اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در گوا

مکان‌های گردشگری محبوب زیادی در گوا وجود دارد که به صورت سالانه میلیون‌ها نفر گردشگر تور هند را میزبانی می‌کنند. این کوچک‌ترین ایالت هند چیزی بیش از آن که به نظر می‌رسد از جاذبه‌های اماکن دیدنی با معماری برجسته، سواحل جذاب برای شنا، ورزش‌های آبی، بازارهای سنتی و شلوغ، زندگی شبانه پرجنب و جوش و همچنین غذاهای خوشمزه است نقاط زیبای زیادی را در خود برای ارائه دارد که بتوان در اینستاگرام به نمایش گذاشت.

 

ساحل کالانگوت

کالانگوت با ویژگی‌های برجسته و دلخواهی که دارد به شدت شهرت پیدا کرده و بین مردم محلی و گردشگر محبوبیت زیادی کسب کرده است تا جایی که آن را ملکه سواحل می‌دانند. شما می‌توانید در زندگی شبانه پرجنب و جوشش غرق شوید، یا در ردیف بازارهای سنتی‌اش گشت بزنید. اگر طرفدار فعالیت‌های آبی هستید هم در این ساحل می‌توانید از طیفی از این فعالیت‌ها لذت ببرید. به علاوه دسترسی به غذاهای محلی و خوشمزه هم بسیار آسان است. هیچ شکی نیست که می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی جذابی در این ساحل شکار کنید.

 

گوا؛ مقصدی فوق‌العاده برای ماجراجویی در طبیعت

ساحل کالانگوت

آدرس: Calangute Beach, Goa Calangute, India

 

ساحل باگا

این ساحل با موسیقی رقص پا، کلبه‌های ساحلی و غذاهای دریایی فوق‌العاده جایی عالی برای گشت و گذار و ماندن است. اما با وجود موج‌های زیبا و فعالیت‌های ساحلی شما تجربه کاملی از حضور در اینجا خواهید داشت. شک نداشته باشید که برای انداختن عکس‌های به یادماندنی اینستاگرامی جایی عالی است.

ساحل باگا 

آدرس: Baga Beach, Goa, India

 

بازار دستفروشی آنجونا

یکی از نقاط جذاب و فوق‌العاده برای عکس‌های اینستاگرامی، همیشه بخش سنتی و روزمره مردم است که خوشبختانه بازار دستفروشان آنجونا در نزدیکی ساحل آنجونا فرصت این را به شما می‌دهد تا در مسیرها و غرفه‌های بازار حرکت کنید و عکس‌های جالبی بگیرید. در غرفه‌های بازار اقلامی مثل جواهرات، لباس‌ها، وسایل الکترونیکی، و مواد غذایی را می‌توانید پیدا کنید. در واقع با رفتن به این بازار می‌توانید با یک تی دو نشان بزنید هم خرید کنید و هم عکس بگیرید.

 

خرید سوغاتی‌های جذاب از گوا

بازار دسفروشی آنجونا

آدرس: Dmello Vaddo Anjuna, Goa, 403509, India

 

کلیسای Bom Jesus

یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین کلیساها در گوا، کلیسای بم مسیح است که در قرن ۱۶ام میلادی ساخته شده است. معماری زیبا و شگفت‌انگیز باروک آن یکی از زیباترین نمونه‌هایی است که می‌توانید ببینید. این کلیسا که بقایای St. Francis Xavier را در خود جای داده چه از داخل و چه از خارج بسیار زیبا و فتوژنیک است. در بازدید از این کلیسا فرصت‌های زیادی برای پر کردن گالری گوشی‌‌تان خواهید داشت.

کلیسای Bom Jesus 

آدرس: Old Goa Road, Bainguinim, Goa, 403402, India

 

کلیسای بانوی ما

کلیسای Our Lady of the Immaculate Conception، این کلیسای زیبای سفید رنگ که روی تپه قرار گرفته با مسیر زیک زاگی شکل به سمت نمازخانه و زنگ بزرگ بالای کلیسا جایی عجیب و غریب برای بازدید و تماشا است. مخصوصا این که پس زمینه سرسبز این کلیسا در تضاد با ظاهر سفیدش بسیار دیدنی به نظر می‌رسد.

 

معرفی ۶ هاستل بسیار عالی در گوا

کلیسای بانوی ما

آدرس: Rua Emidio Garcia, Goa Panjim, India

 

ساحل واگاتور

ساحل واگاتور به خاطر جو آرام و محیط زیبایش بسیار شناخته شده بوده و مقصد افرادی است که دوست دارند از آرام و خلوت لذت ببرند. آرامش این ساحل جان می‌دهد برای پیاده‌روی و عکاسی و لذت بردن از زیبایی‌های محیط طبیعی طراف. اگر به اینجا رفتید می توانید عکس‌های زیبایی از طبیعت خالی از جمعیت و زیبایی‌هایش بیاندازید.

ساحل واگاتور

آدرس: Vagator Beach, Goa, India

 

قلعه آگودا

قلعه آگودا یک فانوس دریایی و زندان قرن ۱۹امی است که در امتداد دریای عمان و رودخانه ماندوی واقع شده است. این قلعه ساده یکی از جاذبه‌‌های گوا است که معمولا در تورهای گردشی هم مورد بازدید قرار می‌گیرد.

 

۷ رستوران ارزان قیمت و با کیفیت گوا

قلعه آگودا 

آدرس: Fort Aguada Road, Goa Candolim, India

 

ساحل آجونا

ساحل آجونا یکی از گزینه‌های گرمسیری همه چیز تمام فهرست ما است. در اینجا شما می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی ساحلی و پس زمینه زیبای آن، سازه‌های غیرمعمول غول‌آسا، موسیقی و مهمانی‌های ساحلی لذت ببرید.

ساحل آجونا 

آدرس: Anjuna Beach, Goa, India

 

ساحل آگودا

با وجود ساحل ماسه سفید و پر زرق و برق ساحل آگودا و همچنین خودنمایی قلعه تاریخی و چشمگیرش اصلا نباید آن را به عنوان جایی برای عکاسی‌های اینستاگرامی دست کم بگیرید. بنابراین در بازدید از هر کدام از قلعه و یا ساحل آگودا به دیگری هم بروید.

 

گردشی لذت‌بخش با کشتی‌های کروز در آب‌های گوا

آدرس: Aguada Beach, Goa, India

 

ساحل آرامبول

در بین تمام نقاط ساحلی پرهیجان و آرام، آرامبول ساحلی محبوب خانواده‌هاست فضای آرام و ملایمی دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن راحت و آزاد باشند. در عین حال که خیلی خلوت نیست از شلوغی هم به دور است.

ساحل آرامبول 

آدرس: Arambol Beach, Arambol, Goa, India

۰۶ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران