معرفی ریزورت ۵ ستاره کارما کاندارا بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی ریزورت ۵ ستاره کارما کاندارا بالی

اگر اهل فعالیت‌های تفریحی و ماجراجویانه باشید، احتمالا می‌دانید که در تور بالی، بهتر است اولوواتو (Uluwatu) را برای اقامت خود انتخاب کنید. این منطقه از بالی، یکی از بهترین جاهای دنیا برای موج سواری بوده و البته که امکانات متنوعی از تفریحات آبی را برای توریست‌ها مهیا کرده‌اند. در چنین مکان زیبایی، مملو از زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری، حتما چندین هتل خیلی خوب نیز وجود دارد که خب ما امروز به سراغ یکی از بهترین‌های آن‌ها رفته‌ایم. ریزورت ۵ ستاره‌ای که در کنار امکانات عالی، یک مجموعه تفریحی اقامتی فوق‌العاده به حساب می‌آید.

 

درباره ریزورت کارما کاندارا بالی (Karma Kandara)

این ریزورت زیبا بر روی تپه‌ای سرسبز قرار گرفته که به ساحلی اختصاصی راه پیدا می‌کند. مجموعه‌ای ۵ ستاره و لاکچری که در واقع از چندین ویلای استخردار درست شده و به هیچ وجه اتاق‌های کوچک و محدود ارائه نمی‌کند و ظرفیت اقامتگاه‌های آن از ۴ نفر شروع می‌شود. کارما کاندارا در شبه‌جزیره بوکیت (Bukit Peninsula) قرار گرفته که خیلی‌ها آن را با نام مسیر میلاردها می‌شناسند. چیزی که در این ریزورت انتظار شما را می‌کشد، امکانات متعدد رفاهی و تفریحی و اقامتی مجلل با خدمات دهی بسیار خوب است.

 

۱۲ ساحل دنج، زیبا و خلوت بالی را بشناسید

از جمله نکاتی که حتما باید در مورد کارما کاندار باید بدانید این است که محیط بزرگ ویلاها و امکانات تفریحی برای کودکان و نوجوانان و البته وجود ساحل اختصاصی، باعث می‌شود تا آن‌جا، به اقامتگاهی عالی برای سفرهای لوکس خانوادگی بدل شود، با این حال، این مجموعه به خاطر فضای فوق‌العاده شیک، رستوران‌های عالی و بسیاری ویژگی‌های دیگر، برای زوج‌ها و همچنین سفر ماه عسل به بالی نیز پیشنهاد می‌شود. ویلاهای بزرگ، استخر اختصاصی بدون لبه برای تمامی اقامتگاه‌ها، امکانات عالی برای تفریحات آبی در ساحل، رستوران‌های متنوع و با کیفیت و ... تنها بخشی از جذابیت‌های اقامت در این ریزورت بزرگ است که البته در ادامه این نوشته، بیشتر درباره آن‌ها خواهیم گفت.

ویلاهای ریزورت کارما کاندارا بالی

همان‌طور که گفتیم، در این مکان خبری از اتاق‌های کوچک نیست و با مجموعه‌ای از ویلاهای مختلف مواجه هستید که برای اقامت در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. این ویلاها به ۵ دسته تقسیم شده‌اند که به صورت گذرا نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم:

 

  • ویلاهای تک خوابه: این ویلاها اگر چه گنجایش تا ۴ نفر را دارند، اما برای سفرهای ماه عسل ایده‌آل هستند. این ویلاها دارای استخرهای معمولی بوده و یک تراس چوبی بزرگ در حیاط دارند. یک سالن بزرگ اختصاصی همراه با مبلمان و سرویس بهداشتی و حمام شیک، از جمله دیگر ویژگی‌های این واحدهاست.

 

راهنمای سفری خانوادگی به اوبود بالی

  • ویلاهای دو خوابه: ویلاهای دو خوابه فضایی به بزرگی ۲۰۰ متر مربع دارند و در کنار فضای بزرگ‌تر برای خانواده‌های کوچک یا جمع‌های دوستانه مناسبند. دو اتاق خواب مجزا، استخر بسیار خوب، حیاط بزرگ‌تر و مبلمان بیشتر از تفاوت‌های این واحدها به شمار می‌آیند.

  • ویلاهای سه خوابه و چهار خوابه: این واحدها از بسیاری جهات شبیه به هم هستند. ویلاهای ۳۵۰ و ۴۶۰ متر مربعی که دارای استخرهای بدون لبه بوده، ۶ و ۸ نفر گنجایش دارند. عمده تفاوت این ویلاها با گزینه‌های قبلی بزرگی و همین استخر بدون لبه است که بالای تپه قرار گرفته و به خوبی مشرف به ساحل دریا و منظره‌ی زیبای پیش رو است.

 

هزینه سفر به بالی در ۱۴۰۱ چه قدر است؟

  • ویلای رزدینتس (Residence): این واحدهای بسیار بزرگ دوبلکس مجموعا فضایی به بزرگی ۸۲۲ متر مربع داشته، یک استخر بزرگ بدون لبه، یک سینمای کوچک با گنجایش ۸ نفر، سرویس بهداشتی و حمام بسیار لوکس، حیاطی مشرف به منظره‌ی دریا، تراس بزرگ، محل باربیکیو اختصاصی و بسیاری چیزهای دیگر را در اختیار شما می‌گذارد و خب گران‌ترین انتخاب در میان لیست واحدهای اقامتی ریزورت کارما کاندارا است که هزینه‌ی اقامت در آن چیزی نزدیک به سه برابر ویلاهای ۴ خوابه است.

رستوران‌های ریزورت کارما کاندارا بالی

۴ رستوران و بار برای این مجموعه در نظر گرفته شده که هر کدام از آن‌ها، بزرگ هستند و گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد.

رستوران دی ماره (di Mare) مهم‌ترین غذاخوری این محل به حساب می‌آید که یک رستوران مدیترانه‌ای لاکچری‌ست، چندین جایزه‌ی بین‌المللی را کسب کرده و جزو بهترین رستوران‌های بالی در زمینه غذایی به شمار می‌آید. این رستوران بالای صخره قرار گرفته و منظره‌ای فوق‌العاده زیبا را پیش رو داشته، میوه‌های خاص استوایی و آب میوه‌های این چنینی سرو می‌کند و غذاها را به شکلی کلاسیک و بسیار خوشمزه پخته و به روی میز می‌برد.

لانژ معبد (Temple Lounge) در روف‌تاپ رستوران ماره قرار گرفته و با در اختیار گذاشتن یک فضای رمانتیک و زیبا و منظره‌ای عالی، هم به سرو غذا و هم نوشیدنی اختصاص دارد و در کل منو متنوعی را در اختیار مهمانان می‌گذارد. مبلمان راحتی، فضای شاد و دوست داشتنی و البته میزهای پرتعداد، این مکان را به جایی دلچسب برای زوج‌ها و افراد بزرگسال بدل می‌کند. یک بار مخصوص نوشیدنی‌های کلاسیک و وینتیج و یک بار ساحلی فوق‌العاده عالی نیز در این هتل وجود دارد که البته بار ساحلی، نوشیدنی‌های مختلف و آبمیوه و خوراکی نیز ارائه می‌کند و فضایی خانوادگی دارد. انتخاب‌های دیگری نیز در هتل هستند، اما این‌ها مهم‌ترین گزینه‌ها در ریزورت کارما کاندرا به حساب می‌آیند.

 

تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی

ساحل اختصاصی و استخرهای ریزورت کارما کاندارا بالی

بر خلاف بسیاری دیگر از ریزورت‌های ساحلی بالی، ساحل اختصاصی کارما کاندارا تنها جایی برای آبتنی و آفتاب گرفتن نیست. این ساحل بسیار زیبا، طبیعت جنگلی تپه‌ای که ریزورت در آن قرار گرفته را پشت سر دارد، آبی شفاف و عالی پیش رو داشته که مسلما برای انواع تفریحات آبی بالی مناسب خواهد بود، اما همین ساحل شب‌ها به محلی برای پارتی‌ تبدیل می‌شود و مهمانان هتل برای خوش گذرانی به بخشی از آن‌جا مراجعه می‌کنند. وجود محل‌های مختلف برای استراحت و آلاچیق و تخت در کنار جایی برای تمرین یوگا و بار-رستورانی که در آن‌جا قرار گرفته، به جذابیت‌های این ساحل اضافه می‌کند.

جدا از استخرهای کوچک که برای هر ویلا در نظر گرفته شده، یک استخر بزرگ نیز در مجموعه کارما کاندارا ساخته شده است، اما برای تفریحات آبی، حتما باید در ساحل به سراغ امکانات گسترده‌ای که برای مهمانان ریزورت در نظر گرفته شده بروید. از کایاک‌های یک نفره و دو نفره تا پدل برد، جت اسکی و حتی تجهیزات اسنورکلینگ، همه چیز در این محل برایتان مهیا شده و آب شفاف و انواع ماهی‌هایی که در نزدیکی ساحل هستند، خاطراتی فراموش نشدنی را در تور بالی برایتان رقم خواهند زد.

مرکز اسپا و سلامتی ریزورت کارما کاندارا بالی

این مرکز اسپا و سلامتی که به نام اسپا صخره (Cliff Spa) فعالیت می‌کند هم، جزو بخش‌های مطرح و برنده چند جایزه بین‌المللی بوده و قسمت‌های مختلفی دارد که به خوبی می‌تواند استرس را از تن شما به در کند. اتاق‌های ماساژ مختلف، استخرهای سم زدایی، انواع خدمات و ماساژ‌ها به سبک‌های مختلف، اتاق بخار و ... تنها بخشی از امکانات این مرکز اسپا هستند. همچنین شما می‌توانید با خرید پکیج‌های خاص اسپا، در کلاس‌های یوگا و کارهای گروهی این مرکز نیز شرکت کنید.

 

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری بالی

دیگر تفریحاتی که در ریزورت کارما کاندارا بالی می‌توانید تجربه کنید

گفتیم که این مکان برای خانواده‌ها مناسب است و خب یک کلاب مخصوص کودکان نیز در آن‌جا در نظر گرفته شده که بچه‌هایی که به کارما کاندارا می‌آیند، بتوانند حسابی خوش بگذرانند. کلاب ۳ میمون (3 Monkeys) برای بچه‌های ۴ تا ۱۲ سال تهیه دیده شده و امکانات کامل و مربیان مجرب را در اختیار بچه‌ها می‌گذارد تا بتوانند همراه دیگر مهمانان کم سن و سال ریزورت، در طول سفر با تور بالی خوش بگذرانند، بازی کنند، چیزهای جدید یاد بگیرند و تجربه‌های متفاوت را از سر بگذرانند.

سالن ورزشی این مجموعه نیز مجهز و خوب است اما خیلی بزرگ نیست و وجود پنجره‌های بزرگ و محیط سبز پیرامونش، ورزش کردن در این محیط را به فعالیتی مفرح برایتان بدل می‌کند. سینمای روباز ساحل که شب‌ها برپا می‌شود، پارتی‌های بزرگ، کلاس‌های یوگا و فیتنس گروهی، کلاس‌های آشپزی غذاهای محلی، برنامه باربیکیو گروهی و خیلی چیزهای دیگر نیز در این هتل در نظر گرفته شده است تا هر لحظه برای شما در این مجموعه، جذاب و به یادماندنی باشد. همچنین، هنرمندان بزرگی در طول سال به آن‌جا می‌روند تا اجرای زنده برگزار کنند که می‌توانید از سایت اصلی ریزورت، برنامه‌ی این هنرمندان را پیگیری کنید.

همچنین اگر برنامه‌ی برگزاری عروسی در این اقامتگاه لاکچری و زیبا را دارید، در نظر بگیرید که پکیج‌های ویژه و امکانات خاصی برای این برنامه وجود دارد و البته باید از قبل برای آن با هتل برنامه‌ریزی کنید. در نهایتا فراموش نکنید که این ریزورت، تنها به امکاناتی که گفتیم محدود نبوده و بخش‌های زیادی دارد. مهم‌تر این که، تمامی ویلاها در یک محیط سبز و زیبا بر روی تپه‌ای معرکه قرار گرفته که بخشی به صورت طبیعی درختان گرم‌سیری در خود دارند و در بخشی دیگر، باغ‌های کوچک و زیبا برای آن‌جا درست شده که شما می‌توانید در تمامی این محیط‌ها قدم زده و از بودن در آن‌جا لذت ببرید.

 

بهترین مکان‌ها برای خرید در بالی

نکات پایانی درباره ریزورت کارما کاندارا بالی

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • هتل تا فرودگاه بین‌المللی بالی ۱۱ کیلومتر فاصله دارد
  • در نزدیکی هتل یک زمین گلف بزرگ وجود دارد که با هزینه‌ای مجزا امکان استفاده از آن را دارید
  • سرویس پرستاری از نوزاد و بچه با هزینه‌ای اضافی قابل درخواست است
  • استفاده از امکانات عمومی اسپا رایگان بوده و بخشی از پکیج‌ها مثل ماساژ پولی هستند
  • اینترنت رایگان بی‌سیم و پرسرعت در بخش‌های مختلف هتل در دسترس است

آدرس: Jalan Villa Kandara, Banjar Wijaya Kusuma, 80362 Uluwatu
شماره تماس: ۰۰۶۲۳۶۱۸۴۸۲۲۰۰
شروع قیمت از ۵۱۵ یورو

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۷ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران