نوای موسیقی زنده در ۷ مکان در هوشی مین

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
نوای موسیقی زنده در ۷ مکان در هوشی مین

هوشی مین یکی از توریستی‌ترین شهرهای ویتنام است که بهترین مکان‌های گردشگری این کشور در آن واقع شده است. شهری که یک طبیعت بکر و ناب و اقامتگاه‌های جنگلی دنج دارد. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال مکان‌های متفاوت برای گشت و گذار و خوشگذرانی هستید، همراه ما باشید تا مکان‌هایی را به شما معرفی کنیم که در آنها می‌توانید موسیقی زنده گوش کنید و ببینید. مکان‌هایی که برایتان خاطره‌هایی متفاوت از سفر با تور ویتنام را می‌سازند.


کافه Yoko

این کافه یکی از مشهورترین کافه‌های هوشی مین است. جاییکه در تمامی شب‌های هفته گروه‌های مختلف نوازندگان در آن می‌نوازند و فضایی متفاوت برای آن می‌سازند. جاییکه دکور منحصر به فردی دارد و به همین دلیل می‌تواند با تلفیق موسیقی، فضایی خاص برای حضارش بسازد. جاییکه در آن می‌توانید به دیدن و شنیدن موسیقی راک، جاز و پاپ بروید. یک اتفاق جالب در این کافه آن است که اگر اهل موسیقی باشید، گروه‌هایی که در این کافه می‌نوازند از حضور شما استقبال می‌کنند و اجازه‌ی نواختن قطعه یا همراهی کردن در نواختن یک قطعه را به شما می‌دهند. این کافه هم در میان شهروندان هوشی مین و هم در میان گردشگران این شهر شهرت دارد و به شما توصیه می‌کنیم یک شب از شب‌های سفر به ویتنام را به این کافه اختصاص بدهید.

Carmen Bar

این مکان یکی از بهترین مکان‌های هوشی مین برای خوشگذرانی است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید موسیقی فلامینکو بشنوید و در رقص‌هایی که در آن برپا می‌شود شرکت کنید. جاییکه بهترین نوشیدنی‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه فضای فوق‌العاده‌ای دارد و برای شمایی که نمی‌خواهید شب‌های حضور در ویتنام را در خواب بگذرانید بهترین مکان است. به شما توصیه می‌کنیم در سفر به هوشی مین در این مکان یک شب را به صبح برسانید.

 

رستوران‌های ارزان‌قیمت آخرشبی در هوشی مین

کافه Hard rock

اگر به راک کلاسیک یا مدرن علاقه‌مند هستید باید بدانید در این کافه می‌توانید به شنیدن این موسیقی بروید و لحظات خاطره‌انگیزی در ویتنام پشت سر بگذارید. در این کافه جدای از آنکه می‌توانید نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید، می‌توانید سراسر غرق شوید در آنچه نوازندگان بند این کافه می‌نوازند و گذر زمان را احساس نکنید.

کافه Overture

این کافه یکی از بهترین کافه‌های هوشی مین است، که در روزهای شنبه و یکشنبه برای شنیدن موسیقی زنده می‌توانید به آن مراجعه کنید. بندی متشکل از موزیسین‌های تحصیل کرده که در آن می‌نوازند و لحظاتی جادویی برای مشتریان این کافه ایجاد می‌کنند. اگر صاحب سلیقه و سواد موسیقی هستید و می‌خواهید یک شب حضورتان در هوشی مین متفاوت باشد، اگر می‌خواهید لحظات عاشقانه در سفر به ویتنام داشته باشید و خاطره‌های فراموش نشدنی برای خودتان بسازید به شما توصیه می‌کنیم شنبه یا یکشنبه به این کافه تشریف ببرید. کافه‌ای که قیمت دسرها و نوشیدنی‌های منویش اندکی گران است، اما مطمئن باشید ارزشش را دارد برای بودن در آن هزینه کنید.

 

برای سفر به ویتنام به چقدر پول نیاز دارید؟

Indika Saigon

این مکان یکی از بهترین پاتوق‌های موسیقی در هوشی مین است که برای شنیدن انواع سبک‌های موسیقی می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه هنرمندان و هنردوستان هوشی مین در آن جمع می‌شوند و شهرت زیادی دارد. اگر عاشق موسیقی راک، پاپ، جاز و ... هستید، برای رفتن به این مرکز در هوشی مین برنامه‌ریزی کنید. اگر تنهایی به ویتنام رفته‌اید، به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکز مراجعه کنید. چراکه امکان دوست‌یابی را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین اگر زیاد به دنبال هیجان و شلوغی نیستید، باید بدانید در این مرکز می‌توانید به شنیدن موسیقی‌های آرامش‌بخش نیز بروید.

باشگاه Sax N Art Jazz

اگر عاشق موسیقی جاز هستید این مکان متعلق به شماست. در سفر به هوشی مین باید حتما به آن بروید و یک شب خاطره‌انگیز در آن داشته باشید. جاییکه در آن هم می‌توانید جازهای کلاسیک بشنوید و هم جازهای مدرن. جاییکه زیر نور لامپ‌های نئونی آبی رنگ آن می‌توانید در یک فضای خاص قرار بگیرید و درحالیکه نوشیدنی‌های فوق‌العاده سفارش می‌دهید یک شب رویایی را به حوالی‌های صبح برسانید.

 

معرفی هتل‌های لاکچری در ویتنام

Acoustic bar

هرشب به غیر از یکشنبه‌ها، از ساعت ۹ شب، بندی شروع به نواختن موسیقی راک در این مکان می‌کند و تعداد زیادی از توریست‌ها و شهروندان را به این مکان می‌کشاند. بند این بار راک تلفیقی از کلاسیک تا مدرن را می‌نوازد تا علاقه‌مندان به این سبک از موسیقی را راضی نگه دارد. فضای دوستانه‌ی این بار یک خاطره‎‌ی خوش از سفر به ویتنام برایتان می‌سازد.

 

قدم زدن بر روی پل طلایی ویتنام

۲۸ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران