معرفی ریزورت و اسپا Ubud Nyuh Bali

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی ریزورت و اسپا Ubud Nyuh Bali

اوبود یکی از مقاصد اصلی کسانی است که برای تعطیلات خود تور بالی را تهیه می‌کنند. بسیاری از هتل‌های معروف و محبوب در این بخش از جزیره واقع شده‌اند و خیلی از تفریحات نیز حول محور همین هتل‌ها واقع شده و با اقامت در این قسمت از بالی، به خوبی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اما یک سفر لاکچری و به یاد ماندنی، بدون بودن در یک هتل ۵ ستاره‌ی عالی کامل نخواهد بود و هتلی که امروز قصد معرفی آن را داریم، از بهترین انتخاب‌ها در جزیره‌ی خدایان به حساب می‌آید.

 

معرفی کوتاهی از ریزورت و اسپا Ubud Nyuh Bali

انتخاب یک هتل لاکچری از میان انتخاب‌های فراوانی که در بالی برایتان مهیاست، بسیار سخت بوده اما Ubud Nyuh Bali از آن جاهایی است که برای آن‌ها که به دنبال اقامتگاهی لوکس و زیبا هستند، مناسب بوده و با فضای آرامش بخش و دلنشینش، روزهایی عالی را در سفر به بالی برای شما رقم خواهد زد. این ریزورت یک هتل ساحلی محسوب نشده اما فضایی بزرگ و مملو از درخت و باغ در خود دارد که در میانش استخرهایی بزرگ مهیا شده است.

به طور کلی Ubud Nyuh Bali را نباید از آن دست ریزورت‌هایی به شمار آورد که قرار است جایی مفرح باشد، بلکه به عنوان یک هتل ماه عسل یا جایی آرام و فوق‌العاده مجلل به آن نگاه کنید. جایی در ۷ کیلومتری مرکز اوبود که به نسبت هتل‌های بزرگی که در این منطقه قرار دارند، از موقعیت جغرافیایی نسبتا خوبی نیز برخوردار است. طراحی داخلی این ریزورت مدرن و جذاب است و سعی شده تا تجمل در بخش بخش این مکان به چشم بیاید.

 

معرفی بهترین ریزورت‌های ساحلی بالی

ویلاهای Ubud Nyuh Bali

در این اقامتگاه خبری از اتاق یا سوییت نیست و شما تنها می‌توانید از میان ویلاهایی که در نظر گرفته شده، جایی را برای اقامت انتخاب نمایید. ۷ دسته ویلا در این مجموعه وجود دارد که یک به یک آن‌ها را مرور می‌کنیم.

ویلا یک خوابه دلوکس: این ویلاها با مساحتی به ابعاد ۲۴۰ متر مربع دارای استخر اختصاصی، فضایی بزرگ و لوکس و امکانات رفاهی کامل بوده و برای اقامت زوج‌ها و خانواده‌ها مناسب هستند. از جمله تجملاتی که در این ویلاها به کار گرفته شده می‌توان به سنگ‌های طبیعی وان حمام یا دکور فوق‌العاده زیبای خود ویلا اشاره کرد.

ویلا یک خوابه رویال: این ویلاها ۲۵۰ متر مربعی هستند و استخری بزرگ‌تر داشته محلی مخصوص یوگا و مدیتیشن برایشان در نظر گرفته شده است. حمام در فضای باز، باغ اختصاصی با تنوع بسیار خوب گیاهان و گل‌ها و طراحی خاص سنتی به سبک مردم بالی، امتیاز این ویلا را تا حد زیادی بالا برده است.

 

معرفی ۵ تفریح لاکچری در سفر به بالی

ویلای ماه عسل: ویلاهای ماه عسل، تجملی و خاص‌ترین ویلاهای این مجموعه بوده یک جکوزی در فضای باز دارند، استخرشان طراحی جذاب‌تر داشته و باغ پر گل‌تری برایشان در نظر گرفته شده که سایه درختان بر روی آن می‌افتد. در همه‌ی بخش‌های این ویلا از سنگ‌های طبیعی استفاده شده که حال و هوای متفاوتی به ویلا می‌دهد.

دیگر ویلاهای Ubud Nyuh Bali همگی شرایطی شبیه به ویلاهای تک خوابه دارند با این تفاوت که اندازه‌های آن‌ها همینطور بزرگ‌تر شده و به تعداد اتاق‌های آن‌ها اضافه می‌شود. غیر از این تفاوتی بین ویلاهای دوخوابه، سه خوابه و ... با دیگر واحدهایی که به شما معرفی کردیم، نیست. همگی ویلاهای مجموعه نیز دارای امکانات رفاهی کاملی از جمله آشپزخانه کامل، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت پر سرعت بی‌سیم و ... هستند.

 

۱۵ فعالیت جذاب در سانور بالی

رستوران‌

اول این که صبحانه‌ی بسیار خوب هتل درب هر ویلا تحویل داده می‌شود و نیازی نیست که برای خوردن صبحانه به رستوران‌ هتل بروید و کافی است از منو آن را سفارش داده و برای شما فراهم می‌شود. در واقع Ubud Nyuh Bali اصلا رستورانی ندارد و برای صرف غذا می‌توانید از منو غذای دلخواه خود را سفارش دهید تا در ویلا برایتان سرو شود یا این که از خدمات باربیکیو هتل بهره ببرید تا همه چیز برایتان آماده شود.

مرکز اسپا و سلامتی

مرکز اسپ و سلامتی Ubud Nyuh Bali شامل یک محیط بزرگ و باغی زیبا شده و همچنین یک سالن آرایش و زیبایی نیز در خود دارد. خدمات متنوعی از جمله انواع ماساژ در این مرکز داده شده و سعی شده تا یک محیط آرامش بخش برای مشتریان تدارک دیده شود.

 

بهترین کارهای غیرتوریستی در بالی

نکات پایانی درباره ریزورت Ubud Nyuh Bali

  • نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراهتان به این مجموعه ببرید
  • کلاس‌های آشپزی غذاهای محلی با هزینه‌ی اضافی در ریزورت برگزار می‌شود
  • بازی‌ها رومیزی متنوعی در هتل هستند که هر وقت خواستید می‌توانیدآن‌ها را قرض بگیرید
  • کلاس‌های یوگا، استفاده از مرکز اسپا و بسیاری دیگر از خدمات این ریزورت رایگان هستند
۱۲ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران