معرفی تور دوچرخه‌سواری در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی تور دوچرخه‌سواری در بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند است و یکی از توریستی‌ترین شهرهای این کشور به شمار می‌آید. شهری که جذاب‌ترین معابد تایلند و همینطور بهترین امکانات رفاهی این کشور را در خود دارد. شهری جذاب که در خیابان‌ها، بازارها، پارک‌ها، شهربازی‌ها و موزه‌هایش می‌توانید خاطره‌انگیزترین تفریحات عمرتان را انجام بدهید. شهری پرشور برای آنهایی که شب و روز نمی‌شناسد و در تمام ساعات سفر می‌خواهند خوش بگذرانند. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر می‌خواهید در یک تور هیجان‌انگیز شرکت کنید همراه ما باشید تا یک تور دوچرخه‌سواری عالی را در این شهر خدمتتان معرفی کنیم.


دوچرخه‌سواری در بانکوک

رکاب‌زدن در شهرهای توریستی یک تجربه‌ی به یادماندنی است. مخصوصا اگر آن شهر پر باشد از مکان‌های دیدنی و بشود در کنار هرکدام از آن مکان‌ها توقف نمود و آنها را جستجو کرد. بانکوک یکی از این شهرهاست. جاییکه خیابان‌هایش در طول روز اندکی شلوغ اما شب‌ها خلوت و هیجان‌انگیز هستند. در این شهر، در بیشتر شب‌های سال توری برگزار می‌شود که تعداد زیادی از گردشگران علاقه‌مند شرکت در آن هستند. این تور ساعت ۶ بعد از ظهر برگزار می‌شود و تقریبا حدود سه تا سه و نیم ساعت به درازا می‌کشد. توری که اگر در یک سفر عاشقانه به بانکوک رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در آن شرکت کنید و اگر تنها نیز به بانکوک رفته‌اید شرکت در آن را در برنامه‌هایتان بگنجانید. چراکه در یک سفر عاشقانه برای شما خاطره‌ای متفاوت می‌سازد و در یک سفر انفرادی جدای از خاطره‌سازی، امکان دوست و همسفر پیدا کردن را نیز برای شما فراهم می‌آورد. این تور در ساعاتی برگزار می‌شود که هوای بانکوک خنک‌تر است و همچنین ترافیک نیز کمتر.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید

دوچرخه‌سواری در بانکوک

شرایط شرکت در تور دوچرخه سواری بانکوک

در این تور تمامی افراد می‌توانند شرکت کنند اما شرکت در آن برای زن‌های باردار توصیه نمی‌شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در این تور می‌توانید فرزندان خردسالتان را نیز همراه خود کنید. چراکه در این صورت یک دوچرخه با ترکبند به شما داده می‌شود. حداکثر تعداد شرکت‌کننده در این تور ۸ نفر است. ‌

دوچرخه‌سواری در بانکوک

امکانات شرکت در تور دوچرخه‌سواری بانکوک

این تور از ساعت ۶ عصر شروع می‌شود و تا حوالی ساعت ۹:۳۰ شب به درازا می‌کشد. در این ساعات یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی همراه شماست تا هرجایی که توقف می‌کنید توضیحات جذاب خدمت شما ارائه دهد. همچنین در این ساعات شما یک سری تنقلات مهمان برگزارکنندگان تور هستید. دوچرخه‌های مناسب و تجهیزات ایمنی نیز از امکان‌های دیگر این تور هستند.

 

ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در بانکوک

دوچرخه‌سواری در بانکوک 

توقفگاه‌های تور دوچرخه‌سواری بانکوک

در این تور شما سه چهار توقف اصلی دارید که در هرکدامشان میان یک ربع تا نیم ساعت توقف می‌کنید. یکی از مهمترین توقفگاه‌های این تور معبد آرون (Wat Arun) است. این معبد مخروطی شکل یکی از مجلل‌ترین معابد تایلند به شمار می‌آید که جدای از گردشگران، پیروان آیین بودا نیز بسیار به آن مراجعه می‌کنند. معبدی که تمثالی از کوه مرو است و بودایی‌ها معتقد هستند از طلوع تا غروب خورشید، این معبد از زندگی معنوی مردم سرپرستی می‌کند. معبد دیگری که در این تور به دیدن آن می‌روید معبد وات فو است. جاییکه یکی از قدیمی‌ترین معابد تایلند به شمار می‌آید. در این معبد مجسمه‌ی ۴۶ متری بودا نگهداری می‌شود و به همین دلیل یکی از مهمترین معابد تایلند است. اما جدای از معابد، شما با شرکت در این تور می‌توانید در کنار رودخانه‌ی شهر رکاب بزنید و به یکی از زیباترین بازارهای این شهر یعنی بازار گل تشریف ببرید. در تمامی این توقف‌ها، راهنمای تور برای شما سنگ تمام می‌گذارد و اطلاعات جالبی به شما می‌دهد.

 

این ۸ معبد شگفت‌انگیز و مهم بانکوک را حتما ببینید

دوچرخه‌سواری در بانکوک

نکات مهم برای شرکت در تور دوچرخه‌سواری بانکوک

۱- یکی از مهمترین نکاتی که به هنگام شرکت در این تور باید در نظر بگیرید آن است که متناسب با فصل و شرایط آب و هوایی لباس مناسب به تن کنید. لباسی که امکان رکاب زدن راحت را برایتان فراهم کند. جدای از لباس به شما توصیه می‌کنیم حتما کفش‌های جلو بسته نیز به پا داشته باشید.
۲- برای بازدید از معابد به یاد داشته باشید که لباس‌هایتان باید شانه و زانوهایتان را بپوشاند. پس با شرکت در این تور لباسی به تن کنید و یا همراه خود داشته باشید که بتوانید به داخل معابد بروید.
۳- این تور حداقل سه ساعت به درازا می‌کشد و در طول آن شما باید رکاب بزنید. بنابراین قبل از ثبت‌نام ببنید قوای جسمانی لازم برای این کار را دارید. البته تصور نکنید که خیلی قرار است مرارت بکشید و عرق بریزید، نه. اما یک نکته را برای شرکت در این تور در نظر داشته باشید.
۴- برای ثبت‌نام در این تور می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه کنید.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران