آمده و بزرگ شده، نشات می‌گیرد.

 

از خرید در جاکارتا تا تفریحات بالی

Ananda Soul

صاحب این برند که کار خود را در اوبود بالی آغاز کرد و هنوز هم تنها در همین‌جا فعال است و محصولات خود را به دیگر کشورها نیز صادر می‌کند، می‌گفت که دوست دارد محصولاتی تولید نماید که زیبایی‌های بانوان را به رخ بکشد. محصولات Ananda Soul تنها شامل حلقه‌، گردنبند، گوشوار و دستبند می‌شود و چیزی خارج از این چهارچوب در این فروشگاه پیدا نخواهید کرد. عمده آن‌ها نیز کارهای طلا و نقره‌ای هستند که با سنگ‌های زینتی چشم‌نواز آراسته شده‌اند.

Wildthings

 به نظر من، هر بانویی که در سفر به بالی به کانگو می‌رود، حتما باید سری به فروشگاه Wildthings بزند. زیورآلات موجود در این مکان، کارهایی هنری محسوب می‌شوند که همگی با دست ساخته شده و طرفدارانی از سراسر جهان دارند. نکته جالب در مورد Wildthings  این است که سعی شده تا از مواد بازیافتی در کارها بهره گرفته شود. تمامی نقره‌جات بازیافتی بوده و طلاها نیز از چند مبدا خاص خریداری می‌شوند که مطمئن هستند در استخراج آن‌ها، کارگران زیر سن قانونی فعالیت ندارند. نکته دیگر این که، شما در این فروشگاه می‌توانید کارهایی با قیمت مناسب نیز کرده و برای خود بخرید.

John Hardy

اگر کارا دلوین بازیگر محبوب هالیوودی، طرفدار این برند زیورآلات بالی است، حتما شما هم باید سری به فروشگاه‌های John Hardy در جزیره بزنید. با توجه به این که محصولات این برند نیز همگی طرح‌های منحصر به فرد داشته و توسط دست ساخته می‌شوند، هر کدامشان یک محصول خاص و یکتا هستند. John Hardy دو فروشگاه در بالی دارد که یکی در اوبود واقع شده و دیگری در سمیانک، اما اگر می‌خواهید از کارگاه ساخت زیورآلاتش دیدن کنید، به شعبه اوبود بروید.

 

خریدی ارزان در فروشگاه Grand Lucky بالی

Tulola

اما اگر به دنبال محصولات متفاوت در بالی هستید که از فرهنگ مردم اندونزی نشات گرفته باشد، باید به Tulola بروید. این فروشگاه با هر جای دیگری که تا حالا برای خرید زیورآلات رفته‌اید، متفاوت است و این را در بدو ورود و از اولین محصولاتی که می‌بینید، متوجه خواهید شد. استفاده از سنگ‌های قیمتی فوق‌العاده زیبا و قیمت مناسب، دیگر ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند Tulola را در لیست امروزمان بیاوریم.

Sunaka Jewelry

یکی دیگر از برندهای مطرح و البته گران‌قیمت در بالی، Sunaka Jewelry است که دو فروشگاه در اوبود و کوتا دارد. محصولات Sunaka  نیز عموما برگرفته از طراحی‌های سنتی زیورآلات مردم اندونزی است، اما محصولاتی با طراحی‌های مدرن نیز بسیار در مجموعه‌های خود دارد. در Sunaka  اجناس طلا و نقره می‌توانید خریداری کنید و که از سنگ‌های زینتی به وفور در آن‌ها استفاده شده است. محصولاتی چشم نواز و قیمتی که واقعا ارزش پولی که برای آن ها می پردازید را دارند.

 

خرید سیم کارت‌های پیش پرداخت در بالی

Luna & Rose

آخرین جایی که برای خرید زیورآلات در بالی به شما پیشنهاد می‌کنیم، Luna & Rose دیگر برند جذاب بالی است که محصولاتی جوان پسند و جذاب با قیمت‌ها مناسب داشته که عموما توسط طراحان محلی کار شده‌اند. جالب این که در فروشگاه Luna & Rose در براوا، می‌توانید محصولات دیگری همچون روسری‌های بسیار شیک و یا کیف‌های دستی را نیز در کنار زیورآلات مختلف خریداری کنید. در مجموع این بوتیک جایی دنج برای یک خرید دخترانه‌ی فوق‌العاده است.

۲۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران