سفری ارزان به مسکو با کارت گردشگری

جاذبه‌های گردشگری مسکو
سفری ارزان به مسکو با کارت گردشگری

مسکو شهر بناهای باشکوه، شهر خیابان‌های روشن زیر نور چراغ‌های رنگارنگ، شهر سفرهای خانوادگی، شهر بازدیدهای تاریخی، شهر مردمان سخت کوش و سرد مزاج، یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری روسیه به شمار می‌آید. شهری که می‌شود در آن روزهای خاطره‌انگیز پشت سر گذاشت. شهری که هم می‌شود ارزان به آن سفر کرد و هم لاکچری و گران. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال داشتن سفری ارزان هستید همراه ما باشید تا کارت گردشگری این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. کارتی که دولت روسیه و شهرداری این شهر برای گردشگران در نظر گرفته‌اند.


کارت گردشگری

تمامی شهرهای توریستی دنیا به منظور جذب توریست بیشتر، خدماتی را برای مسافران‌شان در نظر می‌گیرند تا امکان ساختن یک تجربه‌ی ناب را برای آنها فراهم آورند. خدماتی از جمله حمل و نقل ارزان، بازدیدهای ارزان از اماکن تاریخی و تفریحی، اینترنت پرسرعت رایگان یا ارزان و ... . مسئولین این شهرها امکانات‌شان را در قالب کارت‌هایی تحت عنوان کارت‌های گردشگری به توریست‌هایشان عرضه می‌کنند. در سفرتان با تور مسکو اگر می‌خواهید با کارت گردشگری مسکو بیشتر آشنا شوید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

 

۷ بازار شهر مسکو که باید در آنها گشت و گذار کنید

کارت گردشگری مسکو

کارت گردشگری مسکو (Moscow City Pass)

اگر در سفر به مسکو بودجه‌ی زیادی همراه ندارید و یا بودجه‌ی خوبی در اختیار دارید و می‌خواهید هزینه‌هایتان را مدیریت کنید به شما توصیه می‌کنیم این کارت را تهیه نمایید. کارتی که امکانات متنوعی را به شما ارزانی می‌دارد. با در اختیار داشتن این کارت در سفر به مسکو می‌توانید از ده‌ها موزه با طور رایگان و یا با تخفیفات ویژه دیدن کنید. می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی با تخفیفات ویژه استفاده کنید. می‌توانید در فروشگاه‌های معین ارزان خرید کنید. می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های مشخص ارزان غذا نوش جان کنید. می‌توانید راهنمای جامعی از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر مسکو در اختیار داشته باشید. می‌توانید ارزان در تور کشتی کروز در رودخانه‌ی مسکو ثبت‌نام کنید. می‌توانید یک سیم‌کارت رایگان دریافت کنید و از ده‌ها خدمات دیگر مشابه این موارد استفاده کنید.

 

۷ جاذبه‌ی دیدنی در نزدیکی میدان سرخ مسکو

کارت گردشگری مسکو

این کارت‌ها سبب می‌شوند صف‌های طولانی خرید بلیت برخی از مراکز دیدنی این شهر را دور بزنید و با این کار در زمان‌تان نیز صرفه‌جویی کنید. می‌توانید اطلاعات و مشخصات کاملی از بخش‌های دیدنی شهر مسکو در اختیار داشته باشید. می‎‌توانید تورهای متنوع را بشناسید و متناسب با بودجه و زمانی که دراختیار دارید بهترین‌شان را انتخاب کنید. این کارت در بسته‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود اما دو بسته‌ی معروف آن که از سوی گردشگران با استقبال روبه‌رو هستند به شرح زیر است.

۱- کارت گردشگری ۱ روزه به قیمت ۳۵ یورو
۲- کارت گردشگری ۳ روزه به قیمت ۵۹ یورو


نکات ویژه در تهیه کارت گردشگری مسکو

۱- یکی از امتیازهای ویژه‌ی تهیه‌ی این کارت در شهر مسکو آن است که می‌توانید با قیمتی ارزان دوچرخه‌های شهری اجاره کنید و شهر مسکو را به منظور تفریح و گشت و گذار رکاب بزنید. به شما توصیه می‌کنیم حتما این کار را در شهر مسکو انجام بدهید. رکاب زدن در خیابان‌های این شهر خاطره‌ی ماندگاری برایتان می‌سازد.
۲- برای خرید این کارت باید به مراکز معینی مراجعه کنید که یکی از بهترین‌های آنها برای شما، فرودگاه شهر مسکو است. در مرکزی که در فرودگاه شهر مسکو قرار دارد به راحتی می‌توانید بسته‌هایی مختلف این کارت را تهیه نمایید.
۳- اعتبار این کارت از زمان شروع اولین استفاده‌ی شما از آن محسوب می‌شود. بنابراین اگر کارت یک روزه تهیه کرده‌اید حواستان به این موضوع باشد.

 

بهترین رستوران‌های مسکو برای خوردن غذاهای سنتی

کارت گردشگری مسکو

۴- این کارت را به صورت اینترنتی نیز می‌توانید تهیه کنید و در صورت تهیه این کارت و استفاده نکردن از آن، تا دو هفته پس از خریدن می‌توانید آن را پس بدهید و پولی که داده‌اید را پس بگیرید.
۵- نکته‌ی مهم در استفاده از این کارت آن است که بدانید، تنها یک دفعه مجاز به استفاده از یک خدمت هستید. برای مثال تنها یک بار می‌توانید به یک موزه‌ی مشخص ورود کنید و این اتفاق تکرار پذیر نسیت.
۶- بسته‌های خدماتی این کارت متفاوت هستند و هرکدامشان جزئیات ویژه‌ای دارند. برخی از بسته‌های خدماتی این کارت به گونه‌ای است که برای سفرهای خانوادگی مناسب و برخی‌های دیگر برای سفرهای مجردی مناسب است. بنابراین قبل از تهیه کارت از جزئیات مربوط به هر بسته‌ای که می‌خواهید خریداری کنید مطلع شوید.
۷- به همراه این کارت به شما یک سیم کارت نیز ارائه می‌شود که با آن سیم کارت می‌توانید با شماره‌های داخل روسیه رایگان تماس بگیرید و صحبت کنید.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران